ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բաց դաս` նվիրված հայերեն Աստվածաշունչ մատյանի 1-ին կամ Ոսկանյան տպագրության 350-ամյակին

Դեկտեմբերի 19, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Ուսուցիչ – Նորա Ղավալյան

Դասի թեման-Աստվածաշունչ մատյան

Դասի նպատակը- Կարևորել հայոց մայր եկեղեցու դերը որպես գաղափարական հզոր զենք, որը դարեր շարունակ կատարել է պետության գործառույթները և դարձել ազգային նկարագրի անբաժանելի մասը:

Ճանաչել մեր երևելի հոգևոր գործիչներին` սրբագույն Մեսրոպ Մաշտոցին, Սահակ Պարթևին, Հակոբ Մեղապարտին և Ոսկան Վրդապետին, որոնք կերտեցին հայ հոգևոր մշակույթը՝ փրկելով մեր ժողովրդին կործանումից:

Ճանաչել ազգային արժեքները, աստվածաշունչ մատյանի  միջոցով  դաստիարակել առաքինություն, նվիրվածություն հայրենիքին, ծնողասիրություն, պարտքի և պատասխանատվության զգացում:

Դասի ընթացքը – Ուսուցիչը ներկայացրեց բաց դասի թեման: Նա կարևորեց Հայոց եկեղեցու և Աստվածաշունչ մատյանի տպագրության կարևորությունը ԺԶ և ԺԷ դարերում, երբ հոգեվարքի վերջին րոպեներն էր ապրում սահակմաշտոցյան ժառանգությունը:

Աշակերտները դասը սկսեցին Տերունական աղոթքով և Մայր աթոռն ու հայոց վեհափառ կաթողիկոսին փառաբանող երգով:

Ուսուցչի հրահանգով աշակերտները ներկայացրին Աստվածաշունչ մատյանը` կիրառելով տարբեր հնարներ՝ «Պրիզմա», ակրոստիքոս, Հարց ու պատասխան: Հաջորդ քայլով անդրադարձան իրենց անցած դասերին: Նրանք ներկայացնում էին դասանյութը` դրսևորելով քննադատական – վերլուծական հայեցակարգ: Յուրաքանչյուր դասի եզրակացությունը համեմվում էր Գիրք առակացից բերված խոսքով:Սովորողները սիրով խոսեցին նաև Արարատ սարի մասին, մեկնաբանեցին` ինչու է հայոց անկախ զինանշանի վրա պատկերված մեր սուրբ սարը: Նրանք կարևորեցին նաև Մաշտոցի և Ոսկան  վարդապետի  կատարած հանճարեղ ձեռնարկի դերը հայոց կյանքում: Ներկայացրին նաև վարդապետի կյանքը և ազգանվեր գործունեությունը, արտասանեցին վարդապետի գրաբարով գրված «Տաղ Ոսկան վարդապետ ասացեալ»:

Վերջում կատարվեց անդրադարձ`հնչեցնելով երախտագիտության խոսքեր. «Հիշատակն արդարոց օրհնությամբ եղիցի»:

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…