ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բաց դաս` նվիրված հայերեն Աստվածաշունչ մատյանի 1-ին կամ Ոսկանյան տպագրության 350-ամյակին

Դեկտեմբերի 19, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Ուսուցիչ – Նորա Ղավալյան

Դասի թեման-Աստվածաշունչ մատյան

Դասի նպատակը- Կարևորել հայոց մայր եկեղեցու դերը որպես գաղափարական հզոր զենք, որը դարեր շարունակ կատարել է պետության գործառույթները և դարձել ազգային նկարագրի անբաժանելի մասը:

Ճանաչել մեր երևելի հոգևոր գործիչներին` սրբագույն Մեսրոպ Մաշտոցին, Սահակ Պարթևին, Հակոբ Մեղապարտին և Ոսկան Վրդապետին, որոնք կերտեցին հայ հոգևոր մշակույթը՝ փրկելով մեր ժողովրդին կործանումից:

Ճանաչել ազգային արժեքները, աստվածաշունչ մատյանի  միջոցով  դաստիարակել առաքինություն, նվիրվածություն հայրենիքին, ծնողասիրություն, պարտքի և պատասխանատվության զգացում:

Դասի ընթացքը – Ուսուցիչը ներկայացրեց բաց դասի թեման: Նա կարևորեց Հայոց եկեղեցու և Աստվածաշունչ մատյանի տպագրության կարևորությունը ԺԶ և ԺԷ դարերում, երբ հոգեվարքի վերջին րոպեներն էր ապրում սահակմաշտոցյան ժառանգությունը:

Աշակերտները դասը սկսեցին Տերունական աղոթքով և Մայր աթոռն ու հայոց վեհափառ կաթողիկոսին փառաբանող երգով:

Ուսուցչի հրահանգով աշակերտները ներկայացրին Աստվածաշունչ մատյանը` կիրառելով տարբեր հնարներ՝ «Պրիզմա», ակրոստիքոս, Հարց ու պատասխան: Հաջորդ քայլով անդրադարձան իրենց անցած դասերին: Նրանք ներկայացնում էին դասանյութը` դրսևորելով քննադատական – վերլուծական հայեցակարգ: Յուրաքանչյուր դասի եզրակացությունը համեմվում էր Գիրք առակացից բերված խոսքով:Սովորողները սիրով խոսեցին նաև Արարատ սարի մասին, մեկնաբանեցին` ինչու է հայոց անկախ զինանշանի վրա պատկերված մեր սուրբ սարը: Նրանք կարևորեցին նաև Մաշտոցի և Ոսկան  վարդապետի  կատարած հանճարեղ ձեռնարկի դերը հայոց կյանքում: Ներկայացրին նաև վարդապետի կյանքը և ազգանվեր գործունեությունը, արտասանեցին վարդապետի գրաբարով գրված «Տաղ Ոսկան վարդապետ ասացեալ»:

Վերջում կատարվեց անդրադարձ`հնչեցնելով երախտագիտության խոսքեր. «Հիշատակն արդարոց օրհնությամբ եղիցի»:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)