ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանի հրավիրած աշխատանքային հանդիպման ժամանակ քննարկվել է այս ամռանը փորձարկված մարզառազմական ճամբարի ծրագրի ընդլայնման հարցը:
«Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկայի գիտելիքների ու գործնական հմտությունների զարգացմանը միտված մարզառազմական ճամբարի 12-օրյա ծրագիրն այս տարի կյանքի է կոչվել առաջին անգամ` հունիսի 22-ից հուլիսի 4-ն ընկած ժամանակահատվածում: Փորձնական ծրագրին մասնակցել են Երևանի Գ. Էմինի անվան թիվ 182, Ա. Իսահակյանի անվան թիվ 16, Երևանի թիվ 97, Չարենցավանի Մ. Մաշտոցի անվան թիվ 1 ավագ և Գեղաշենի Ռ. Ստեփանյանի անվան միջնակարգ դպրոցների 100 աշակերտներ՝ 86 տղա և 14 աղջիկ:
ԿԳՄՍ նախարարությունում տեղի ունեցած քննարկմանը մասնակցել են ռազմամարզական ճամբարի ծրագրի պատասխանատու Ա. Մանուկյանի անվան մարզառազմական մասնագիտացված դպրոցի տնօրեն Արկադի Պետրոսյանը, նույն դպրոցի մասնագետները, «Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկայի չափորոշչի հեղինակային խմբի նախագահ, Մոնթե Մելքոնյանի անվան վարժարանի փոխտնօրեն Արթուր Կարապետյանը, փորձնական ծրագրում ընդգրկված ուսումնական հաստատությունների զինղեկները:
Աշխատանքային հանդիպման ընթացքում ամփոփվել են ճամբարային ուսումնական ծրագրի հիմնական արդյունքները, քննարկվել է ծրագրի ընդլայնման կարևորությունը: ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ մարզառազմական ճամբարը «Նախնական զինվորական պատրաստություն» (ՆԶՊ) առարկայի ուսուցման գործնական բաղադրիչն է:
«Շատ կարևոր է, որ երեխաները մարզառազմական ճամբարին վերաբերեն ոչ թե որպես ամառային միջոցառման, այլ հասկանան, որ ճամբարը ՆԶՊ առարկայի ուսուցման պարտադիր բաղադրիչ է: Այս առումով շատ կարևոր է նախապատրաստական աշխատանքը, որ մինչև ճամբարային ծրագրի մեկնարկը պետք է կատարվի դպրոցներում»,- շեշտել է նախարարի տեղակալը:
Քննարկման ընթացքում նշվել է, որ ՆԶՊ առարկայի նոր չափորոշչում կարևոր տեղ է տրված գործնական պարապմունքներին, որոնց ծավալն ընդհանուր առարկայական ծրագրում ավելի քան 70 տոկոս է կազմում:
2021-22 ուսումնական տարում ռազմամարզական ճամբարի ծրագիրը կիրականացվի ՀՀ Տավուշի մարզի դպրոցների ավագ դասարաններում՝ հաշվի առնելով, որ Հանրակրթության պետական նոր չափորոշիչն ու առարկայական ծրագրերը փորձարկման նպատակով ներդրվել են հենց այդ մարզում:
Դիմելով քննարկմանը մասնակից զինղեկներին` ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը հորդորել է նրանց առաջարկներ և դիտողություններ ներկայացնել ՆԶՊ առարկայի չափորոշչի վերաբերյալ, որոնք հաշվի կառնվեն լրամշակման և վերջնական խմբագրման ընթացքում:
Քննարկման մասնակիցները ՆԶՊ առարկայի ուսուցման որակը բարձրացնելու տեսանկյունից կարևորել են հատկապես նյութատեխնիկական հագեցվածության, զինղեկների` պարտադիր ատեստավորման շրջանակում իրականացվող վերապատրաստումների արդյունավետության խնդիրները:
Նշենք, որ ռազմամարզական ճամբարի ծրագրի շրջանակում երեխաներն ուսանում են ռազմարվեստի պատմություն, մարտավարություն, կրակային, շարային, հոգեբանական պատրաստություն, ռազմական տեղագրություն (գործնական), համազորային կանոնադրություններ, անվտանգ կենսագործունեություն, առաջին օգնություն, կապ և հեռահաղորդակցություն և այլ դասընթացներ` մասնավորապես զարգացնելով գործնական հմտությունները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Պարզաբանումներ
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…
Յուրաքանչյուր հաղորդակցության մեջ կարևոր է սկիզբը:Մարդկանց մոտ սովորաբար տպավորվում է հաղորդակցության սկզբի և վերջի հատվածները: Հաղորդակցման առաջին րոպեներին է մարդը որոշում դիմացինին լսել, թե ոչ: Այդ առումով դասի հաջող սկիզբը…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ