Մեկնարկել է «Մեծահասակների կրթությունը՝ ի նպաստ Կայուն զարգացման նպատակների» արշավը, որն իրականացնում է «Դի-Վի-Վի» ինթերնեյշնալի հայաստանյան գրասենյակը ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության հետ համագործակցությամբ:
Արշավի նպատակն է բարձրացնել Հայաստանում ՄԱԿ-ի Կայուն զարգացման նպատակների մասին իրազեկվածության մակարդակը երիտասարդների և մեծահասակների շրջանում, ինչպես նաև վեր հանել Հայաստանում Կայուն զարգացման նպատակների (ԿԶՆ) իրագործման այն խնդիրները, որոնց լուծմանը կարող է նպաստել մեծահասակների կրթությունը (ՄԿ)։
Միջոցառմանը ներկա է եղել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը: Նա ողջունել է ներկաներին և միջոցառման մասնակիցներին՝ կարևորելով մեծահասակների կրթության կազմակերպման և այդ համատեքստում տեղեկատվական արշավների ու փորձագիտական քննարկումների կազմակերպման դերը:
Ա. Մարտիրոսյանն աշխատաշուկայում մրցունակ լինելու, վերամասնագիտանալու կողքին լրացուցիչ և շարունակական կրթության առումով կարևորել է նաև հարափոփոխ աշխարհում նոր հմտությունների, այդ թվում՝ տեխնոլոգիական և թվային գործիքների կառավարման, մեդիա գրագիտության, ֆինանսական գրագիտության և այլ հմտությունների ձեռքբերումը, գիտելիքների հետ հմտությունների, արժեքների և վերաբերմունքի ձևավորումը, քաղաքացիական գիտակցության բարձրացումը: Նախարարի տեղակալի խոսքով՝ ներկայում ներդրվող հանրակրթության պետական չափորոշիչը, առարկայական չափորոշիչներն ու ծրագրերը, գիտելիքին զուգահեռ, ուղղված են հմտությունների, արժեքների և վերաբերմունքի ձևավորմանը. լրացուցիչ և շարունակական կրթության մեջ հմտությունների, արժեքների և վերաբերմունքի շեշտադրումը պետք է լրացնի այդ առումով տասնամյակներ շարունակ ֆորմալ կրթության մեջ առկա բացը:
«ԿԳՄՍՆ քաղաքականությունն ուղղված է ԿԶՆ 4-ին՝ «Ապահովել ներառական ու որակյալ կրթություն բոլորի համար և խթանել ողջ կյանքի ընթացքում ուսման հնարավորություններ», բայց նաև համարում ենք, որ երիտասարդների և մեծահասակների կրթությունը ճանապարհ է մյուս ԿԶՆ-ների իրականացման համար»,- ընդգծել է փոխնախարարը։
Մեծահասակների կրթությունն առանցքային գործիք է ՄԱԿ-ի 2030 օրակարգի իրականացման համար: Կայուն զարգացման նպատակները կարևոր նշանակություն ունեն պետությունների և հասարակությունների բնականոն, ներառական և զարգացմանը միտված քաղաքականությունների մշակման, իրականացման ու գնահատման գործում։ Նախարարի տեղակալը շնորհակալություն է հայտնել «Դի-Վի-Վի»-ին 2021-2025 թթ. Երիտասարդական պետական քաղաքականության ռազմավարության մշակմանն աջակցելու համար, որը կրթության և իրազեկման միջոցով անդրադառնում է նաև ազգային մակարդակում ԿԶՆ մի շարք թիրախների:
Կայուն զարգացման նպատակների իրագործման համար 2021 թ․ հուլիս- հոկտեմբեր ամիսների ընթացքում կիրականացվեն մի շարք միջոցառումներ և նախաձեռնություններ՝ երեք ֆորում Երևանում և Սյունիքում, հետազոտական նախագծերի իրականացում անհատ հետազոտողների կողմից, համայնքային նախագծերի դրամաշնորհ «Դի-Վի-Վի» ինթերնեյշնալի մարզային ՄԿ կենտրոնների համար (Շիրակ, Արագածոտն, Սյունիք, Տավուշ):
Այսօր կազմակերպված ֆորումին, որին մասնակցում էին հետազոտողներ, ոլորտի փորձագետներ, «Դի-Վի-Վի» ինթերնեյշնալի մարզային ՄԿ կենտրոնները, օգոստոսին կհաջորդի երկրորդը, որի ժամանակ ընտրված և ֆինանսական աջակցություն ստացած հետազոտողները կներկայացնեն իրենց հետազոտությունների նախնական արդյունքները և իրենց նախընտրած թեմայի շուրջ քննարկումներ կունենան ոլորտի փորձագետների հետ, իսկ երրորդ ֆորումը հոկտեմբերին տեղի կունենա Կապանում՝ հանրայնացնելով արդյունքները:
Զուգահեռ կհայտարարվի դրամաշնորհային մրցույթ «Դի-Վի-Վի» ինթերնեյշնալի մարզային ՄԿ կենտրոնների համար։ Մրցույթի հաղթող ՄԿ կենտրոնները կստանան ֆինանսական աջակցություն՝ իրենց կողմից ընտրված թեմայի շուրջ համայնքային նախագծեր իրականացնելու համար։
Արթուր Մարտիրոսյանը ԿԳՄՍ անունից վերահաստատել է պատրաստակամությունը՝ աջակցելու առաջիկա ամիսներին մինչև հոկտեմբեր արշավի տարբեր բաղադրիչների արդյունավետ իրականացմանը՝ ընդգծելով 3-րդ ամփոփիչ ֆորումը 2021 թ. Երիտասարդական մայրաքաղաք Կապանում կազմակերպելու կարևորությունը:
«Վստահ եմ, որ հանրային քննարկումներն ու հետազոտությունները վստահաբար կօգնեն ոլորտում պետական քաղաքականության մշակման և իրականացման արդյունավետության բարձրացմանը»,- եզրափակել է փոխնախարարը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ