Հայաստանը իմ անունն է,
Ազգանունն է,
Ինձ ուժ տվող զորությունն է,
Իմ հինը և նորությունն է,
Իմ լեզուն է, այբուբենը.
Ուրիշ խոսքով այն ամենը,
Որ կոչվում է հայրենի տուն:
Նոյեմբերի 23-ին Աբովյանի Վ.Համբարձումյանի անվան №10 հիմնական դպրոցի փոքր դահլիճում տեղի ունեցավ միջոցառում՝ նվիրված Հայաստանին, որը կազմակերպել էր դպրոցի թատերական խումբը:
Դպրոցի դահլիճում թևածում էր խինդն ու ցնծությունը: Երեխաները հետաքրքիր և բազմաբովանդակ խոսքով, պարով ու երգով ներկայացրին մեր ազատ ու անկախ Հայաստանին նվիրված բանաստեղծությունները՝ հիացնելով ու հուզելով ներկաներին: Երեխաները ներկայացրին մի դրվագ հայրենիքը լքողների և հայրենիք վերադարձողի մասին: Դրվագը շատ հուզիչ էր և ինձ թվում է, որ բոլորը հասկացան, որ հայրենիքից զատ, հայրենիքից դուրս խաբուսիկ են բոլոր դրախտները:
Մենք՝ բոլորս, անկախ ու հաղթական Հայաստանի զավակներն ենք և խոնարհվում ենք բոլոր նրանց առաջ, ովքեր իրենց կյանքը զոհել են հանուն հայրենիքի: Հայը երբեք իր հողն ու հայրենիքը չի տա ոչ ոքի ու չի ծնկի երբևէ: Հայը ծնկում է միայն իր հողի առաջ, ծնկում է վիրավոր դրոշի առաջ, իր նահատակների, սրբության, իր խաչի ու հավերժող ազգի Արարչի առաջ:
Հայը դարերով սիրով է պահել յոթ թանկ սրբություն. գիրքը, Մասիսը, շինարար ոգին, հավատը, լեզուն, հայ ընտանիքը և ամենից վեր, ամենից լուսե՝ մայր Հայրենիքը:
Աշակերտները իրենց երգերով ու բանաստեղծություններով հայրենասիրական շունչ հաղորդեցին միջոցառմանը: Դահլիճում թևածում էր հայրենասիրական ոգին:
Թո՛ղ հավերժ ապրի մեր ժողովուրդը,
Հազար տարիներ ու հազար դարեր,
Թող այնքա՛ն ապրի մեր ժողովուրդը,
Քանի ապրում է մեր հողագունդը,
Իսկ մենք՝ հայերս,
Կանք, պիտի լինենք ու դեռ շատանանք:
Նյութը պատրաստեց հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Լարյուֆա Ալաբերքյանը
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ