ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Շփվել անվանի արվեստագետների հետ և ստանալ թատրոն աշխարհի դռները բացող բանալիներ

Հուլիսի 19, 2021
Մշակութային լուրեր

Այսօր Գաբրիել Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնի փոքր բեմում ազդարարվել է «Դասարան+Դասական» թատերական կրթական ծրագրի հանրապետական փուլի մեկնարկը։

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ և Գաբրիել Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնի նախաձեռնությամբ հուլիսի 19-31-ը կիրականացվի «Դասարան+Դասական» թատերական կրթական ծրագրի հերթական փուլը։ Այն նախատեսված է հանրապետության ավագ դպրոցների ու միջին մասնագիտական հաստատությունների աշակերտների համար և միտված է ամրապնդելու դպրոց-թատրոն կապը։ Այս անգամ ծրագրի առանցքում դերասանի վարպետության դասընթացն է։

Գաբրիել Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնի տնօրեն Վարդան Մկրտչյանը ողջունել է ծրագրի մասնակից աշակերտներին և ներկայացրել նախագծի նպատակն ու ընթացքը: Խոսելով ծրագրի անցած ուղու մասին՝ Վարդան Մկրտչյանը տեղեկացրել է, որ երեք տարիների ընթացքում «Դասարան+Դասական» թատերական կրթական ծրագիրը մեծ ճանապարհ է անցել՝ լինելով Հայաստանի բոլոր այն քաղաքներում, որտեղ կա պետական թատրոն:

«Հատկանշական է, որ թատրոնը դարձել է տվյալ քաղաքը լուսաբանող, քաղաքի վրա նոր լույս սփռող կարևոր մի օղակ: Այսօր ծրագիրն արդեն ճյուղավորվում է, և առաջին ճյուղը, բնականաբար, պետք է լիներ դերասանի վարպետությունը»,- նշել է թատրոնի տնօրենը և շնորհակալություն հայտնել ծրագրում ներգրավված այն դերասան-գործընկերներին, որոնք պատրաստակամություն են հայտնել աշխատելու աշակերտների հետ՝ արդյունքում ստեղծելով համատեղ ներկայացումներ:

Վարդան Մկրտչյանը շնորհակալություն է հայտնել նաև ԿԳՄՍ նախարարությանը՝ «Դասարան+Դասական» կրթամշակութային ծրագրին հետևողական աջակցելու համար, և շեշտել, որ այդպիսով կարևորվում են ոչ միայն առանձին վերցրած մշակույթի և կրթության ոլորտները, այլև ծրագրում ներառված այդ երկու բաղադրիչների մեկտեղումը:

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը ողջունել է աշակերտներին և շնորհավորել ծրագրին մասնակցելու կապակցությամբ՝ ընդգծելով, որ «Դասարան+Դասական» թատերական կրթական ծրագիրը պետական աջակցությամբ իրականացվող ամենահետաքրքիր, գրավիչ, օգտակար ծրագրերից է, որի ընթացքում աշակերտները հնարավորություն ունեն աշխատելու և շփվելու իրենց վաստակով, մասնագիտական նկարագրով առանձնացող արվեստագետների հետ և ստանալու բանալիներ, որոնցով ընկալվելու է այն բարդ ոլորտը, որը կոչվում է թատրոն:

«Մենք չենք ակնկալում, որ դուք բոլորդ դառնաք ռեժիսորներ և դերասաններ: Մեր նպատակն է ձևավորել և վերափոխել թատրոնի հանդեպ ձեր ընկալումները, որովհետև թատրոնը հսկայական գիտություն է, բարդագույն մասնագիտություն: Թատրոնն արդյունաբերություն է, և հենց դրա համար մենք ուզում ենք, որ դուք մուտք գործեք կուլիսներ, թատերական արտադրամասեր, հարդարանքի սենյակներ և տեսնեք, թե ինչպիսի մեծ գործարան է աշխատում մեկ ներկայացում պատրաստելու համար: Ես չգիտեմ, թե ի վերջո դուք ինչ մասնագիտություն եք ընտրելու, բայց կարծում եմ, որ բեմի վարպետները փորձելու են ձեզ տալ ամենակարևորը՝ հետաքրքիր լինելու արվեստը, որը բոլոր մասնագիտություններում հաջողության գրավականն է»,- եզարափակել է նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը:

Այնուհետև ծրագրի մենթորները՝ ՀՀ վաստակավոր արտիստներ Նելլի Խերանյանը, Արթուր Կարապետյանը, Դավիթ Հակոբյանը, ռեժիսոր, դերասան Լիլի Էլբակյանը, դերասան, պարող Ստեփան Ղամբարյանը ողջունել են աշակերտներին, ծանոթացրել ծրագրի մանրամասներին և առաջիկա անելիքներին:

Նշենք, որ երկշաբաթյա ծրագրի ընթացքում աշակերտները կաշխատեն խմբերով՝ իրենց մենթորների ղեկավարությամբ, կունենան բեմական խոսքի և դերասանի վարպետության դասեր։ Հուլիսի 31-ին որպես ծրագրի եզրափակում խմբերը հանդիսատեսին կներկայացնեն նախագծի ընթացքում ստեղծված ներկայացումները։

Հիշեցնենք, որ «Դասարան+Դասական» թատերական կրթական ծրագրի առաջին փուլն իրականացվել է 2019 թվականին։ Համավարակի ժամանակ ծրագիրն ունեցել է երկու առցանց փուլ։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)