ՀՀ կառավարության նիստում այսօր որոշում է կայացվել ավելացնել օլիմպիական խաղերի չեմպիոն և մրցանակակիր դարձած մարզիկների, նրանց մարզիչների ու բժիշկների տարեվերջյան պարգևատրման գումարները։
Հարցը զեկուցել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանը։ «Այս նախագիծը կազմվել է ՀՀ վարչապետի հանձնարարականի հիման վրա, որը նա հնչեցրել է Տոկիոյի օլիմպիական խաղերից առաջ՝ հավաքական թիմի հետ հանդիպման ընթացքում։ Վստահ եմ, որ այս փոփոխությունը մեր մարզիկներին միանշանակ կոգևորի և կտանի դեպի հետագա նվաճումներ»,- նշել է նախարարը։
Ըստ այդմ՝ «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2015 թվականի նոյեմբերի 5-ի թիվ 1282-Ն որոշման մեջ փոփոխություն կատարելու մասին» Կառավարության որոշմամբ սահմանվել են հետևյալ պարգևատրման գումարները։
Օլիմպիական խաղերում առաջին տեղ գրաված մարզիկներ
Օլիմպիական խաղերում առաջին տեղ գրաված մարզիկները գործող որոշմամբ ստանում են 20 մլն դրամ․ փոփոխության արդյունքում նրանք կստանան 25 մլն դրամ։ Առաջին տեղ գրաված մարզիկի դեպքում ազգային հավաքական թիմի գլխավոր մարզիչը և անձնական մարզիչը գործող որոշմամբ ստանում են 10 մլն դրամ․ փոփոխության արդյունքում կստանան 12 մլն 500 հազար դրամ։ Առաջին տեղ գրաված մարզիկի դեպքում հավաքական թիմի երկրորդ մարզիչը և մեծահասակների հավաքական թիմի բժիշկը գործող որոշմամբ ստանում են 4 մլն դրամ․ փոփոխության արդյունքում կստանան 5 մլն դրամ:
Օլիմպիական խաղերում երկրորդ տեղ գրաված մարզիկներ
Օլիմպիական խաղերում երկրորդ տեղ գրաված մարզիկները գործող որոշմամբ ստանում են 15 մլն դրամ․ փոփոխության արդյունքում կստանան 20 մլն դրամ։ Երկրորդ տեղ գրաված մարզիկի դեպքում ազգային հավաքական թիմի գլխավոր մարզիչը և անձնական մարզիչը գործող որոշմամբ ստանում են 7 մլն 500 հազար դրամ․ փոփոխության արդյունքում կստանան 10 մլն դրամ։ Երկրորդ տեղը գրաված մարզիկի դեպքում հավաքական թիմի երկրորդ մարզիչը և մեծահասակների հավաքական թիմի բժիշկը գործող որոշմամբ ստանում են 3 մլն դրամ․ փոփոխության արդյունքում կստանան 4 մլն դրամ:
Օլիմպիական խաղերում երրորդ տեղ գրաված մարզիկներ
Օլիմպիական խաղերում երրորդ տեղ գրաված մարզիկները գործող որոշմամբ ստանում են 10 մլն դրամ․ փոփոխության արդյունքում կստանան 15 մլն դրամ։ Երրորդ տեղ գրաված մարզիկի դեպքում ազգային հավաքական թիմի գլխավոր մարզիչը և անձնական մարզիչը գործող որոշմամբ ստանում են 5 մլն դրամ․ փոփոխության արդյունքում կստանան 7 մլն 500 հազար դրամ։ Երրորդ տեղ գրաված մարզիկի դեպքում հավաքական թիմի երկրորդ մարզիչը և մեծահասակների հավաքական թիմի բժիշկը գործող որոշմամբ ստանում են 2 մլն դրամ․ փոփոխության արդյունքում կստանան 3 մլն դրամ:
Անվանական թոշակների, ցմահ ամսական պատվովճար ստացող օլիմպիական խաղերի չեմպիոնների և մրցանակակիրների գումարների ավելացում
Բարձր արդյունքներ ցուցաբերած մարզիկների, մարզիչների և բժիշկների խրախուսման նպատակով Կառավարության հաստատմանն են ներկայացվել նաև չզեկուցվող երկու որոշման նախագծեր, որոնցում նույնպես նախատեսվում է անվանական թոշակների գումարների և շահառուների, ինչպես նաև ցմահ ամսական պատվովճար ստացող օլիմպիական խաղերի չեմպիոն և մրցանակակիր մարզիկների գումարների ավելացում: Այսպես՝ գործող կարգով օլիմպիական խաղերի չեմպիոն մարզիկը ստանում է 500 հազար դրամ անվանական թոշակ․ փոփոխության արդյունքում կստանա 1 մլն դրամ։ Բացի դրանից՝ շահառուների թվում ավելացել են անձնական մարզիչները և բժիշկները: Երկրորդ մրցանակակիր դարձած մարզիկը ստանում է 350 հազար դրամ․ փոփոխության արդյունքում կստանա 700 հազար դրամ: Երրորդ մրցանակակիր դարձած մարզիկը ստանում է 300 հազար դրամ․ փոփոխության արդյունքում կստանա 600 հազար դրամ: Ցմահ ամսական պատվովճար ստացող օլիմպիական խաղերի չեմպիոն մարզիկը գործող կարգով ստանում է 200 հազար դրամ․ փոփոխության արդյունքում կստանա 300 հազար դրամ: Օլիմպիական խաղերի երկրորդ մրցանակակիրը ստանում է 140 հազար դրամ․ փոփոխության արդյունքում կստանա 200 հազար դրամ: Օլիմպիական խաղերի երրորդ մրցանակակիր մարզիկը ստանում է 100 հազար դրամ․ փոփոխության արդյունքում կստանա 150 հազար դրամ:
Հավելենք, որ որոշման ընդունումը կնպաստի բարձր նվաճումների հասած հավաքական թիմերի մարզիկների, նրանց մարզիչների և բժիշկների սոցիալական վիճակի բարելավմանը: Այն կխթանի մարզաձևերի զարգացումը, մասսայականացումը, իսկ բարձր նվաճումների հասած բոլոր մարզիկները, մարզիչները և բժիշկները, ինչպես նաև հաշմանդամային սպորտում ներգրավված մարզիկները խրախուսանքի կարժանանան ՀՀ կառավարության կողմից և ըստ արժանվույն կգնահատվեն նրանց նվաճումները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ