Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի բեմում օգոստոսի 22-ին՝ ժամը 19:00-ին, տեղի կունենա Թաթուլ Ալթունյանի անվան Հայաստանի երգի-պարի պետական անսամբլի համերգը:
«Օգոստոսի 22-ի համերգը նվիրված է ՀՀ արվեստի վաստակավոր գործիչ Ժիրայր Ալթունյանի վառ հիշատակին, ով 2004-2020 թթ. հանդիսացել է անսամբլի գեղարվեստական ղեկավարն ու իր ողջ կյանքը նվիրել հայ երաժշտարվեստի զարգացման, մաքրամաքուր մատուցման ու պահպանման անգնահատելի գործին: Նա օժտված էր ամենաբարձր արժեքներով, զսպվածությամբ, ապրելու և արարելու մշակույթով»,- նշել է անսամբլի տնօրենի տեղակալ Լուսինե Մելքոնյանի և հավելել, որ Ժիրայր Ալթունյանի տված խորքային խորհուրդները, անսպառ հումորն ու թևավոր մտքերն այսօր էլ ապրում են անսամբլում:
Նրա տեղեկացմամբ համերգը բաղկացած է 2 բաժնից. կներկայացվեն կատարումներ Ժիրայր Ալթունյանի մշակումներով, ինչպես նաև ժողովրդական և ժամանակակից հեղինակների ստեղծագործություններ, որոնք կհնչեն առաջին անգամ:
Խոսելով համագործակության ծրագրերի մասին՝ Լ.Մելքոնյանը նշել է, որ «Ֆրեսկո» փառատոնի շրջանակում օգոստոսի 14-ին Թաթուլ Ալթունյանի անվան Հայաստանի երգի-պարի պետական անսամբլի ամբողջ կազմը «Թիկունքը՝ մշակույթ, սահմանը՝ կենտրոն» խորագրի ներքո համերգային ծրագրով հանդես է եկել Տավուշի Բերդավան համայնքում՝ մշակութային գեղեցիկ ժամանց և լավ տրամադրություն պարգևելով սահմանամերձ համայնքի բնակիչներին: Առաջիկայում էլ անսամբլը մշակութային ծրագրի մատչելիության ապահովման նպատակով նախատեսում է ներառական մի նախագիծ, որի շրջանակում հատուկ կարիքներ ունեցող անձինք կընդգրկվեն անսամբլի պարային, երգային և երաժշտական համարներում:
Նշենք, որ Թաթուլ Ալթունյանի անվան Հայաստանի երգի-պարի պետական անսամբլի տնօրեն և գեղարվեստական մասի պատասխանատուն է Գրիգոր Ոսկանյանը, գլխավոր բալետմայստերը՝ Գարիկ Խաչիկյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ