ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կարեն Թռչունյան. «Բարձրագույն կրթության հետազոտահենք մոդելի ներդրումը պետք է սկսվի բակալավրից»

Օգոստոսի 26, 2021

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը բարձրագույն կրթության բարեփոխումների փորձագետների (ԲԿԲՓ) հետ աշխատանքային հանդիպման ժամանակ քննարկել է ոլորտում հետազոտական բաղադրիչի բարելավման խնդիրը:

Նախարարի տեղակալը կարևորել է բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում հետազոտահենք կրթության մոդելի ներդրումը` նշելով, որ նախարարությունը մեթոդաբանության մշակման հարցում ակնկալում է փորձագետների աջակցությունը: Որպես կրթության քաղաքականությունը մշակող կառույց` նախարարությունը փորձագետներին առաջարկել է ուսումնասիրություն իրականացնել` կատարելով իրավիճակի գնահատում, քարտեզագրում, խնդիրների վերհանում, հաջորդաբար նաև սահմանելով թիրախը ներկայացնել լուծման առաջարկներ և գործողությունների ճանապարհային քարտեզ: Բուհերի գործունեության արդյունավետ գնահատման նպատակով առաջնային է նաև կատարողականի հիմնական ցուցանիշների առաջարկի մշակումը: Այս առումով կարևորվել է հատկապես հաշվետվողականության բարձրացումը, բուհերում ժամանակակից և մրցունակ մասնագիտական կրթական ծրագրերի մշակումն ու ներդրումը:

«Բարձրագույն մասնագիտական կրթության պահանջները փոխվում են, և նախորդ դարի 80-ական թվականների մեթոդաբանությունը, որով հաճախ առաջնորդվում են մեր բուհերը, պետք է փոխվի: Լայնորեն կիրառվող դասական դասախոսության փորձը, անշուշտ, չի կարող վերանալ, սակայն պետք է վերլուծել, ապա նաև վերանայել կրթական ծրագրերում դրանց տոկոսային ծավալի հարցը` պայմանավորված հիմնարար, հումանիտար և այլ ուղղվածությունների առանձնահատկություններով»,- քննարկման ընթացքում նշել է փոխնախարարը` շեշտելով, որ հետազոտահենք կրթությունը պետք է ներդրվի բարձրագույն կրթության առաջին աստիճանից` բակալավրից սկսած` հաշվի առնելով նաև միջազգային առաջավոր փորձը:

Կարեն Թռչունյանը նշել է, որ փորձագետների առաջարկները հետագայում պետք է քննարկվեն նաև բուհերի ներկայացուցիչների հետ:

Խոսելով բուհերի ինքնավարության և ակադեմիական ազատությունների մասին` ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն առավել կարևոր է համարել կրթության որակի հարցը: Նրա խոսքով՝ պետության համար առաջնայինը կրթության որակի հարցն է, որը պետք է դրվի նաև պետական պատվերի ձևավորման հիմքում:

Քննարկման ընթացքում փորձագետները ներկայացրել են իրենց մոտեցումները: Պայմանավորվածություն է ձեռք բերվել համագործակցության շրջանակում հետագա հանդիպումների և աշխատանքային ձևաչափի վերաբերյալ:

Նշենք, որ Հայաստանի բարձրագույն կրթության բարեփոխումների փորձագետների խումբը գործում է 2008 թվականից` Էրազմուս+ ծրագրի ազգային գրասենյակի աջակցությամբ: Ներկա խումբը ձևավորվել է 2018 թ. նոյեմբերին` ԿԳՄՍ նախարարության համաձայնությամբ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…