Դուբայի օպերային թատրոնում «InClassica» 10-րդ միջազգային փառատոնի շրջանակում «Պատկերներ ցուցահանդեսից» խորագրով համերգային երեկոյի ընթացքում ելույթ են ունեցել Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը՝ գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Սերգեյ Սմբատյանի ղեկավարությամբ, և ջութակահար Սերգեյ Խաչատրյանը։
Համերգային ծրագրում հնչել է Արամ Խաչատրյանի Ջութակի կոնցերտը։ Դուբայի ունկնդիրը մեծ ջերմությամբ է ընդունել հայ երաժիշտներին։ Խաչատրյանի Ջութակի կոնցերտը կատարելուց հետո դահլիճը ծափողջույններով մենակատարին և նվագախմբին չէր թողնում հեռանալ բեմից։ Սերգեյ Խաչատրյանը, շարունակելով հայկական թեման, ունկնդրին տեղափոխել է 10-րդ դար՝ ներկայացնելով Գրիգոր Նարեկացու «Հավուն, հավուն» տաղը։ Միջնադարյան հայկական տաղի հնչյունները ջութակի մեծ վարպետի ներկայացմամբ գերել են օտարազգի ունկնդրին։
Համերգի երկրորդ մասում Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը կատարել է Մոդեստ Մուսորգսկու «Պատկերներ ցուցահանդեսից» ստեղծագործությունը՝ Մորիս Ռավելի նվագախմբային փոխադրմամբ։
Սերգեյ Խաչատրյանը, համերգի ավարտին պատասխանելով լրագրողների հարցերին, նշել է, որ Արամ Խաչատրյանի արվեստի հիմքում հայկական ազգային երաժշտությունն է. «Ես դա զգում եմ, քանի որ մեծացել, դաստիարակվել եմ այդ երաժշտությամբ։ Խաչատրյանի ստեղծագործությունները կատարելիս շատ մոտ ու հարազատ զգացողություն ունեմ։ Ուրախ եմ, որ այս կոնցերտը մենք կարող ենք ներկայացնել տարբեր երկրներում, այժմ նաև՝ Դուբայում։ Հայկական երաժշտությունը կատարելը, աշխարհով մեկ հանրայնացնելը մեր առաքելությունն է»։
Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Սերգեյ Սմբատյանը, խոսելով «InClassica» միջազգային փառատոնի մասին, նշել է, որ այն այսօր ամենամասշտաբային փառատոներից է, և նվագախմբի համար մեծ ձեռքբերում է մասնակցել նմանօրինակ հեղինակավոր փառատոնին, ինչպես նաև «Classic Piano» միջազգային մրցույթի եզրափակիչ փուլերում նվագել մասնակիցների հետ։ Նա փառատոնին մասնակցությունը միջազգային մեծ հաջողություն է անվանել, քանի որ այդ նախաձեռնության շրջանակում ելույթ են ունենում աշխարհի լավագույն նվագախմբերը։ Եվ բոլորիս համար մեծագույն ձեռքբերում է այդ կոլեկտիվների կողքին տեսնել Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբին։
Հիշեցնենք, որ «InClassica» 10-րդ միջազգային փառատոնը կազմակերպել է «Մշակույթի աջակցման եվրոպական հիմնադրամը»։ Այն անցկացվում է «SAMIT Event Group»-ի հետ։ Փառատոնի ռեզիդենտ կոմպոզիտորն է Ալեքսեյ Շորը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ