ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արթուր Մարտիրոսյան. «Կրթությունն ուժեղ պետություն ունենալու բանալին է»

Հունիսի 30, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի Ագրոբիզնեսի դեպարտամենտի 23 շրջանավարտներ այսօր ստացել են ավարտական վկայականներ:

Ագրոբիզնեսի մագիստրոսական ծրագրի 7 և բակալավրիատի 16 շրջանավարտների ավարտական արարողությանը ներկա է գտնվել և նրանց շնորհավորել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը: Նա նշել է, որ Ագրարային համալսարանը ՀՀ կրթական համակարգում հաստատուն քայլերով առաջ է գնում և իրականացնում մի շարք բարեփոխումներ, որոնք համահունչ են ԿԳՄՍ նախարարության քաղաքականությանը: Ըստ փոխնախարարի՝ Էկոնոմիկայի նախարարությունը ևս առաջանցիկ տեմպերով զարգացնում է գյուղատնտեսությունը, և այդ առումով կարևոր է, որ բուհի շրջանավարտների գիտելիքները համապատասխանեն ժամանակակից պահանջներին:

«Որպեսզի կրթությունը մեկ քայլ առաջ լինի տնտեսությունից, անհրաժեշտ է բուհերում ներդնել կրթական տարբեր ծրագրեր: Դրանց շարքում առանձնահատուկ են Ագրոբիզնեսի ուսուցման կենտրոնի դերն ու նշանակությունը: ԱՄՆ մեր գործընկերների հետ սերտ համագործակցությամբ՝ ի դեմս Տեխասի A&M համալսարանի, այս ծրագրի շրջանակում պատրաստվել են ավելի քան 600 մասնագետներ, որոնք առավել քան պահանջված են աշխատաշուկայում»,- նշել է Արթուր Մարտիրոսյանը և հավելել, որ ըստ որոշ հետազոտությունների՝ այդ մասնագետներն այսօր ստանում են միջինից 2 անգամ ավելի բարձր աշխատավարձ և ունեն մոտ 95 տոկոս աշխատանքի անցնելու ցուցանիշ, ինչը մեր երկրում բացառիկ է՝ որևէ այլ մասնագիտության համեմատ:

Արթուր Մարտիրոսյանի հավաստմամբ՝ վերոնշյալ հաջողությունը բուհում ձևավորված եզակի կրթական միջավայրի շնորհիվ է, որը խթանում է նախաձեռնողականությունը, հիմնված է միջազգային լավագույն փորձի վրա և խրախուսում է ուսանողների մասնակցությունը տարբեր հետազոտական ծրագրերի: Նա շեշտել է, որ ծրագրի շրջանավարտները միայն կրթություն չեն ստանում, այլ ներգրավված են պրակտիկ աշխատանքներում, ինչը ԿԳՄՍՆ առաջնահերթություններից է: Ըստ Արթուր Մարտիրոսյանի՝ բուհերի միջազգայնացման համատեքստում նախարարությունը խրախուսում է դուալ կամ աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման ներդրումը նաև բուհական մակարդակում:

«Կրթությունը նաև պաշտպանված և ուժեղ պետություն ունենալու բանալին է, հետևաբար կարևոր է, որ ՀՀ-ում բուհ ավարտած ցանկացած շրջանավարտ ունենա գիտելիքներ ոչ միայն որպես անհատ հաջողության հասնելու, այլև հանրության մեջ իր սոցիալական դերակատարումն ունենալու և հայրենիքի առջև իր պարտքը կատարելու առումով»,- ընդգծել է նախարարի տեղակալը՝ շրջանավարտներին մաղթելով հաջողություններ:

Վերջիններիս շնորհավորել են նաև Էկոնոմիկայի նախարարի տեղակալ Արման Կոջոյանը, բուհի ռեկտոր Վարդան Ուռուտյանը, ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալության հայաստանյան առաքելության տնօրեն Ջոն Ալելոն, ICARE-ի ներկայացուցիչներ Արմեն Ասարյանը և Արթուր Գրիգորյանը:

Նշենք, որ Ագրոբիզնեսի ուսուցման կենտրոնն արդեն 20 տարի է՝ առաջարկում է ագրոբիզնեսի բակալավրիական և մագիստրոսական կրթական ծրագրեր: Ուսուցումն անգլերենով է, ուսումնական պլանը և առարկայական ծրագրերը հիմնված են ԱՄՆ Տեխասի A&M համալսարանի համապատասխան կրթական ծրագրերի վրա: Ավարտելով կենտրոնը՝ ուսանողները ստանում են ՀԱԱՀ դիպլոմ և Տեխասի A&M համալսարանի վկայական:

Ագրոբիզնեսի ուսուցման կենտրոնը բարձր որակավորմամբ մասնագետներ է պատրաստում տնտեսագիտության, մարքեթինգի և կառավարման ոլորտներում` անգլերենի գերազանց իմացությամբ և հաղորդակցական ժամանակակից հմտություններով:

 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)