ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Գոբելեն և գրաֆիկա. բացվել է նկարչուհի Նելլի Ասատրյանի անհատական ցուցահանդեսը

Հուլիսի 19, 2021
Մշակութային լուրեր

Հուլիսի 16-ին Հայաստանի նկարիչների միության «Արա Սարգսյան» ցուցասրահում բացվել է նկարչուհի Նելլի Ասատրյանի ստեղծագործությունների՝ գոբելեն և գրաֆիկական աշխատանքների ցուցահանդեսը, որը կգործի մինչև հուլիսի 26-ը:

Նկարչուհու անհատական ցուցահանդեսի բացմանը ներկա էին ՀՀ փոխվարչապետ Տիգրան Ավինյանը, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատար Վահրամ Դումանյանը, նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, պաշտոնատար անձինք, Հայաստանի նկարիչների միության նախագահ Սուրեն Սաֆարյանը, նկարիչներ, մշակութային գործիչներ, նկարչուհու արվեստի երկրպագուներ:

Բացելով ցուցահանդեսը՝ Սուրեն Սաֆարյանն արձանագրել է, որ դա Նելլի Ասատրյանի՝ Հայաստանի նկարիչների միությունում բացված երրորդ անհատական ցուցահանդեսն է, որում ընդգրկված են նկարչուհու տարբեր տարիների՝ վաղ շրջանից մինչ օրերս ստեղծած աշխատանքները:

«Նելլի Ասատրյանը խորը արվեստագետ է, ով իր ստեղծագործական գործունեության ընթացքում անդրադարձել է բազմաթիվ թեմաների: Անչափ կարևոր և գնահատելի է այն մոտեցումը, որ տարբեր թեմաների նկարչուհին անդրադարձել է յուրովի և ուրույն ձեռագրով»,- նշել է Սուրեն Սաֆարյանը՝ տեղեկացնելով, որ օրերս լույս է տեսել նկարչուհու ստեղծագործությունների պատկերագիրքը, որը ցուցահանդեսի շրջանակում ևս կներկայացվի արվեստասեր հանրությանը:

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատար Վահրամ Դումանյանը ևս շնորհավորել է Նելլի Ասատրյանին անհատական ցուցահանդեսի բացման կապակցությամբ, զրուցել նրա ստեղծագործական կյանքի և գործունեության շուրջ, ապա նկարչուհու ընկերակցությամբ շրջել է ցուցասրահում և դիտել աշխատանքները:

Նշենք, որ Նելլի Ասատրյանը ծնվել է 1944 թվականին Երևանում: Ավարտել է Փանոս Թերլեմեզյանի անվան գեղարվեստի ուսումնարանը, այնուհետև՝ Երևանի գեղարվեստաթատերական ինստիտուտը: Ստեղծագործում է հիմնականում գոբելենի և գրաֆիկայի բնագավառում։ Նա առաջիններից էր, ով գորգարվեստից ընտրել է գոբելենը և իր ձեռամբ ու էսքիզներով գործած շուրջ 70 գոբելեններով իր հիմնավոր կնիքն է դրել հայկական գոբելենի պատմության մեջ:

Նելլի Ասատրյանի «Պոեզիա։ Հայաստան» գոբելենը տեղ է գտել Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում, «Դիլիջան» գոբելենը՝ Դիլիջանի կինեմատոգրաֆիստների տանը: Արվեստագետի գոբելեն աշխատանքները տեղ են գտել նաև «Դվին» համալիրում, Չարենցի տուն-թանգարանում, Արամ Խաչատրյանի տուն-թանգարանում, Մոսկվայում և Սանկտ Պետերբուրգում: Նրա բազմաթիվ գոբելեններ այժմ պահպանվում են Սարդարապատի թանգարանում, Հայաստանի ազգային պատկերասրահում, ինչպես նաև բազմաթիվ մասնավոր հավաքածուներում: Հեղինակի «Հայաստան» գոբելենը Լատվիայում ներկայացվել է «Գոբելենի միջազգային սիմպոզիումում»:

Նելլի Ասատրյանի գործունեության երկրորդ շրջանը նշանավորվել է գոբելենից գրաֆիկայի կտրուկ անցմամբ: Առաջին գրաֆիկական աշխատանքների ցուցահանդեսը կայացել է 1996 թվականին, երկրորդը՝ 2004 թվականին: Նույն թվականին Ռավեննայում Նելլի Ասատրյանը մասնակցել է Հայաստանի քրիստոնեության 2750-ամյակին նվիրված բիենալեին՝ իր երկու ստեղծագործություններով:

Մեծ և բազմազան է Նելլի Ասատրյանի թեմատիկ ընդգրկումը՝ դիմանկարներ, հունական դիցաբանության, աստվածաշնչյան թեմաներ, «Դանթեական» շարք, կրկեսային և այլ թեմատիկ գրաֆիկական աշխատանքներ, ինչպես նաև աշխատանքներ՝ արված քրոջ՝ բանաստեղծ Անահիտ Ասատրյանի պոեզիայի հիման վրա, որոնցից էլ, ըստ էության, սկիզբ են առել նրա գրաֆիկական աշխատանքները:

Հարկ է նշել, որ Նելլի Ասատրյանի ստեղծագործություններում առանցքային է ձևի և բովանդակության յուրօրինակ համակցումը՝ քնարական գործերից մինչև գրոտեսկային շարքեր, ինչպես նաև սյուրռեալիզմին հարող բազմաթիվ աշխատանքներ: Դրանք նկարչուհու տարբեր տարիների ստեղծագործություններն են, որոնց մեջ իրենց ուրույն տեղն ունեն սև և սպիտակ գծանկարները, գունավոր նկարների շարքը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)