Հուլիսի 16-ին Հայաստանի նկարիչների միության «Արա Սարգսյան» ցուցասրահում բացվել է նկարչուհի Նելլի Ասատրյանի ստեղծագործությունների՝ գոբելեն և գրաֆիկական աշխատանքների ցուցահանդեսը, որը կգործի մինչև հուլիսի 26-ը:
Նկարչուհու անհատական ցուցահանդեսի բացմանը ներկա էին ՀՀ փոխվարչապետ Տիգրան Ավինյանը, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատար Վահրամ Դումանյանը, նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը, պաշտոնատար անձինք, Հայաստանի նկարիչների միության նախագահ Սուրեն Սաֆարյանը, նկարիչներ, մշակութային գործիչներ, նկարչուհու արվեստի երկրպագուներ:
Բացելով ցուցահանդեսը՝ Սուրեն Սաֆարյանն արձանագրել է, որ դա Նելլի Ասատրյանի՝ Հայաստանի նկարիչների միությունում բացված երրորդ անհատական ցուցահանդեսն է, որում ընդգրկված են նկարչուհու տարբեր տարիների՝ վաղ շրջանից մինչ օրերս ստեղծած աշխատանքները:
«Նելլի Ասատրյանը խորը արվեստագետ է, ով իր ստեղծագործական գործունեության ընթացքում անդրադարձել է բազմաթիվ թեմաների: Անչափ կարևոր և գնահատելի է այն մոտեցումը, որ տարբեր թեմաների նկարչուհին անդրադարձել է յուրովի և ուրույն ձեռագրով»,- նշել է Սուրեն Սաֆարյանը՝ տեղեկացնելով, որ օրերս լույս է տեսել նկարչուհու ստեղծագործությունների պատկերագիրքը, որը ցուցահանդեսի շրջանակում ևս կներկայացվի արվեստասեր հանրությանը:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի պաշտոնակատար Վահրամ Դումանյանը ևս շնորհավորել է Նելլի Ասատրյանին անհատական ցուցահանդեսի բացման կապակցությամբ, զրուցել նրա ստեղծագործական կյանքի և գործունեության շուրջ, ապա նկարչուհու ընկերակցությամբ շրջել է ցուցասրահում և դիտել աշխատանքները:
Նշենք, որ Նելլի Ասատրյանը ծնվել է 1944 թվականին Երևանում: Ավարտել է Փանոս Թերլեմեզյանի անվան գեղարվեստի ուսումնարանը, այնուհետև՝ Երևանի գեղարվեստաթատերական ինստիտուտը: Ստեղծագործում է հիմնականում գոբելենի և գրաֆիկայի բնագավառում։ Նա առաջիններից էր, ով գորգարվեստից ընտրել է գոբելենը և իր ձեռամբ ու էսքիզներով գործած շուրջ 70 գոբելեններով իր հիմնավոր կնիքն է դրել հայկական գոբելենի պատմության մեջ:
Նելլի Ասատրյանի «Պոեզիա։ Հայաստան» գոբելենը տեղ է գտել Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում, «Դիլիջան» գոբելենը՝ Դիլիջանի կինեմատոգրաֆիստների տանը: Արվեստագետի գոբելեն աշխատանքները տեղ են գտել նաև «Դվին» համալիրում, Չարենցի տուն-թանգարանում, Արամ Խաչատրյանի տուն-թանգարանում, Մոսկվայում և Սանկտ Պետերբուրգում: Նրա բազմաթիվ գոբելեններ այժմ պահպանվում են Սարդարապատի թանգարանում, Հայաստանի ազգային պատկերասրահում, ինչպես նաև բազմաթիվ մասնավոր հավաքածուներում: Հեղինակի «Հայաստան» գոբելենը Լատվիայում ներկայացվել է «Գոբելենի միջազգային սիմպոզիումում»:
Նելլի Ասատրյանի գործունեության երկրորդ շրջանը նշանավորվել է գոբելենից գրաֆիկայի կտրուկ անցմամբ: Առաջին գրաֆիկական աշխատանքների ցուցահանդեսը կայացել է 1996 թվականին, երկրորդը՝ 2004 թվականին: Նույն թվականին Ռավեննայում Նելլի Ասատրյանը մասնակցել է Հայաստանի քրիստոնեության 2750-ամյակին նվիրված բիենալեին՝ իր երկու ստեղծագործություններով:
Մեծ և բազմազան է Նելլի Ասատրյանի թեմատիկ ընդգրկումը՝ դիմանկարներ, հունական դիցաբանության, աստվածաշնչյան թեմաներ, «Դանթեական» շարք, կրկեսային և այլ թեմատիկ գրաֆիկական աշխատանքներ, ինչպես նաև աշխատանքներ՝ արված քրոջ՝ բանաստեղծ Անահիտ Ասատրյանի պոեզիայի հիման վրա, որոնցից էլ, ըստ էության, սկիզբ են առել նրա գրաֆիկական աշխատանքները:
Հարկ է նշել, որ Նելլի Ասատրյանի ստեղծագործություններում առանցքային է ձևի և բովանդակության յուրօրինակ համակցումը՝ քնարական գործերից մինչև գրոտեսկային շարքեր, ինչպես նաև սյուրռեալիզմին հարող բազմաթիվ աշխատանքներ: Դրանք նկարչուհու տարբեր տարիների ստեղծագործություններն են, որոնց մեջ իրենց ուրույն տեղն ունեն սև և սպիտակ գծանկարները, գունավոր նկարների շարքը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ