ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանն ու նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանն ընդունել են «ԱՐՓԱ» (ARPA) ինստիտուտի ներկայացուցիչներին:
Հանդիպման ընթացքում ինստիտուտի տնօրեն Հակոբ Փանոսյանը, ներկայացնելով իրենց գործունեությունը, նշել է, որ «ԱՐՓԱ»-ն (ARPA. Analysis Research & Planning for Armenia) շահույթ չհետապնդող կազմակերպություն է, որը 1992 թվականին ԱՄՆ-ում հիմնադրել են մի խումբ սփյուռքահայեր։ Այն նպատակ ունի նպաստել Հայաստանում կրթության և գիտության ոլորտների զարգացմանը: Այս տարիների ընթացքում ինստիտուտը մի շարք ծրագրեր է իրականացրել` աջակցություն ցուցաբերելով ՀՀ բարձրագույն ուսումնական հաստատություններին և գիտական կառույցներին: Այժմ նորարարական գաղափարների և գիտության զարգացման ուղղությամբ «ԱՐՓԱ» ինստիտուտն աջակցություն է ցուցաբերում Ալիխանյանի անվան ազգային գիտական լաբորատորիային` հիմնելու միջազգային չափանիշներին համապատասխան գիտաարտադրական արհեստանոց, որն ընդունված է կոչել «Մաքուր սենյակ»: Այն հնարավորություն կտա իրականացնել նոր որակի գիտական ուսումնասիրություններ: «ԱՐՓԱ» ինստիտուտի աջակցությամբ ՀՀ ավագ դպրոցների աշակերտները Intel միջազգային գիտատեխնիկական փառատոնին (Intel International Science and Engineering Fair) մասնակցելու հնարավորություն ունեն: Ուսանողների համար իրականացվում է նաև նորարարության ամենամյա մրցույթ։
Կարևորելով համագործակցությունը և շնորհակալություն հայտնելով «ԱՐՓԱ» ինստիտուտին` ցուցաբերած շարունակական աջակցության համար, նախարարը նշել է, որ կառավարության նոր ծրագրում կրթության և գիտության ոլորտներին կարևոր տեղ է հատկացված: Այժմ մշակվում է ՀՀ կառավարության 5-ամյա գործունեության միջոցառումների ծրագիրը, որով պետությունը հանձնառություն է ստանձնում մինչև 2026 թվականը կառուցել, վերակառուցել կամ հիմնանորոգել 300 դպրոց և 500 մանկապարտեզ: «Մենք մտադիր ենք բոլոր 1400 դպրոցներն ապահովել բնագիտական լաբորատորիաներով, որը կնպաստի ԲՏՃՄ առարկաների կրթության որակի բարելավմանը և հիմքեր կստեղծի ճարտարագիտական և տեխնոլոգիական գիտության զարգացման համար»,- նշել է Վահրամ Դումանյանը` համոզմունք հայտնելով, որ ձգտումը դեպի գիտություն սկսվում է դպրոցից:
Նախարարի խոսքով` երկարատև քննարկումներից հետո Կառավարությունը հաստատել է Հանրակրթության պետական նոր չափորոշիչը, որտեղ հատուկ շեշտադրում է արված բնագիտական, տեխնոլոգիական, ճարտարագիտական և մաթեմատիկական առարկաների ուսուցմանը: Չափորոշիչն այժմ փորձարկվում է Տավուշի մարզում, որի արդյունքների վերլուծությունից և որոշակի խմբագրումներից հետո այն կներդրվի նաև մնացած դպրոցներում: Զուգահեռաբար մշակվում են ուսուցիչների մասնագիտական կատարելագործման և վարձատրության համակարգի նոր մոդելներ:
Վահրամ Դումանյանը նշել է, որ հանրակրթության ոլորտն ունի բազմաթիվ խնդիրներ, այդ թվում՝ հատկապես հեռավոր մարզերում առկա է մասնագետ ուսուցիչների պակաս, ինչպես նաև տարբեր բնակավայրերի դպրոցների միջև որակի ընդգծված շեղումներ կան, հետևաբար միջին որակի բարելավումն այժմ ամենաառաջնային խնդիրն է:
Խոսելով բարձրագույն կրթության ոլորտի բարեփոխումների մասին` ԿԳՄՍ նախարարը նշել է, որ ԱԺ-ի կողմից ամիսներ առաջ ընդունված «Բարձրագույն կրթության և գիտության» մասին նոր օրենքով մի շարք արմատական փոփոխություններ էին նախատեսված: Սակայն օրենքի գործողությունը, որոշակի խնդիրներով պայմանավորված, Սահմանադրական դատարանի կողմից կասեցվել է: Նախարարը հույս է հայտնել, որ խմբագրումներից հետո օրենքի նախագիծը կրկին կշրջանառվի և կստեղծվեն բուհական կրթության որակի բարելավման նոր իրավական հիմքեր:
Հանդիպման ընթացքում «ԱՐՓԱ» ինստիտուտի ներկայացուցիչների հետ քննարկվել են մի շարք աշխատանքային հարցեր՝ հետագա համագործակցության վերաբերյալ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ