ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ամանորյա միջոցառումների շարք Վանաձորի հ.27 դպրոցում

Դեկտեմբերի 20, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Նախատոնական տրամադրություն է տիրում Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցում: Ամանորյա միջոցառումները լրացնում են մեկը մյուսին: Դեկտեմբերի 13-ին 7 բ դասարանի աշակերտները (դասղեկ Մ.Քոչարյան) ներկայացրեցին, թե ինչպես են դիմավորում Ամանորը տարբեր երկրներում: Ուրախ տրամադրությունը վարակել էր ներկաներին: Միջոցառումը բազմաբովանդակ էր, տոնական և հետաքրքիր: Երեխաները ներկայացան տարբեր հերոսների կերպարներով, գեղեցիկ երգ ու պարով: Տոնական միջոցառումն ավարտվեց ամանորյա բարեմաղթանքներով:

Դեկտեմբերի 14-ին V ա դասարանում «Հայոց եկեղեցու պատմություն» առարկայի ուսուցչուհի Գ.Եղիկյանը կազմակերպել էր միջոցառում` նվիրված Ամանորին և Սուրբ Ծննդին: Մեծ էր երեխաների խանդավառությունը և ոգևորությունը: Նրանց այցի էր եկել Կաղանդ պապը և Խլվլիկը` բերելով նվերներ և մաղթանքների խոսքեր: Երեխաները միջոցառումն ամփոփեցին «Մեծ է խորհուրդը ու սքանչելի, շնորհավոր նոր տարի» խոսքերով: Դպրոց էր այցելել նաև քահանա Տեր Վահան Արզումանյանը, ով իր օրհնությունը տվեց ներկաներին և ևս մեկ անգամ շեշտեց Սուրբ ծննդյան խորհրդի կարևորությունը:

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…