Մեկնարկել է «Մեծահասակների կրթությունը՝ ի նպաստ Կայուն զարգացման նպատակների» արշավը, որն իրականացնում է «Դի-Վի-Վի» ինթերնեյշնալի հայաստանյան գրասենյակը ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության հետ համագործակցությամբ:
Արշավի նպատակն է բարձրացնել Հայաստանում ՄԱԿ-ի Կայուն զարգացման նպատակների մասին իրազեկվածության մակարդակը երիտասարդների և մեծահասակների շրջանում, ինչպես նաև վեր հանել Հայաստանում Կայուն զարգացման նպատակների (ԿԶՆ) իրագործման այն խնդիրները, որոնց լուծմանը կարող է նպաստել մեծահասակների կրթությունը (ՄԿ)։
Միջոցառմանը ներկա է եղել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը: Նա ողջունել է ներկաներին և միջոցառման մասնակիցներին՝ կարևորելով մեծահասակների կրթության կազմակերպման և այդ համատեքստում տեղեկատվական արշավների ու փորձագիտական քննարկումների կազմակերպման դերը:
Ա. Մարտիրոսյանն աշխատաշուկայում մրցունակ լինելու, վերամասնագիտանալու կողքին լրացուցիչ և շարունակական կրթության առումով կարևորել է նաև հարափոփոխ աշխարհում նոր հմտությունների, այդ թվում՝ տեխնոլոգիական և թվային գործիքների կառավարման, մեդիա գրագիտության, ֆինանսական գրագիտության և այլ հմտությունների ձեռքբերումը, գիտելիքների հետ հմտությունների, արժեքների և վերաբերմունքի ձևավորումը, քաղաքացիական գիտակցության բարձրացումը: Նախարարի տեղակալի խոսքով՝ ներկայում ներդրվող հանրակրթության պետական չափորոշիչը, առարկայական չափորոշիչներն ու ծրագրերը, գիտելիքին զուգահեռ, ուղղված են հմտությունների, արժեքների և վերաբերմունքի ձևավորմանը. լրացուցիչ և շարունակական կրթության մեջ հմտությունների, արժեքների և վերաբերմունքի շեշտադրումը պետք է լրացնի այդ առումով տասնամյակներ շարունակ ֆորմալ կրթության մեջ առկա բացը:
«ԿԳՄՍՆ քաղաքականությունն ուղղված է ԿԶՆ 4-ին՝ «Ապահովել ներառական ու որակյալ կրթություն բոլորի համար և խթանել ողջ կյանքի ընթացքում ուսման հնարավորություններ», բայց նաև համարում ենք, որ երիտասարդների և մեծահասակների կրթությունը ճանապարհ է մյուս ԿԶՆ-ների իրականացման համար»,- ընդգծել է փոխնախարարը։
Մեծահասակների կրթությունն առանցքային գործիք է ՄԱԿ-ի 2030 օրակարգի իրականացման համար: Կայուն զարգացման նպատակները կարևոր նշանակություն ունեն պետությունների և հասարակությունների բնականոն, ներառական և զարգացմանը միտված քաղաքականությունների մշակման, իրականացման ու գնահատման գործում։ Նախարարի տեղակալը շնորհակալություն է հայտնել «Դի-Վի-Վի»-ին 2021-2025 թթ. Երիտասարդական պետական քաղաքականության ռազմավարության մշակմանն աջակցելու համար, որը կրթության և իրազեկման միջոցով անդրադառնում է նաև ազգային մակարդակում ԿԶՆ մի շարք թիրախների:
Կայուն զարգացման նպատակների իրագործման համար 2021 թ․ հուլիս- հոկտեմբեր ամիսների ընթացքում կիրականացվեն մի շարք միջոցառումներ և նախաձեռնություններ՝ երեք ֆորում Երևանում և Սյունիքում, հետազոտական նախագծերի իրականացում անհատ հետազոտողների կողմից, համայնքային նախագծերի դրամաշնորհ «Դի-Վի-Վի» ինթերնեյշնալի մարզային ՄԿ կենտրոնների համար (Շիրակ, Արագածոտն, Սյունիք, Տավուշ):
Այսօր կազմակերպված ֆորումին, որին մասնակցում էին հետազոտողներ, ոլորտի փորձագետներ, «Դի-Վի-Վի» ինթերնեյշնալի մարզային ՄԿ կենտրոնները, օգոստոսին կհաջորդի երկրորդը, որի ժամանակ ընտրված և ֆինանսական աջակցություն ստացած հետազոտողները կներկայացնեն իրենց հետազոտությունների նախնական արդյունքները և իրենց նախընտրած թեմայի շուրջ քննարկումներ կունենան ոլորտի փորձագետների հետ, իսկ երրորդ ֆորումը հոկտեմբերին տեղի կունենա Կապանում՝ հանրայնացնելով արդյունքները:
Զուգահեռ կհայտարարվի դրամաշնորհային մրցույթ «Դի-Վի-Վի» ինթերնեյշնալի մարզային ՄԿ կենտրոնների համար։ Մրցույթի հաղթող ՄԿ կենտրոնները կստանան ֆինանսական աջակցություն՝ իրենց կողմից ընտրված թեմայի շուրջ համայնքային նախագծեր իրականացնելու համար։
Արթուր Մարտիրոսյանը ԿԳՄՍ անունից վերահաստատել է պատրաստակամությունը՝ աջակցելու առաջիկա ամիսներին մինչև հոկտեմբեր արշավի տարբեր բաղադրիչների արդյունավետ իրականացմանը՝ ընդգծելով 3-րդ ամփոփիչ ֆորումը 2021 թ. Երիտասարդական մայրաքաղաք Կապանում կազմակերպելու կարևորությունը:
«Վստահ եմ, որ հանրային քննարկումներն ու հետազոտությունները վստահաբար կօգնեն ոլորտում պետական քաղաքականության մշակման և իրականացման արդյունավետության բարձրացմանը»,- եզրափակել է փոխնախարարը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ