ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Աշխարհի գավաթ. Մարտիրոսյանը հաղթել է Մամեդյարովին և դուրս եկել 4-րդ փուլ

Հուլիսի 21, 2021
Սպորտային լուրեր

Գրոսմայստեր Հայկ Մարտիրոսյանը (2632) շարունակում է պայքարը Սոչիում ընթացող շախմատի Աշխարհի գավաթի խաղարկությունում:

Հայաստանի հավաքականի 21-ամյա անդամը 3-րդ փուլում հաղթել է Ադրբեջանի ուժեղագույն շախմատիստ Շահրիար Մամեդյարովին (2782), որը ՖԻԴԵ-ի համաշխարհային դասակարգման աղյուսակում զբաղեցնում է 6-րդ տեղը: Մարտիրոսյան-Մամեդյարով դասական 2 պարտիաներում գրանցվել է 1:1 հաշիվը, և հաղթողը որոշվել է թայ-բրեյքում, որի առաջին պարտիայում հայ գրոսմայստերն առավելության է հասել մրցակցի նկատմամբ, ապա ոչ-ոքի գրանցել և հաղթել 1,5:0,5 հաշվով:

ՖԻԴԵ-ի մամուլի ծառայության հետ զրույցում մեկնաբանելով հաղթանակը՝ Մարտիրոսյանը նշել է. «Մամեդյարովը բարձրակարգ շախմատիստ է, սակայն ես լավագույնս խաղացի և հաղթեցի առաջին պարտիայում: Երկրորդում բարդ էր սև խաղաքարերով հանդես գալը. մոտ էի ոչ-ոքիի, սակայն սխալներ թույլ տվեցի և պարտվեցի: Ի վերջո, հետո կրկին առավելության հասա»:

Խոսելով հուլիսի 22-ին կայանալիք 4-րդ փուլի՝ Խորվաթիայի ներկայացուցիչ Անտե Բրկիչի հետ հանդիպման մասին՝ Հայկ Մարտիրոսյանն արժանին է մատուցել վերջինիս. «Շատ ուժեղ մրցակից է, այնպես որ՝ հեշտ դիմակայություն չի լինելու: Այժմ հոգնած եմ, կհանգստանամ ու կտեսնենք, թե ինչ կստացվի»:

Աշխարհի գավաթի խաղարկությունում Հայաստանի մյուս ներկայացուցիչները՝ Էլինա Դանիելյանը, Հովհաննես Գաբուզյանը, Շանթ Սարգսյանը և Գաբրիել Սարգսյանը, դուրս են մնացել պայքարից, իսկ Լևոն Արոնյանն առողջական խնդիրների պատճառով է հրաժարվել մասնակցությունից:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)