ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Քո արվեստը դպրոցում» կրթական մշակութային ծրագրի շրջանակում անցկացվել է 18 հանդիպում

Հունիսի 30, 2021
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիան 2021 թվականի ապրիլ-հունիս ամիսներին իրականացրել է «Քո արվեստը դպրոցում» կրթամշակութային ծրագիրը։

Ապրիլի 30-ին մեկնարկած «Քո արվեստը դպրոցում» ծրագրի նպատակն է ամրապնդել դպրոց-մշակութային կազմակերպություն, աշակերտ-արվեստագետ կապը, երիտասարդ սերնդին ծանոթացնել ժամանակակից արվեստագետների հետ, նրանց անցած ուղուն, ձեռքբերումներին, Հայաստանում ներկայումս առկա մշակութային հիմնահարցերին։ Ծրագիրը, որը ներառում է դասախոսություն-հանդիպումների շարք հայտնի արվեստագետների հետ, նախատեսված է 8-12-րդ դասարանների աշակերտների համար։

Ապրիլ-հունիս ամիսներին անցկացվել է 18 հանդիպում Երևանում, 6-ը՝ մարզերում՝ Կոտայք, Լոռի, Արագածոտն, Վայոց ձոր, Տավուշ, Շիրակ։ Ընդհանուր առմամբ հանդիպումներին մասնակցել են 331 դպրոցի շուրջ 1900 սան։

Արվեստագետ-դպրոցականներ հանդիպմանը որպես բանախոս հանդես են եկել ՀՀ ժողովրդական արտիստ, բեմադրիչ Արմեն Էլբակյանը (թեմա՝ «Թատրոնը՝ աշխարհի փոքր մոդել»), ՀՀ ժողովրդական նկարիչ Վալմարը (թեմա՝ «Արվեստագետի անցած ուղին»), լուսանկարիչ, գրաֆիկ-դիզայներ Տաթև Մնացականյանը (թեմա՝ «Իմ աչքը իմ ձեռքերում է»), թատերագետ, արձակագիր, դրամատուրգ Անուշ Ասլիբեկյանը (թեմա՝ «Դրամատուրգի և ռեժիսորի համագործակցությունը»), կոմպոզիտոր, երգիչ, երաժիշտ Վահան Արծրունին (թեմա՝ «Ավանդականից ժամանակակից երաժշտություն»), ջազ երաժիշտ, սաքսոֆոնահար, կոմպոզիտոր Արմեն Հյուսնունցը (թեմա՝ «Ջազը որպես մտածելակերպ և երաժշտական լեզու»), ՀՀ վաստակավոր արտիստ, դերասան Տիգրան Ներսիսյանը (թեմա՝ «Արտիստի կյանքը»), կոմպոզիտոր Վաչե Շարաֆյանը (թեմա՝ «Կոմպոզիտոր»՝ նվիրված Էդվարդ Միրզոյանին), ՀՀ ժողովրդական արտիստ, դերասան Հակոբ Ազիզյանը (թեմա՝ «Դերասան-թատրոն փոխհարաբերություններ»), դրամատուրգ, արձակագիր, երգիծաբան, ՀՀ մշակույթի վաստակավոր գործիչ Սամվել Խալաթյանը (թեմա՝ «Թատերգությունը որպես համադրական արվեստի հենք»), ազգագրագետ, պարագետ Գագիկ Գինոսյանը (թեմա՝ «Երբ պարը աղոթք է դառնում»), դերասան, պարող Ստեփան Ղամբարյանը (թեմա՝ «Պարը ժամանակակից թատրոնում»), գրականագետ, գրականագիտության թեկնածու Սևակ Ղազարյանը (թեմա՝ «Պարույր Սևակի անտիպ ժառանգությունը»), երգչուհի Լուսինե Ազարյանը (թեմա՝ «Հին օրերի երգը»), ՀՀ ժողովրդական արտիստ, դերասանուհի Անահիտ Քոչարյանը (թեմա՝ «Իրականություն և թատրոն»), նկարիչ, արվեստագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր Արա Հակոբյանը (թեմա՝ «Հայազգի ծովանկարիչներ»), կինոգետ, թարգմանիչ, ՀՀ նախագահի մրցանակակիր Զավեն Բոյաջյանը (թեմա՝ «Անրի Վերնո»), ջազ երաժիշտ, ՀՀ ժողովրդական արտիստ, պրոֆեսոր Մարտին Վարդազարյանը (թեմա՝ «Երաժշտությունը թատրոնում և կինոյում»)։

Հանդիպումների ժամանակ ցուցադրվել են հատուկ պատրաստված կարճամետրաժ տեսաֆիլմեր՝ ներկայացնելով հանդիպման բանախոս արվեստագետների ստեղծագործական գործունեությունը։

Այդ տեսաֆիլմերը շաբաթական կտրվածքով տեղադրվում են ծրագրի պաշտոնական ֆեյսբուքյան էջում՝ https://www.facebook.com/arttoschool։
Հանդիպումների ամբողջական տեսագրությունները տեղադրվում են ծրագրի յութուբյան ալիքում

Նշենք, որ ծրագրի ֆեյսբուքյան էջում կազմակերպվում են վիկտորինաներ, որոնց հաղթողներն արժանանում են մրցանակների՝ թատրոնի տոմսեր, գրքեր, ձայնասկավառակներ և այլն։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)