Ամփոփելով 2020-2021 թթ. «Կենգուրու» և «Մեղու» մրցույթները՝ լավագույն արդյունքներ արձանագրած և հաղթած աշակերտների ուսուցիչների համար «Այբ» կրթական հիմնադրամն այսօր միջոցառում էր կազմակերպել:
Ներկաներին առցանց ողջույնի խոսք է հղել նաև ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը՝ նշելով, որ մեծապես կարևորվում է «Այբ» կրթական հիմնադրամի հետ համագործակցությունը և համատեղ աշխատանքն ուսուցիչների հետ:
«Կրթական բարեփոխումների գործընթացի հաջողությունը մեծապես պայմանավորված է նաև մասնակցայնությամբ, որ ուսուցիչները նույնպես ներառված լինեն նոր նախաձեռնություններում»,- փաստել է նախարարի տեղակալը՝ հավելելով, որ ամենօրյա աշխատանքով բազմաթիվ երեխաների մտահորիզոնի ձևավորման գործում դերակատարում ունենալը մեծ պատասխանատվություն է, և մասշտաբային մրցույթներին աշակերտների մասնակցությանն օժանդակած ուսուցիչները գիտակցված կրում են այդ պատասխանատվությունը:
Ժ. Անդրեասյանի խոսքով՝ այն հանգամանքը, որ մասշտաբային մրցույթներին աշակերտների մասնակցությանն ուսուցիչների օժանդակելու փաստը դիտարկվում է որպես առավելություն տարակարգերի շնորհման գործընթացում, վկայում է, թե նախարարությունը որքան է կարևորում այդ աշխատանքը: Արձանագրելով, որ անցած տարին մեծ մարտահրավերների շրջան էր, երբ կրթական գործընթացների մասնակիցները մինչ այդ գործնականում իրենց կիրառած հմտությունները հաջողությամբ կարողացան փոխադրել նաև վիրտուալ հարթություն, Ժ. Անդրեասյանը կարևորել է Հանրակրթության պետական չափորոշչի փորձարկման գործընթացում ուսուցիչների ներգրավվածության հանգամանքը և հույս հայտնել, որ միջոցառման ընթացքում անպայման անդրադարձ կլինի նաև Հանրակրթության պետական և առարկայական չափորոշիչների ներդրման ու փորձարկման թեմային:
Հիշեցնենք, որ ամեն տարի «Այբ» կրթական հիմնադրամը կազմակերպում է «Կենգուրու» և «Մեղու» զանգվածային մրցույթները՝ դրանց շուրջ համախմբելով հազարավոր աշակերտների և ուսուցիչների:
«Գնահատելով մեր ծրագրերի մասնակից ուսուցիչների մեծ դերը կրթության ոլորտում՝ մենք կարևորում ենք, բացի բուն մրցույթից, նաև ուսուցիչների հետ համայնքաստեղծ և ոգևորող հանդիպումները, որոնք ուսուցիչներին օգնում են, որ իրենց ավելի ներգրավված և գնահատված զգան»,- ասել է «Այբ» հիմնադրամի գործադիր տնօրեն Սոնա Կոշեցյանը՝ ավելացնելով, որ իրենք նպատակ ունեն խրախուսել ու ոգևորել այն ուսուցիչներին, որոնք այս մրցույթների ընթացքում ունեցել են լավագույն արդյունքներ արձանագրած և հաղթած աշակերտներ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ