Օգոստոսի 14-29-ը Հայաստանում անցկացվում է «Ֆրեսկո» արդի արվեստի և հոգևոր ֆիլմերի 8-րդ միջազգային փառատոնը, որի նպատակն է հոգևոր և մշակութային երկխոսության միջոցով նպաստել մարդասիրական արժեքների տարածմանը: Կինոփառատոնն իրականացվում է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության գլխավոր աջակցությամբ, Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի օրհնությամբ և աջակցությամբ:
Փառատոնի մեկնարկը տրվել է Տավուշի մարզի Բերդավան համայնքում՝ Թաթուլ Ալթունյանի անվան Հայաստանի երգի-պարի պետական համույթի համերգային ծրագրով: «Ֆրեսկոյի» երևանյան ծրագրի հանդիսավոր բացումը տեղի կունենա այսօր՝ օգոստոսի 20-ին, Աբովյան փողոցի Սբ. Աննա և Սբ. Կաթողիկե եկեղեցիների հարակից տարածքում:
Բացումից առաջ տեղի ունեցած մամուլի ասուլիսի ընթացքում փառատոնի նախագահ Շահեն Նազարենկոն ասել է, որ այսօրվա հանդիսավոր բացումից կզգացվի, թե որքան հոգի, ջանք և էներգիա են դրել փառատոնի կայացման գործում: Փառատոնի գեղարվեստական ղեկավար Աննա Կարապետյանը նշել է, որ հուրախություն կազմակերպիչների՝ Բերդավան համայնքում իրականացրած միջոցառումներին հանդիսատեսի պակաս չի զգացվել: Նույնն ակնկալում են նաև երևանյան միջոցառումներից. «Երևանցիները և զբոսաշրջիկները կարող են մասնակցել ֆիլմերի դիտման, համերգային ծրագրերի: «Ֆրեսկոն» միշտ եղել է հոգևոր և ազգային արժեքներ տարածող փառատոն, իսկ այս տարի, հաշվի առնելով հետպատերազմական իրավիճակը, ամբողջ ծրագիրը մշակվել է մոտիվացնող արժեքների հիման վրա՝ ընտրել ենք հույս, հավատ, սեր տարածող ֆիլմեր, միջոցառումներ»:
Բանախոսներից երաժիշտ Ալեքսեյ Արխիպովսկին, շնորհակալություն հայտնելով փառատոնին մասնակցելու հրավերի համար, ընդգծել է, որ Հայաստան ժամանելու գլխավոր նպատակը մարդկանց հոգիները ջերմացնելն է: Ասուլիսին ներկա են եղել նաև լուսանկարիչ, լրագրող Դմիտրի Բրիկմանը և «Ռուսաստանի ազգային պարադելֆիկ կոմիտեի» գործադիր տնօրեն, անվասայլակներով սպորտային պարերի ֆեդերացիայի փոխնախագահ Նատալյա Կրելը: Վերջինիս խոսքով՝ փառատոնը Հայաստանը բացահայտելու յուրօրինակ միջոց է. ««Ֆրեսկոն» ինձ օգնել է բացահայտել ժամանակակից Հայաստանը: Ես այն բացահայտել եմ ոչ թե ստանդարտ պատմությունների, այլ ամենակարևորի՝ հոգու տեսանկյունից: Այսօր բոլորը խոսում են պատվաստման կարևորությունից: Պատվաստում ենք մարմնի առողջության համար, բայց պետք է չմոռանանք, որ հոգուն էլ է պատվաստանյութ պետք: Ձեր երկիրը մեծ ցավ է ապրել, իսկ ցավն այրում է մարդու հոգին: Պետք է չվախենալ երաժշտություն լսել, պարել, երգել ծափահարել, ժպտալ՝ հենց այդպես հոգին կյանք վերադարձնելով»:
Դմիտրի Բրիկմանն էլ «Ֆրեսկոն» անվանել է բարության փառատոն. «Շատ կարևոր է առաջ նայել, իսկ փառատոնը մարդկանց հուսալու, առաջ նայելու հնարավորություն է տալիս: Անցյալը փոխել հնարավոր չէ, բայց մենք կարող ենք ազդել ապագայի վրա, և դա անել հենց բարության շնորհիվ»:
Հավելենք, որ այս տարի փառատոնը ստացել է 4000-ից ավելի հայտ 120 երկրից, մրցութային ծրագիր է անցել 83 ֆիլմ` 41 երկրից: Փառատոնի շրջանակում կանցկացվեն ֆիլմերի դիտում-քննարկումներ տարբեր թեմաներով: Այս տարի փառատոնը մշակել է լայնամասշտաբ բացօթյա համերգների շարք՝ «#FrescoLive» խորագրով: Օգոստոսի 21-ին Հայաստանում առաջին անգամ համերգային ծրագրով հանդես կգա «Երեք լարերի հանճարը»՝ Ալեքսեյ Արխիպովսկին, օգոստոսի 22-ին՝ Վահան Արծրունին՝ «Պրոգրեսիվ» խորագիրը կրող համերգային ծրագրով: Օգոստոս 27-ին տեղի կունենա բացօթյա «Անուշ» (Վանաձորի Հ. Աբելյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոն) ներկայացումը, իսկ օգոստոսի 28-ին սպասվում է Հայաստանի երգի պետական թատրոնի համերգը։ Բոլոր միջոցառումների մուտքն ազատ է, վայրն անփոփոխ՝ Երևանի Սբ. Աննա և Սբ. Կաթողիկե եկեղեցիների տարածք (Երևան, Աբովյան 15/1):
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ