ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ՀԱՊՀ ուսանողները պրակտիկա կանցնեն Թեղուտի լեռնահարստացուցիչ կոմբինատում

Հուլիսի 22, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանը, Թեղուտի լեռնահարստացուցիչ կոմբինատը և Հայաստանի հանքագործների և մետալուրգների միությունը կնքել են համագործակցության հուշագիր:

Համաձայնագիրը, որ ստորագրվել է մետալուրգի մասնագիտական տոնին, պոլտեխնիկական համալսարանի ուսանողներին հնարավորություն կտա գիտելիքները կատարելագործել Թեղուտի լեռնահարստացուցիչ կոմբինատում, իսկ կոմբինատին՝ ունենալ բարձրակարգ ինժեներական կադրային հերթափոխ:

Կողմերը համագործակցելու են ընդերքօգտագործման ոլորտի բակալավրական և մագիստրոսական կրթական ծրագրերի կատարելագործման, մասնագիտական ուսուցման գործնական բաղադրիչի ուժեղացման և շուկայի պահանջներին համահունչ ընթացիկ և հեռահար ծրագրերի մշակման հարցերում։ Հուշագրի արդյունավետ իրականացման նպատակով ձևավորվելու է միացյալ աշխատանքային խումբ, որը մշակելու է միջոցառումների ծրագիր, ժամանակացույց և այն ներկայացնելու է կողմերի հաստատմանը:

Մինչ համաձայնագրի ստորագրումը Թեղուտ այցելած հյուրերը եղել են հանքավայրում և լեռնահարստացուցիչ կոմբինատում, ծանոթացել հանքաքարից մինչև պղնձի և մոլիբդենի խտանյութ շղթային: Կոմբինատի աշխատակիցները հյուրերին ներկայացրել են միջազգային լավագույն ընկերությունների տեխնոլոգիաներով և սարքավորումներով հագեցած արտադրությունը, որտեղ ամեն ինչ իրականացվում է ավտոմատացման ռեժիմում, իսկ աշխատակիցներն այդ ամենին հետևում են էկրանների վրա: Առցանց ռեժիմում հնարավոր է հետևել հանքաքարից մետաղի կորզման արդյունավետությանը, խտանյութում պղնձի և մոլիբդենի պարունակությանը և նույնիսկ պոչամբար գնացող հանքանյութի մեջ չկորզված մետաղի պարունակությանը: Տեխնոլոգիական զինվածության այդպիսի բարձր մակարդակը ևս մեկ գրավականն է այն համոզման, որ կոմբինատում ուսումնաարտադրական պրակտիկա անցնող ուսանողները կկարողանան դառնալ ոլորտի լավագույն մասնագետներ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)