ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բաց դաս մայրենիից

Դեկտեմբերի 15, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 25-ին Գավառի Ս. Քոչարյանցի անվան N1 հիմնական դպրոցի 2-րդ «բ» դասարանում (ուսուցիչ՝ Գ. Բատիկյան) անցկացվեց  բաց դաս մայրենիից։

Դասի թեման էր  Վախթանգ Անանյանի  «Վայրի  տանձենու տակ»  պատմվածքը։

Աշակերտները ներկայացրին հեղինակի՝ Վ. Անանյանի կյանքը և նրա գրական գործնեությունը։ Հեղինակի գրական գործնեությունը ներկայացնելիս նրանք ակնառու դարձրին հեղինակին՝ որպես հայրենի բնության,  կենդանական աշխարհի հիանալի  գիտակի։

Աշակերտների կողմից նյութի ընթերցումն իրականացվեց ընտրովի ընթերցանության մեթոդով, որպեսզի աշակերտների ուշադրությունը բևեռվի նյութի գաղափարն արտահայտող, բնության  հրաշալի պատկերները նկարագրող մասերի վրա։ Այն աշակերտներին նախապատրաստեց  նյութի բովանդակության վերարտադրմանը։ Աշակերտներին առաջադրվեց նյութի պլանը՝ խառնված հերթականությամբ։ Նրանք հեշտությամբ դասավորեցին այն ըստ տրամաբանական հաջորդականության։ Նյութի բովանդակությունը վերլուծելիս , ուսուցիչը  կիրառելով T–ձև աղյուսակը, վերլուծության և համադրության միջոցով բացահայտեց Կապանի և Գավառի բուսականության, կենդանական աշխարհի, կլիմայի նմանություններն և տարբերությունները։

Դասն անցավ ակտիվ համագործակցային մթնոլորտում։ Աշակերտների համագործակցման արդյունքում (մեթոդ՝ Խճանկար ) ստացվեց գեղեցիկ և բովանդակալից  պաստառ։ Դասին կիրառվեց ՏՀՏ, որի միջոցով աշակերտները ծանոթացան Կապանի բնությանը, կենդանական աշխարհին, դիտեցին քարտեզը, համեմատեցին Կապանի տեղանքը, ծանոթացան Սյունիքի մարզին։ Դասի ընթացքում ապահովվեց թե́ ներառարկայական, թե́ միջառարկայական կապը։ Աշակերտները հիացրին ներկաներին հայրենի բնության և կենդանական աշխարհի մասին իրենց ունեցած գիտելիքներով։ 

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)