ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանն այսօր ընդունել է հեռացատկի Եվրոպայի չեմպիոն, Եվրոպայի ռեկորդակիր, Հայաստանի աթլետիկայի ֆեդերացիայի նախագահ Ռոբերտ Էմմիյանին և աթլետիկական վազքուղիների արտադրությամբ հայտնի շվեյցարական «Conica» ընկերության վաճառքի տարածաշրջանային տնօրեն Պավել Մարեշին: Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը և Սպորտի քաղաքականության վարչության պետ Նարինե Շահբազյանը:
Օրակարգում եղել են Արտաշատի քաղաքային մարզադաշտում աթլետիկայի վազքուղու կառուցմանը և Հայաստանում մարզաձևի զարգացման հեռանկարներին առնչվող հարցեր: Մեր երկրում միջազգային չափանիշներին համապատասխան, Աթլետիկայի ֆեդերացիաների միջազգային ասոցիացիայի կողմից հավաստագրված վազքուղու կառուցման նպատակով ՀՀ կառավարության որոշմամբ վերջերս հատկացվել է 71 մլն 860.4 հազար դրամ:
ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանը, դիմելով Ռոբերտ Էմմիյանին, նշել է, որ նա բացառիկ մարզիկի և նվիրյալ քաղաքացու օրինակ է: Նախարարի խոսքով՝ Էմմիյանի՝ Հայաստանում աթլետիկայի զարգացմանն ուղղված նախաձեռնությունն ու տարիների ընթացքում այդ ուղղությամբ կատարած աշխատանքը հարգանքի ու հիացմունքի են արժանի. «Դուք բացառիկ մարզիկ եք, որը մեզ հպարտության բազում պահեր է պարգևել, և շարունակում եք հայրենանվեր գործունեություն ծավալել: Շնորհակալ եմ Ձեզ այն բոլոր ջանքերի համար, որոնք գործադրում եք Հայաստանում աթլետիկայի զարգացման նպատակով: Ուրախ եմ, որ մեր երկրում միջազգային չափանիշներին համապատասխան վազքուղու կառուցման աշխատանքները թևակոխել են գործնական փուլ: Նախարարությունը մշտապես պատրաստ է աջակցել այն նախաձեռնություններին, որոնք արվում են՝ ի շահ Հայաստանում սպորտի զարգացման և առողջ ապրելակերպի մասսայականացման»:
Ռոբերտ Էմմիյանը, շնորհակալություն հայտնելով ջերմ ընդունելության և աջակցության համար, ընդգծել է՝ վազքուղու կառուցմամբ իրականանում է իր վաղեմի երազանքը. «Երբ ես դարձա Հայաստանի աթլետիկայի ֆեդերացիայի նախագահ, մարզաձևի միջազգային կառույցը պատրաստակամություն հայտնեց աջակցելու Հայաստանում նոր վազքուղու կառուցման հարցում: 10 տարի սպասում էինք աշխատանքների գործնական փուլին, այդ ընթացքում բազմաթիվ հանդիպումներ, քննարկումներ եղան: Շնորհակալ եմ Ձեր գործուն աջակցության և այս ծրագիրը վերջապես կյանքի կոչելու համար: Ի սկզբանե շատ էի ցանկանում, որ հանրապետությունում առաջինը նման վազքուղի մայրաքաղաքում կառուցվեր, բայց և անչափ ուրախ եմ Արտաշատի համար, որի դռները միշտ բաց են եղել աթլետիկայի հանրապետական և միջազգային մրցումների պարագայում: Դժվարն առաջինն է. վստահ եմ, որ Արտաշատին կհաջորդեն Երևանը, Գյումրին, Վանաձորը, և այդպես՝ շարունակ»:
Ներկայացնելով «Conica» ընկերության վաճառքի տարածաշրջանային տնօրեն Պավել Մարեշին՝ Ռոբերտ Էմմիյանը նշել է, որ վերջինս, տեղեկանալով ընթացիկ աշխատանքների մասին, անձամբ Հայաստան գալու և աջակցելու պատրաստակամություն է հայտնել: Պավել Մարեշն այցելելու է Արտաշատ՝ վազքուղու կառուցման աշխատանքները լավագույնս կազմակերպելու համար խորհրդատվություն տրամադրելու նպատակով:
«Շատ հաճելի է լինել Հայաստանում: Վստահեցնում եմ, որ ամեն ինչ կարվի բարձր մակարդակով և որակով: Արտաշատում կուսումնասիրենք տարածքը, և ըստ այդմ՝ աշխատանքներին ճիշտ ընթացք կտրվի: Պետք է հաշվի առնել ցանկացած մանրուք, այդ թվում՝ տեխնոլոգիական դադարները: Արդյունքում Հայաստանը կունենա միջազգային չափանիշներին համապատասխան վազքուղով մարզադաշտ, որտեղ հնարավոր կլինի ընդունել նաև միջազգային մրցաշարեր: Ես՝ որպես այս գործում փորձ ունեցող անձնավորություն, վստահեցնում եմ, որ մեկ վազքուղու կառուցումը կարող է բերել շարունակական զարգացման, առաջինին կհաջորդեն երկրորդը, երրորդը...»,- ասել է Պավել Մարեշը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը ևս վստահություն է հայտնել, որ վազքուղու կառուցումը նպաստելու է Հայաստանում մարզաձևի զարգացմանը և հայ աթլետների՝ համաշխարհային կարևորագույն մրցումներում բարձր արդյունքներ գրանցելուն. «Մեր մարզիկներն այժմ էլ նշանակալի հաջողություններ են գրանցում միջազգային մրցումներում, իսկ վազքուղու կառուցումը, վստահ եմ, իր հետ նոր հաղթանակներ է բերելու»:
Նշենք, որ դեռևս 2010 թվականին Աթլետիկայի միջազգային ֆեդերացիայում քննարկվել է Հայաստանում սինթետիկ ծածկույթով վազքուղի ունեցող աթլետիկայի մարզադաշտ կառուցելու հնարավորությունը, հանրապետության մարզադաշտերում կատարվել է համապատասխան ուսումնասիրություն, որից հետո ներդրումային ծրագիր իրականացնելու որոշում է կայացվել: Աթլետիկայի ֆեդերացիաների միջազգային ասոցիացիան և Աթլետիկայի միջազգային հիմնադրամը դարձել են տվյալ նախագծի գործընկերները, և ներդրումների պատրաստակամություն հայտնել, ինչը, սակայն, չի բավարարել աշխատանքների իրականացման համար, և խնդրի վերջնական լուծումը տարբեր պատճառներով ձգձգվել է մինչև այս տարի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ