ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դասղեկի ժամեր աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ

Դեկտեմբերի 15, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Օրերս Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան № 4 հիմնական դպրոցում աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ անցկացվեցին դասղեկի ժամեր:

2016 թ-ի դեկտեմբերի 5-ին 7 Ա և 7 Գ դասարաններում անցկացվեցին դասղեկի ժամեր՝ նվիրված Արամ Խաչատրյանին և նրա երկու ստեղծագործություններին՝ «Գայանե» բալետին և «Ջութակի կոնցերտ»-ին: Դասը կազմակերպել էին աշակերտական խորհրդի անդամներ Ժասմին Ամիրյանը /8 Ա դասարան/ և Մերի Միքայելյանը /9 Բ դասարան/: Դասին ներկա էին դպրոցի տնօրեն Հ. Խումարյանը, փոխտնօրեններ, 7 Ա և 7 Գ  դասարանների դասղեկները:  

Դասի սկզբում աշակերտներին ներկայացվեցին հետաքրքիր տեղեկություններ մեծ կոմպոզիտորի կյանքի և ստեղծագործության վերաբերյալ: Այնուհետև աշակերտները դիտեցին բալետը և ունկնդրեցին կոնցերտը: 7 Բ դասարանի աշակերտուհի Լուսինե Սաքունցը կատարեց հատվածներ մեծ կոմպոզիտորի ստեղծագործություններից:

Դեկտեմբերի 6-ին աշակերտական խորհրդի անդամներ Էլեն Հարությունյանը /8 Բ դասարան/, Էմիլյա Դարչինյանը /8 Ա դասարան/ և Աիդա Կլեկչյանը /8 Ա դասարան/ 6 Գ դասարանում կազմակերպեցին դասղեկի ժամ՝ նվիրված հայտնի երաժիշտ, դաշնակահար Էդվարդ Գրիգին: Սկզբում նրանք ներկայացրեցին Էդվարդ Գրիգի կենսագրությունը, ապա դիտեցին «Լեգենդ Գրիգի մասին» մուլտֆիլմը: Դրանից հետո մի քանի անգամ ունկնդրելով Գրիգի ստեղծագործությունները՝ աշակերտները փորձեցին կռահել դրանք: Վերջում աշակերտները հարցերի միջոցով ամփոփեցին դասը:

Դպրոցի տնօրեն Հ. Խումարյանը իր գոհունակությունը հայտնեց աշակերտական խորհրդի անդամներին նման նախաձեռնության համար:

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…