ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հաջողված հավաքույթ

Սեպտեմբերի 17, 2021
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերի 16-ին կայացավ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհրդի սպասված հաշվետու կոնֆերանսը:

Ցավոտ էր 2020-2021 ուսումնական տարին` օրինաչափությունից դուրս օրակարգով:

Կոնֆերանսը մեկնարկվեց 1 րոպե լռությամբ նահատակների հիշատակի հարգանքի տուրքով:

6-9-րդ դասարանների 200-ից ավել աշակերտներ դպրոցական նիստերի դահլիճում հավաքվեցին մտքեր կիսելու, հաղորդակցվելու, հաշվետու լինելու:

Նոր` 2021-2022 ուսումնական տարվա ուղերձով դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը հորդորեց աշակերտներին լավագույն գործերով լրացնել բացթողումները և բարձր պահել կրթօջախի երևելի անունը:

Դասարանական խորհուրդների 11 նախագահներ ներկայացրեցին հաղորդումներ կատարված աշխատանքների բովանդակությամբ և առաջարկեցին աշակերտական խորհրդի նախագահ Լիա Եփրեմյանի հաշվետվությունը և ԱԽ գործունեությունը գնահատել բավարար:

Ելույթներով հանդես եկան 9-րդ ա և 9-րդ բ դասարանների դասղեկներ Ս. Մարգարյանը և Ա. Քարամյանը, որոնք խրախուսեցին աշակերտների մասնակցությունը ինքնավար օղակի աշխատանքներին:

Սովորողների դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Հասմիկ Մեսրոպյանը հանդես եկավ հետագա անելիքների վերաբերյալ և շնորհակալական խոսք ուղղեց դասղեկներին, տնօրենությանը և տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանին աջակցության և արդյունավետ աշխատանքի համար:

 

Կապանի N 5 հիմնական դպրոց

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)