ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկումներ՝ «STARMUS» փառատոնին ընդառաջ

Օգոստոսի 31, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանն ընդունել է «STARMUS» փառատոնի հիմնադիր, Կանարյան ինստիտուտի աստղաֆիզիկոս Գարիկ Իսրայելյանին: Հանդիպմանը ներկա էր նաև նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:

2022 թ.-ի սեպտեմբերին նախատեսվում է Հայաստանում կազմակերպել «STARMUS FESTIVAL VI. 50 տարի Մարսի վրա» փառատոնը: Այն կկազմակերպվի «50 տարի Մարսի վրա» խորագրի ներքո և նվիրված կլինի Մարսի վրա առաջին վայրէջքի 50-ամյակին. 1971 թ-ին Խորհրդային Միությունը Մարս է իջեցրել «Մարս-3» սարքը, որի մեջ էր գտնվում ազգությամբ հայ գիտնական-ինժեներ Ալեքսանդր Քեմուրջյանի «մարսագնացը»:

Հանդիպման նպատակն էր քննարկել փառատոնի նախապատրաստական աշխատանքներում համատեղ քայլերը, առաջիկա անելիքները, հայաստանյան փառատոնի մանրամասները:

«STARMUS» փառատոնի տեսլականն է ստեղծել երիտասարդ սերնդի համար նոր ձևաչափեր և հնարավորություններ, ոգեշնչել նոր հմտություններ ձեռք բերելու ցանկությամբ, բարձրացնել գիտելիքի տարածման և ուսումնառության մակարդակը՝ այն հասանելի դարձնելով բոլորի համար: Փառատոնի կազմակերպումը կստեղծի նաև համագործակցության նոր հնարավորություններ արվեստի և գիտության բնագավառներում:

Նախարար Վահրամ Դումանյանը հետաքրքրվել է նախատեսվող ծրագրերի, դրանց կազմակերպչական հարցերի մասին: Գ. Իսրայելյանը խոսել է City program («Քաղաքային ծրագիր») միջոցառումից, համաձայն որի՝ հրավիրյալ մեծահամբավ բանախոսները շրջելու են դպրոցներում և համալսարաններում, հանդես են գալու դասախոսություններով, կիսվելու են իրենց փորձով:

«Կարող ենք թեմատիկ բաժանում անել՝ ունենալ օրեր՝ նվիրված ֆիզիկային, գենետիկային, աստղագիտությանը և այլն: Ստացվում է՝ կրթական համակարգը ներառում ենք փառատոնի մեջ»,- ասել է Գ. Իսրայելյանը:

Արթուր Մարտիրոսյանը շեշտել է, որ ի թիվս այլ նպատակների՝ նախարարությունը կարևորում է փառատոնի անցկացումը գիտության մասսայականացման, նոր սերնդի շրջանում գիտության նկատմամբ հետաքրքրության զարգացման տեսանկյունից:

Փառատոնին ընդառաջ՝ «STARMUS»-ի խորհրդատվական խորհուրդը կհայտարարի այն մասնակիցների ցանկը, որոնք հավաստել են 2022 թ.–ի սեպտեմբերին ՀՀ-ում փառատոնին իրենց մասնակցությունը: Նախնական պայմանավորվածությամբ՝ նախատեսվել է հոկտեմբերին կազմակերպել ասուլիս՝ հայտարարելու բանախոսների անունները:

«STARMUS» փառատոնը Հայաստանում լինելու է շատ մատչելի և հասանելի ուսանողների, դպրոցականների և առհասարակ բոլոր քաղաքացիների համար: Նախատեսվում է, որ հինգ օր շարունակվող փառատոնին մասնակցելու են տասնյակ հազարավոր քաղաքացիներ և հյուրեր արտերկրից:

Փառատոնին ակնկալվում է 70-ից ավելի աշխարհահռչակ տիեզերագնացների, ինժեներների, գիտնականների, որոնց թվում՝ Նոբելյան մրցանակակիրների մասնակցություն: Կկազմակերպվի 1 համերգ՝ համաշխարհային երաժշտության գերաստղի մասնակցությամբ, այլ համերգներ՝ ևս 5 աշխարհահռչակ աստղերի մասնակցությամբ: «STARMUS»-ի հայաստանյան փառատոնին ընդառաջ կազմակերպիչներն աշխարհի առնվազն 4 մեգապոլիսներում նախատեսում են կազմակերպել շնորհանդեսներ և մամուլի ասուլիսներ՝ միտված հայաստանյան փառատոնի վերաբերյալ միջազգային իրազեկության բարձրացմանը: Ասուլիսներին կհրավիրվեն Հայաստանի Հանրապետության բարձրաստիճան ղեկավարներ: Փառատոնին մասնակցության գրանցումը պլանավորվում է սկսել դեկտեմբերին՝ այդ նպատակի համար ստեղծվելիք էլեկտրոնային հարթակում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)