ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Պոլիտեխնիկի ուսանողները մասնակցել են «Վիեննայի էներգետիկ ֆորումին»

Հուլիսի 10, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի ներկայացուցիչները մասնակցել են «Վիեննայի էներգետիկ ֆորում-2021»-ին (ՎԷՀ), որը հուլիսի 5-7-ն անցկացվել է առցանց ձևաչափով:

ՎԷՀ-ի նպատակն է նպաստել տարբեր ոլորտների ներկայացուցիչների և շահառուների երկխոսությանը՝ միտված կայուն էներգետիկայի բնագավառում բազմակողմանի զարգացմանը և արտադրական ներուժի մեծացմանը։ Առաջնորդվելով «Վայր, որտեղ գործողությունները հանդիպում են հավակնությունների» նշանաբանով՝ ֆորումն առաջին վիրտուալ նախագիծն է, որտեղ այլ ձևաչափով քննարկվում են էներգետիկ հիմնախնդիրները։ Այս տարվա վեհաժողովում ներգրավված էին շահագրգիռ կողմերն ու փորձագետները՝ էներգետիկայի ոլորտում կայուն զարգացմանը նպաստող առանցքային թեմաների ուսումնասիրման և քննարկման համար:

Համաժողովը բաղկացած էր երեք հիմնական փուլերից՝ լիագումար նիստ, քննարկումներ և հմտությունների զարգացման մաս: Լիագումար նիստի ընթացքում փորձագետները և երիտասարդության ներկայացուցիչները քննարկել են հմտությունների զարգացման և էներգետիկ ոլորտում բարենպաստ պայմանների ստեղծման վերաբերյալ հարցեր: Քննարկումների հատվածում անցկացվել են ինտերակտիվ, ոչ պաշտոնական քննարկումներ, իսկ հմտությունների զարգացման փուլում մասնակիցները ստացել են գործնական խորհուրդներ, ինչպես նաև ծանոթացել լավագույն փորձի օրինակների:

ՀԱՊՀ ուսանողները էներգետիկ ֆորումի շրջանակում ակտիվորեն մասնակցել են առցանց միջոցառումների և քննարկումների, ինչպես նաև աշխատանքային հանդիպումների, որոնց ընթացքում քննարկվել են ոլորտի առանցքային հարցեր, ներկայացվել նախագծեր և մինչև 2030 թվականը կայուն զարգացման նպատակներին հասնելու համար անհրաժեշտ գործնական քայլերը։

Ֆորումի փակման օրը Պոլիտեխնիկի ուսանողները ցուցադրել են հոլովակ, որը ներկայացնում էր Էներգետիկայի և էլեկտրատեխնիկայի ինստիտուտը և առցանց ցուցահանդեսի ձևաչափով շնորհանդես՝ ինստիտուտի լաբորատոր սարքավորումների վերաբերյալ։

Նշենք, որ տարին երկու անգամ Վիեննայի էներգետիկ համաժողովը կազմակերպում են Ավստրիայի եվրոպական և միջազգային գործերի դաշնային նախարարությունը, Ավստրիական զարգացման գործակալությունը, Միավորված ազգերի արդյունաբերական զարգացման կազմակերպությունը և Կիրառական համակարգային վերլուծության միջազգային ինստիտուտը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)