Ամփոփելով 2020-2021 թթ. «Կենգուրու» և «Մեղու» մրցույթները՝ լավագույն արդյունքներ արձանագրած և հաղթած աշակերտների ուսուցիչների համար «Այբ» կրթական հիմնադրամն այսօր միջոցառում էր կազմակերպել:
Ներկաներին առցանց ողջույնի խոսք է հղել նաև ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը՝ նշելով, որ մեծապես կարևորվում է «Այբ» կրթական հիմնադրամի հետ համագործակցությունը և համատեղ աշխատանքն ուսուցիչների հետ:
«Կրթական բարեփոխումների գործընթացի հաջողությունը մեծապես պայմանավորված է նաև մասնակցայնությամբ, որ ուսուցիչները նույնպես ներառված լինեն նոր նախաձեռնություններում»,- փաստել է նախարարի տեղակալը՝ հավելելով, որ ամենօրյա աշխատանքով բազմաթիվ երեխաների մտահորիզոնի ձևավորման գործում դերակատարում ունենալը մեծ պատասխանատվություն է, և մասշտաբային մրցույթներին աշակերտների մասնակցությանն օժանդակած ուսուցիչները գիտակցված կրում են այդ պատասխանատվությունը:
Ժ. Անդրեասյանի խոսքով՝ այն հանգամանքը, որ մասշտաբային մրցույթներին աշակերտների մասնակցությանն ուսուցիչների օժանդակելու փաստը դիտարկվում է որպես առավելություն տարակարգերի շնորհման գործընթացում, վկայում է, թե նախարարությունը որքան է կարևորում այդ աշխատանքը: Արձանագրելով, որ անցած տարին մեծ մարտահրավերների շրջան էր, երբ կրթական գործընթացների մասնակիցները մինչ այդ գործնականում իրենց կիրառած հմտությունները հաջողությամբ կարողացան փոխադրել նաև վիրտուալ հարթություն, Ժ. Անդրեասյանը կարևորել է Հանրակրթության պետական չափորոշչի փորձարկման գործընթացում ուսուցիչների ներգրավվածության հանգամանքը և հույս հայտնել, որ միջոցառման ընթացքում անպայման անդրադարձ կլինի նաև Հանրակրթության պետական և առարկայական չափորոշիչների ներդրման ու փորձարկման թեմային:
Հիշեցնենք, որ ամեն տարի «Այբ» կրթական հիմնադրամը կազմակերպում է «Կենգուրու» և «Մեղու» զանգվածային մրցույթները՝ դրանց շուրջ համախմբելով հազարավոր աշակերտների և ուսուցիչների:
«Գնահատելով մեր ծրագրերի մասնակից ուսուցիչների մեծ դերը կրթության ոլորտում՝ մենք կարևորում ենք, բացի բուն մրցույթից, նաև ուսուցիչների հետ համայնքաստեղծ և ոգևորող հանդիպումները, որոնք ուսուցիչներին օգնում են, որ իրենց ավելի ներգրավված և գնահատված զգան»,- ասել է «Այբ» հիմնադրամի գործադիր տնօրեն Սոնա Կոշեցյանը՝ ավելացնելով, որ իրենք նպատակ ունեն խրախուսել ու ոգևորել այն ուսուցիչներին, որոնք այս մրցույթների ընթացքում ունեցել են լավագույն արդյունքներ արձանագրած և հաղթած աշակերտներ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ