ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ուսումնական գործընթացի բոլոր օղակները կարևոր են

Դեկտեմբերի 19, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Ուսումնական գործընթացի կառուցվածքի բոլոր օղակները միահյուսված են իրար, շաղկապված:Մի օղակը բխում է մյուսից՝ մեկը մյուսին հաջորդելով, մեկը մյուսին լրացնելով: 

Դպրոցում գործող արտադասարանային խմբակներն ուսումնական գործընթացի կարևոր բաղկացուցիչ օղակներից են:

 Խմբակներին հատկացվող դասաժամերը նպատակային են.տեսական գիտելիքները վերածվում են գործնականի, բացահայտվում են երեխաների նախասիրությունների շրջանակները,ցանկությունները, ձգտումները: Ահա այս նպատակով է, որ դպրոցի տնօրենի հանձնարարականով 2016-17 ուսումնական տարվա 1-ին կիսամյակում կատարած աշխատանքների յուրահատուկ հաշվետվությամբ են հանդես գալիս Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում գործող արտադասարանական խմբակները:

Դպրոցի հանդիսությունների դահլիճի բեմում են երգչախմբի սաները /ղեկավար՝ երգ-երաժշտության ուսուցչուհի Գայանե Իսրայելյան/:Աշակերտները դաշնամուրի նվագակցությամբ կատարեցին մի շարք խմբերգեր՝ Արամ Ավագյանի «Մայրիկ», Էմմա Միհրանյանի «Ոչ մի պատերազմ», Անուշ Հովհաննիսյանի «Մոլորակ», Լիլի Գրիգորյանի «Ապրիր խաղաղ», Ստեփան Ջրբաշյանի «Երգ գարունքին»:

Խմբերգերի դադարներին կատարվում էին արտասանություններ, պարեր:

Միջոցառումը ուսանելի էր և հետաքրքիր:

Լ.Պետրոսյան, ԴԱԿ

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)