Երեխաների ամառային կրթությունը միշտ էլ եղել է Վորլդ Վիժն կազմակերպության ուշադրության կենտրոնում և ի շահ երեխաների, ի նպաստ նրանց առողջ զարգացման, ամենայն կամեցողությամբ իրականացվում է «Նավակ» հանգիստը։
Օգոստոսի 2-ից 7-ը ՎՎ Կապանի գրասենյակի նախաձեռնությամբ և օժանդակությամբ սոցիալական տարբեր խմբերի 56 երեխաներ իրենց ամառային հանգիստն անցկացրին Կապանի N5 հիմնական դպրոցում գործող «Նավակ» ճամբարում։
Դպրոցի տարածքն ու պայմաններն իհարկե, հարմար են նման գործունեություն իրականացնելու համար, սակայն հարկ է նշել, որ մինչև մեկնարկը, կազմակերպիչ օղակի ներկայացուցիչները մի քանի անգամ այցելել են հյուրընկալող դպրոց, ըստ անհրաժեշտության ապահովել ժամանցային գույքով (ձայնարկիչ, բարձրախոս, սպորտային և գրասենյակային պարագաներ), կատարել կահավորման աշխատանքներ։
Ավարտվեց առաջին հերթափոխը և հարկ է ուրախությամբ արձանագրել, որ ամառային անմոռանալի օրերի համար՝ ներգրավված երեխաներն ու նրանց ծնողները հայտնեցին իրենց գոհունակությունը թե սննդի, թե կեցության, թե մանկավարժական կազմի վերաբերյալ։
Ճամբարականների կրթադաստիարակությունն իրականացնում են Նաիրա Ծատրյանը (Քրիստոնեական դաստիարակության կենտրոն), Շուշանիկ Մանուչարյանը (Մանկական կենտրոն), Անի Բաղդասարյանը (Կապանի N1 հիմնական դպրոց) և Արևիկ Հայրապետյանը (Կապանի N5 հիմնական դպրոց), որոնք տարիներ շարունակ աջակցում են ՎՎ գրասենյակի ծրագրերին։
Օգոստոսի 9-ին սկսվեց երկրորդ հերթափոխը։
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ