Արարատի մարզի Լուսաշող համայնքում տեղի է ունեցել Լուսաշողի երիտասարդական կենտրոնի հանդիսավոր բացումը։
Բացման արարողությանը ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, Երիտասարդական քաղաքականության, լրացուցիչ և շարունակական կրթության վարչության պետ Գոհար Մամիկոնյանը և Հայաստանում Նիդեռլանդների դեսպան Ն․ Գ․ Նիկո Սխերմերսը։
Ծրագիրը կյանքի է կոչվել «Լուսաշող համայնքային զարգացման» հասարակական կազմակերպության կողմից Հայաստանում Նիդեռլանդների դեսպանատան և Ֆրանսիայի Սբ․ Մեսրոպ Արաբյանի անվան դպրոցի սաների ծնողների աջակցությամբ:
Ծրագրի նպատակն է խթանել Լուսաշող գյուղական համայնքում պատանիների և երիտասարդների ակտիվ քաղաքացիության հմտությունների զարգացումը, բարձրացնել հանրային պատասխանատվությունը և սեփական ներուժի դերի գիտակցումը համայնքային կյանքի առաջընթացի գործում:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է նախաձեռնությունը՝ հույս հայտնելով, որ կենտրոնը կդառնա Լուսաշող համայնքում երիտասարդական ներուժի բացահայտման, զարգացման և իրացման առանցքը: Նախարարի տեղակալը կարևորել է կենտրոնի ստեղծման՝ տեղական նախաձեռնություն լինելու հանգամանքը և տեղական ինքնակառավարման մարմնի հետ համագործակցությունը:
Դիմելով ներկա պատանիներին ու երիտասարդներին՝ փոխնախարարն ասել է. «Դուք ապրում եք Հայաստանի ամենագեղեցիկ եզերքներից մեկում, լա՛վ սովորեք, սիրե՛ք ձեր համայնքը և ձեր ապագան կապե՛ք այս համայնքի հետ՝ ձեր բաժին քարը դնելով հայրենիքի շենացման ճանապարհին»:
Ծրագիրն իրականացվել է երկու շրջափուլով՝
1․ «Ես՝ իմ համայնքում» նախաձեռնության շրջանակում երեխաների համար կազմակերպվել են դասընթացներ, գնվել են գրքեր, սպորտային պարագաներ, ինտելեկտուալ խաղեր:
Ծրագիրն իրականացվել է «Սիրիահայերի և տեղացիների դիմակայունության բարձրացում» ծրագրի՝ «Երիտասարդական նախաձեռնությունների» շրջանակում (2021 թ․ ապրիլ-հունիս):
2․ «Ներառականություն և հավասար հնարավորություններ աղջիկներին համայնքային կյանքում» ծրագրի շրջանակում իրականացվել է համայնքապատկան շենքի վերանորոգում։
Միտված երիտասարդների և պատանիների զբաղվածության ապահովմանը՝ կենտրոնում կկազմակերպվեն ինքնազարգացման դասընթացներ և խմբակներ՝ «Կյանքի հմտություններ», «Մասնագիտական կողմնորոշում», «IT հմտություններ», «Գյուղատնտեսական հմտություններ», «Ակտիվ քաղաքացիություն» թեմաներով:
Կենտրոնի բացումը հիմք կդառնա համայնքային հետագա նախաձեռնությունների համար։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ