ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Մեր առաջնային խնդիրը հանրակրթության միջին որակի բարելավումն է». Վահրամ Դումանյան

Հուլիսի 15, 2021
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի պաշտոնակատար Վահրամ Դումանյանն աշխատանքային խորհրդակցություն է անցկացրել նախարարության հանրակրթության, նախնական արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության վարչությունների և լիցենզավորման գործակալության աշխատակիցների հետ: Հանդիպմանը մասնակցել են նաև ոլորտը համակարգող նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանն ու ԿԳՄՍՆ գլխավոր քարտուղար Նաիրի Հարությունյանը:

Նախարարի պաշտոնակատարն ընդգծել է, որ ՀՀ կառավարության նոր ծրագրում կրթության ոլորտի առաջընթացին առաջնային տեղ է տրվում:

«Պետության ռազմավարական զարգացման տեսանկյունից անվտանգությունից հետո թերևս հաջորդ կարևոր ոլորտը կրթությունն է: Մասնավորապես առաջնահերթ են հանրակրթության ոլորտի բարեփոխումները, որոնց հիմքերն արդեն դրված են, և այդ ուղղությամբ աշխատանքները պետք է շարունակվեն: Հանրակրթության ոլորտի բարեփոխման աշխատանքները նախարարության թիմը պետք է շարունակի ավելի մեծ պատասխանատվությամբ և արդյունավետությամբ` համագործակցելով գործընկեր կառույցների, մանկավարժների և ողջ հասարակության հետ»,- նշել է Վահրամ Դումանյանը:

Նախարարի պաշտոնակատարի խոսքով` կրթության որակին առնչվող հարցերը բազմաթիվ են, կրթական հաստատությունների միջև առկա որակական միջակայքներն ընդգծված տարբերություն ունեն:

«Առանձին դեպքերում հանրակրթության մեջ մենք ունենք իսկապես փայլուն արդյունքներ, բայց դրա կողքին ունենք նաև շատ մտահոգիչ կրթության որակ, որը դրսևորում է ստանում տարբեր հեռավոր մարզային, անգամ քաղաքային և մայրաքաղաքային դպրոցներում: Միանշանակ միջինացված գնահատական տալը դժվար է: Կրթության պետական քաղաքականության առումով հանրակրթության միջին որակի բարելավումը մեր առաջնային խնդիրն է»- շեշտել է Վահրամ Դումանյանը:

Խորհրդակցության ընթացքում նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է զոհված, հաշմանդամ զինծառայողների և աշխարհազորայինների, ծնողազուրկ ու անապահով բազմազավակ ընտանիքների երեխաների ամառային ճամբարի ծրագրի ընթացքը: Նշվել է, որ այժմ մարզպետարաններում ընթանում են երեխաների ցուցակագրման աշխատանքները:

Աշխատանքային խորհրդակցության ընթացքում անդրադարձ է եղել նաև նախնական արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության, լիցենզավորման ու ոլորտային այլ խնդիրների:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)