ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանի հրամանով հաստատվել է Բոլոնիայի գործընթացի հետամուտ և աշխատանքային խմբերի՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության ներկայացուցիչների կազմը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալներ Կարեն Թռչունյանը և Արթուր Մարտիրոսյանը հանդիպել են աշխատանքային խմբի հետ՝ Բոլոնիայի գործընթացի շրջանակում կազմակերպվող համաժողովներին, հանդիպումներին և այլ միջոցառումներին Հայաստանի պատշաճ ներկայացվածության և ակտիվ մասնակցության ապահովման համար անհրաժեշտ աշխատանքները քննարկելու նպատակով։
Նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը, ներկայացնելով հետամուտ խմբի աշխատանքից իր ակնկալիքները, նշել է, որ պահանջվում է եռամսյա պարբերականությամբ ԿԳՄՍՆ բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթության վարչություն ներկայացնել քննարկվող հարցերի, ոլորտում նախատեսվող միտումների վերաբերյալ տեղեկատվություն, ինչպես նաև տրամադրել մասնագիտական խորհրդատվություն և առաջարկություններ ոլորտի հետագա զարգացման հնարավորությունների վերաբերյալ՝ ըստ խմբերի աշխատանքային ուղղվածության։ Բացի վերոնշյալից՝ հետամուտ խմբի ներկայացուցիչները պետք է ձեռնարկեն միջոցներ ԿԳՄՍ նախարարության որդեգրած քաղաքականության սկզբունքներին համահունչ Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքի լավագույն փորձի համապատասխանեցման, ինչպես նաև եվրոպական գործընկերներին Հայաստանի Հանրապետության բարձրագույն կրթության ոլորտի ձեռքբերումների հաջողված փորձի ներկայացման ուղղությամբ։
«Հաշվետվողականությունը և պարբերական աշխատանքային քննարկումները չափազանց կարևոր են մեր երկրում Բոլոնիայի գործընթացի վերաբերյալ ամբողջական պատկեր կազմելու և առաջիկա անելիքները հստակեցնելու տեսակյունից։ Ըստ այդմ՝ անհրաժեշտ է մշակել հստակ գործիքակազմ բարձրագույն կրթության ոլորտի համար սահմանած նպատակներն առաջ տանելու և ժամանակին համընթաց շարժվելու համար»,- ասել է Կարեն Թռչունյանը։
Արթուր Մարտիրոսյանը ևս ընդգծել է բարձրագույն կրթության ոլորտի բարեփոխումներին համահունչ աշխատելու կարևորությունը․ «Բոլորս նախանձախնդիր ենք համատեղ աշխատանքի միջոցով միջազգային գործընթացներում Հայաստանը հավուր պատճաշի ներկայացնելու հարցում։ Սա աշխատանքային խմբերի նվազագույն առաջադրանքն է։ Դրա հետ մեկտեղ անհրաժեշտ է հստակ գործիքակազմ՝ բարձրագույն կրթության ոլորտի բարեփոխումներն առաջ տանելու և եվրոպական փորձը նախարարության ռազմավարությանը համահունչ ներդրնելու նպատակով։ Սա մեծ պատասխանատվություն և համատեղ աշխատանք է պահանջում»։
Բոլոնիայի գործընթացի հետամուտ խմբի ներկայացուցիչ, Երևանի պետական համալսարանի հումանիտար և հասարակագիտական մասնագիտությունների գծով պրոռեկտոր Էլինա Ասրիյանը շնորհակալություն է հայտնել վստահության համար և նշել, որ կանեն հնարավորն այն արդարացնելու համար․ «Այս աշխատանքը մեծ պատասխանատվություն է ենթադրում, որը ստանձնել ենք և իրականացնելու ենք վստահության մթնոլորտում։ Մեզ ծավալուն աշխատանք, ուսումնասիրություններ են սպասվում, քանի որ որևէ բուհում գործող այս կամ այն մոդելը մեկ այլ բուհում տեղայնացնելիս կարող է նույնքան արդյունավետ չլինել: Այս տեսանկյունից կարևոր են նաև փորձարկվող ծրագրերի մշտադիտարկումները, որոնք ցույց կտան դրանց արդյունավետությունը և որոշակիորեն կպատասխանեն այն հարցին, թե արդյոք այդ ծրագրերը հնարավոր է իրականացնել հայաստանյան պայմաններում»։
Այս տարի՝ հոկտեմբերի 21-ին, Հայաստանը հյուրընկալելու է Բոլոնիայի հետամուտ խմբի ղեկավար խորհրդի 77-րդ առցանց նիստը, ինչը ևս, ԿԳՄՍ փոխնախարարների գնահատմամբ, ծավալուն աշխատանք է պահանջում։ Այդ համատեքստում քննարկվել են նիստի հետ կապված ընթացիկ հարցերը և առաջիկա անելիքները՝ մեկ անգամ ևս ընդգծելով դրական արդյունքի հասնելու համար նվիրվածությամբ և պատասխանատվությամբ աշխատելու անհրաժեշտությունը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ