2021 թվականի հունվարից վերսկսվել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության «Դպրոցական բաժանորդային համակարգի» ծրագիրը, որը բոլոր հանրակրթական դպրոցների 1-12-րդ դասարանների աշակերտներին տարվա ընթացքում տարբեր մշակութային հաստատություններ՝ թանգարան, համերգասրահ և թատրոն, մեկական այց կատարելու հնարավորություն է տալիս:
ՀՀ մշակույթի ու ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունների՝ 2018 թվականին մեկնարկած այս համատեղ ծրագիրն ընդհատվել էր 2020 թվականին՝ համավարակով և դրա սահմանափակումներով պայմանավորված:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության մշակութային ժառանգության և ժողովրդական արհեստների վարչության պետ Աստղիկ Մարաբյանի տեղեկացմամբ՝ երեխաները հնարավորություն են ստացել 2020 թվականի տոմսերով այցելել նախընտրած մշակութային հաստատություններն ու իրենց մշակութային հաղորդակցումն ապահովել 2021 թվականին:
«Այս պահին ամփոփվել են 2021 թվականի առաջին եռամսյակի տվյալները, ունենք շուրջ 73 հազար այցելություն. համավարակի և պատերազմի հետևանքները որոշակի խոչընդոտներ են հարուցել նաև այցելությունների առումով, սակայն հույս ունենք, որ առաջիկա եռամսյակներին, նաև տարիներին, այս ցուցանիշը կավելանա»,- նշել է վարչության պետը և որպես համեմատություն ներկայացրել 2018-2019 թթ. այցելությունների ցուցանիշը՝ շուրջ 200.000, հավաստիացնելով, որ հետագա անելիքներն ուղղված կլինեն այդ ցուցանիշի գերազանցմանը:
Խոսելով ամառային արձակուրդի ընթացքում մշակութային օջախներ այցելության մասին՝ Աստղիկ Մարաբյանը տեղեկացրել է, որ ամառային արձակուրդի ռեժիմը չի վերաբերում «Բաժանորդային համակարգի ծրագրին»՝ հորդորելով արձակուրդն առավել բազմաբովանդակ դարձնելու համար այդ տոմսերով այցելել նախընտրած մշակութային հաստատություններ:
«Ծրագիրը կոչվում է «Դպրոցական բաժանորդային համակարգ», և մեր միջնորդ օղակը դպրոցն է, սակայն պետք է շեշտեմ, որ դրանք անհատական տոմսեր են, և երեխաներն ամառային արձակուրդի ընթացքում իրենց ծնողների հետ կարող են այցելել մշակութային հաստատություն: Իհարկե, այս պարագայում ծնողը պետք է վճարի իր մուտքի համար: Դպրոցական այցերի դեպքում հստակ նշված է, որ յուրաքանչյուր 10 երեխայի պարագայում մեկ աբոնեմենտային տոմս տրվում է նաև ուղեկցող ուսուցչին»,- ասել է ԿԳՄՍՆ ներկայացուցիչը և կոչ արել, որ աշակերտները, ուսուցիչները նախապես պայմանավորվածություն ձեռք բերեն մշակութային հաստատությունների հետ՝ հատկապես հաշվի առնելով ամառային արձակուրդի շրջանում թատրոնների ու համերգասրահների աշխատանքային ռեժիմը (թանգարանների աշխատանքային ռեժիմն այլ է):
Ներկայացնելով ծրագրի առաջնային նպատակը՝ կրթություն-մշակույթ կապի և այդ հաղորդակցության ամրապնդման կարևորությունը, Աստղիկ Մարաբյանը նշել է, որ վաղ տարիքից մշակութային հաստատություն այցելելը միտված է ինքնաճանաչողության խնդիրների լուծմանը, մշակույթի հանդեպ հարգանքի և սիրո ձևավորմանը:
«Այս ծրագիրը կարևորվում է նաև նրանով, որ դրան միացել են ինչպես ԿԳՄՍ նախարարության, այնպես էլ մարզային, համայնքային ենթակայության թանգարաններ, թատրոններ և այլ մշակութային հաստատություններ: Դրա նպատակն է ակտիվացնել մշակութային կյանքը նաև մայրաքաղաքից դուրս»,- ասել է վարչության պետը և արձանագրել, որ ներգրավված շահառուները, ի դեմս աշակերտների և նրանց ուղեկցող ուսուցիչների, կաշկանդված չեն և մշակութային հաստատություն կարող են այցելել իրենց ընտրությամբ:
Նշենք, որ 2018 թվականին ծրագիրն իրականացվել է միայն թանգարաններ կատարած այցերով, 2019 թվականից թատրոնները և համերգասրահները ևս միացել են ծրագրին՝ մեծ ակտիվություն առաջացնելով կրթամշակութային կյանքում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ