ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանն ընդունել է «STARMUS» փառատոնի հիմնադիր, Կանարյան ինստիտուտի աստղաֆիզիկոս Գարիկ Իսրայելյանին: Հանդիպմանը ներկա էր նաև նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
2022 թ.-ի սեպտեմբերին նախատեսվում է Հայաստանում կազմակերպել «STARMUS FESTIVAL VI. 50 տարի Մարսի վրա» փառատոնը: Այն կկազմակերպվի «50 տարի Մարսի վրա» խորագրի ներքո և նվիրված կլինի Մարսի վրա առաջին վայրէջքի 50-ամյակին. 1971 թ-ին Խորհրդային Միությունը Մարս է իջեցրել «Մարս-3» սարքը, որի մեջ էր գտնվում ազգությամբ հայ գիտնական-ինժեներ Ալեքսանդր Քեմուրջյանի «մարսագնացը»:
Հանդիպման նպատակն էր քննարկել փառատոնի նախապատրաստական աշխատանքներում համատեղ քայլերը, առաջիկա անելիքները, հայաստանյան փառատոնի մանրամասները:
«STARMUS» փառատոնի տեսլականն է ստեղծել երիտասարդ սերնդի համար նոր ձևաչափեր և հնարավորություններ, ոգեշնչել նոր հմտություններ ձեռք բերելու ցանկությամբ, բարձրացնել գիտելիքի տարածման և ուսումնառության մակարդակը՝ այն հասանելի դարձնելով բոլորի համար: Փառատոնի կազմակերպումը կստեղծի նաև համագործակցության նոր հնարավորություններ արվեստի և գիտության բնագավառներում:
Նախարար Վահրամ Դումանյանը հետաքրքրվել է նախատեսվող ծրագրերի, դրանց կազմակերպչական հարցերի մասին: Գ. Իսրայելյանը խոսել է City program («Քաղաքային ծրագիր») միջոցառումից, համաձայն որի՝ հրավիրյալ մեծահամբավ բանախոսները շրջելու են դպրոցներում և համալսարաններում, հանդես են գալու դասախոսություններով, կիսվելու են իրենց փորձով:
«Կարող ենք թեմատիկ բաժանում անել՝ ունենալ օրեր՝ նվիրված ֆիզիկային, գենետիկային, աստղագիտությանը և այլն: Ստացվում է՝ կրթական համակարգը ներառում ենք փառատոնի մեջ»,- ասել է Գ. Իսրայելյանը:
Արթուր Մարտիրոսյանը շեշտել է, որ ի թիվս այլ նպատակների՝ նախարարությունը կարևորում է փառատոնի անցկացումը գիտության մասսայականացման, նոր սերնդի շրջանում գիտության նկատմամբ հետաքրքրության զարգացման տեսանկյունից:
Փառատոնին ընդառաջ՝ «STARMUS»-ի խորհրդատվական խորհուրդը կհայտարարի այն մասնակիցների ցանկը, որոնք հավաստել են 2022 թ.–ի սեպտեմբերին ՀՀ-ում փառատոնին իրենց մասնակցությունը: Նախնական պայմանավորվածությամբ՝ նախատեսվել է հոկտեմբերին կազմակերպել ասուլիս՝ հայտարարելու բանախոսների անունները:
«STARMUS» փառատոնը Հայաստանում լինելու է շատ մատչելի և հասանելի ուսանողների, դպրոցականների և առհասարակ բոլոր քաղաքացիների համար: Նախատեսվում է, որ հինգ օր շարունակվող փառատոնին մասնակցելու են տասնյակ հազարավոր քաղաքացիներ և հյուրեր արտերկրից:
Փառատոնին ակնկալվում է 70-ից ավելի աշխարհահռչակ տիեզերագնացների, ինժեներների, գիտնականների, որոնց թվում՝ Նոբելյան մրցանակակիրների մասնակցություն: Կկազմակերպվի 1 համերգ՝ համաշխարհային երաժշտության գերաստղի մասնակցությամբ, այլ համերգներ՝ ևս 5 աշխարհահռչակ աստղերի մասնակցությամբ: «STARMUS»-ի հայաստանյան փառատոնին ընդառաջ կազմակերպիչներն աշխարհի առնվազն 4 մեգապոլիսներում նախատեսում են կազմակերպել շնորհանդեսներ և մամուլի ասուլիսներ՝ միտված հայաստանյան փառատոնի վերաբերյալ միջազգային իրազեկության բարձրացմանը: Ասուլիսներին կհրավիրվեն Հայաստանի Հանրապետության բարձրաստիճան ղեկավարներ: Փառատոնին մասնակցության գրանցումը պլանավորվում է սկսել դեկտեմբերին՝ այդ նպատակի համար ստեղծվելիք էլեկտրոնային հարթակում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ