ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հերթական բաց դասը վարում է փորձաշատ մանկավարժը

Դեկտեմբերի 23, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Չնայած 2016-17 ուսումնական տարվա առաջին կիսամյակը մոտենում է իր ավարտին, բայց դրանով չի թուլանում ուսումնական գործընթացը Հրազդանի Վիլյամ Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում:

Բազմաբնույթ միջոցառում-հաշվետվությունները շարունակվում են. ուսումնական կիսամյակի աշխատանքներն ամբողջանում են իրենց արդյունքներով:

Առաջավոր փորձի հերթական բաց դաս էր  III Ա  դասարանում: Դասը վարում էր փորձաշատ մանկավարժ, իր մասնագիտության մեծ գիտակ, սիրված դասվար Յուլյա Մկրտչյանը: Դասն ամփոփիչ էր:

Դասի թեման՝ «Ժողովուրդն իմաստուն է»:

Դասի նպատակն էր  խորացնել աշակերտների գիտելիքները ժողովրդական բանահյուսության, առակի ժանրի մասին, զարգացնել նրանց հիշողությունը, ուշադրությունը  և տրամաբանական մտածողությունը:

Դասի փուլերը միահյուսված էին, մեկը լրացնում էր մյուսին:

Մտագրոհի փուլում աշակերտները ներկայացրին առակի ժանրը, նրա նշանակությունը, խթանման փուլում լուծեցին տրված խաչբառը, իմաստի ընկալման փուլում ներկայացրին, թե ինչպես պատմությունը առակ դարձավ, որն է առակի իմաստը, նպատակը:

Կշռադատման փուլում աշակերտները իմացան, որ առակները ժողովրդական բանահյուսության նմուշներից են:

Կատարվեց խմբային աշխատանք: Չորս խմբի բաժանված աշակերտները ներկայացրին մեծանուն առակագիրներ Մխիթար Գոշին, Վարդան Այգեկցուն, Աթաբեկ Խնկոյանին և Եզոպոսին, նրանց անմահ ստեղծագործություններից յուրաքանչյուրը մեկ առակ պատմեց, տրվեց առակի մեկնությունը, յուրաքանչյուր խումբ բեմականացրեց մի առակ:

Կատարվեց անդրադարձ:Աշակերտները իմացան, որ առակները գեղարվեստական փոքրիկ ստեղծագործություններ են կենդանիների, բույսերի, թռչունների, ինչպես նաև  մարդկանց մասին և ունեն այլաբանական իմաստ:

Դասը շատ հետաքրքիր էր, կազմակերպված  և ուսանելի:   

 

Կ. Ստեփանյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)