ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դեկտեմբերի 7-հիշատակի օր Աբովյանի թիվ 6 ավագ դպրոցում

Դեկտեմբերի 16, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Հին իմաստախոսությունն ասում է՝ կյանքը փորձությունների շղթա է...Ավելացնենք՝ փորձությունները կոփում ու «մշակում» են մարդուն։Սակայն կան անդառնալի կորուստներ,ակնթարթային ոչնչացումներ,որոնք ոչ թե կոփում, այլ սպիանում են՝ իրենց կնիքը թողնելով հոգուդ վրա։Անցել է համարյա երեք տասնամյակ, սակայն 1988-ի ավերիչ երկրաշարժի ահասարսուռ հետևանքները դեռ հիշեցնում են իրենց/ի դեպ, այն Անդրկովկասի ամենահզոր երկրաշարժն էր։Հիշատակման նպատակը, բնական աղետներին դիմագրավելու,դրանցից պաշտպանվելու, համապատասխան «մշակույթ» ձեռք բերելու կարողությունների ձևավորմանն էր ուղղված առաջավոր փորձի դասը՝ աշխարհագրության ուսուցչուհի Լ. Քամալյանի նախաձեռնությամբ՝ «Երկրաշարժ» թեմայով։ 10-րդ դասարանի աշակերտները  հետաքրքիր  ու կենդանի երկխոսությամբ,ասմունքի ու երգի շաղախով,բովանդակալից հարց ու պատասխանով ներկաների համար բացահայտեցին դարավոր պատմության ամեն պտույտին ու քայլափոխին խոտոր ճամփեքով անցնող հայ ժողովրդի կյանքի տեսլականը,որը ժամանակ առ ժամանակ ընդհատվում էր հմուտ ուսուցչի տեղին միջամտություններով։ Ավելի շատ շեշտադրվում էր  երկրաշարժից պաշտպանվելու կարողությունների ձեռքբերումը։ Գիտականորեն հագեցած ուսուցողական դաս էր.գիտելիքը տրվում է, որպեսզի  կիրառվի, սակայն սա այն դեպքն է,երբ փափագում ես այն կիրառելու հնարավորություն չունենաս։Աշակերտներն էլ, ներկա ուսուցիչներն էլ դասասենյակից դուրս եկան այն հավատամքով,որ պետք է կուլ տալ կոկորդին կառչած հեղձուկը,հաղթահարել երակներում փշրված և ապակի դարձած այս ցավն ու ապրել...Ապրել, քանի դեռ մի ափաչափ հայրենի հող կա, հայրենի մի ափաչափ երկինք ու... ոգի։

Դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ՝  Ռ Աֆյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)