ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Խրախուսվել են «Կենգուրու» և «Մեղու» մրցույթներում լավագույն արդյունքներ արձանագրած աշակերտների ուսուցիչները

Հուլիսի 15, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

Ամփոփելով 2020-2021 թթ. «Կենգուրու» և «Մեղու» մրցույթները՝ լավագույն արդյունքներ արձանագրած և հաղթած աշակերտների ուսուցիչների համար «Այբ» կրթական հիմնադրամն այսօր միջոցառում էր կազմակերպել:

Ներկաներին առցանց ողջույնի խոսք է հղել նաև ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը՝ նշելով, որ մեծապես կարևորվում է «Այբ» կրթական հիմնադրամի հետ համագործակցությունը և համատեղ աշխատանքն ուսուցիչների հետ:

«Կրթական բարեփոխումների գործընթացի հաջողությունը մեծապես պայմանավորված է նաև մասնակցայնությամբ, որ ուսուցիչները նույնպես ներառված լինեն նոր նախաձեռնություններում»,- փաստել է նախարարի տեղակալը՝ հավելելով, որ ամենօրյա աշխատանքով բազմաթիվ երեխաների մտահորիզոնի ձևավորման գործում դերակատարում ունենալը մեծ պատասխանատվություն է, և մասշտաբային մրցույթներին աշակերտների մասնակցությանն օժանդակած ուսուցիչները գիտակցված կրում են այդ պատասխանատվությունը:

Ժ. Անդրեասյանի խոսքով՝ այն հանգամանքը, որ մասշտաբային մրցույթներին աշակերտների մասնակցությանն ուսուցիչների օժանդակելու փաստը դիտարկվում է որպես առավելություն տարակարգերի շնորհման գործընթացում, վկայում է, թե նախարարությունը որքան է կարևորում այդ աշխատանքը: Արձանագրելով, որ անցած տարին մեծ մարտահրավերների շրջան էր, երբ կրթական գործընթացների մասնակիցները մինչ այդ գործնականում իրենց կիրառած հմտությունները հաջողությամբ կարողացան փոխադրել նաև վիրտուալ հարթություն, Ժ. Անդրեասյանը կարևորել է Հանրակրթության պետական չափորոշչի փորձարկման գործընթացում ուսուցիչների ներգրավվածության հանգամանքը և հույս հայտնել, որ միջոցառման ընթացքում անպայման անդրադարձ կլինի նաև Հանրակրթության պետական և առարկայական չափորոշիչների ներդրման ու փորձարկման թեմային:

Հիշեցնենք, որ ամեն տարի «Այբ» կրթական հիմնադրամը կազմակերպում է «Կենգուրու» և «Մեղու» զանգվածային մրցույթները՝ դրանց շուրջ համախմբելով հազարավոր աշակերտների և ուսուցիչների:

«Գնահատելով մեր ծրագրերի մասնակից ուսուցիչների մեծ դերը կրթության ոլորտում՝ մենք կարևորում ենք, բացի բուն մրցույթից, նաև ուսուցիչների հետ համայնքաստեղծ և ոգևորող հանդիպումները, որոնք ուսուցիչներին օգնում են, որ իրենց ավելի ներգրավված և գնահատված զգան»,- ասել է «Այբ» հիմնադրամի գործադիր տնօրեն Սոնա Կոշեցյանը՝ ավելացնելով, որ իրենք նպատակ ունեն խրախուսել ու ոգևորել այն ուսուցիչներին, որոնք այս մրցույթների ընթացքում ունեցել են լավագույն արդյունքներ արձանագրած և հաղթած աշակերտներ։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)