ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բաց դաս մայրենիից

Դեկտեմբերի 15, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 25-ին Գավառի Ս. Քոչարյանցի անվան N1 հիմնական դպրոցի 2-րդ «բ» դասարանում (ուսուցիչ՝ Գ. Բատիկյան) անցկացվեց  բաց դաս մայրենիից։

Դասի թեման էր  Վախթանգ Անանյանի  «Վայրի  տանձենու տակ»  պատմվածքը։

Աշակերտները ներկայացրին հեղինակի՝ Վ. Անանյանի կյանքը և նրա գրական գործնեությունը։ Հեղինակի գրական գործնեությունը ներկայացնելիս նրանք ակնառու դարձրին հեղինակին՝ որպես հայրենի բնության,  կենդանական աշխարհի հիանալի  գիտակի։

Աշակերտների կողմից նյութի ընթերցումն իրականացվեց ընտրովի ընթերցանության մեթոդով, որպեսզի աշակերտների ուշադրությունը բևեռվի նյութի գաղափարն արտահայտող, բնության  հրաշալի պատկերները նկարագրող մասերի վրա։ Այն աշակերտներին նախապատրաստեց  նյութի բովանդակության վերարտադրմանը։ Աշակերտներին առաջադրվեց նյութի պլանը՝ խառնված հերթականությամբ։ Նրանք հեշտությամբ դասավորեցին այն ըստ տրամաբանական հաջորդականության։ Նյութի բովանդակությունը վերլուծելիս , ուսուցիչը  կիրառելով T–ձև աղյուսակը, վերլուծության և համադրության միջոցով բացահայտեց Կապանի և Գավառի բուսականության, կենդանական աշխարհի, կլիմայի նմանություններն և տարբերությունները։

Դասն անցավ ակտիվ համագործակցային մթնոլորտում։ Աշակերտների համագործակցման արդյունքում (մեթոդ՝ Խճանկար ) ստացվեց գեղեցիկ և բովանդակալից  պաստառ։ Դասին կիրառվեց ՏՀՏ, որի միջոցով աշակերտները ծանոթացան Կապանի բնությանը, կենդանական աշխարհին, դիտեցին քարտեզը, համեմատեցին Կապանի տեղանքը, ծանոթացան Սյունիքի մարզին։ Դասի ընթացքում ապահովվեց թե́ ներառարկայական, թե́ միջառարկայական կապը։ Աշակերտները հիացրին ներկաներին հայրենի բնության և կենդանական աշխարհի մասին իրենց ունեցած գիտելիքներով։ 

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…