ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Աշակերտական խորհրդի մասնակցությունը դպրոցի կազմակերպչական և կրթական գործին

Սեպտեմբերի 14, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերի 9-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 6-9-րդ դասարանների աշակերտները աշխատանքային ջերմ մթնոլորտում անցկացրեցին համադպրոցական 15-րդ հաշվետու կոնֆերանսը:

Դպրոցի տնօրեն Ս. Հարությունյանը շնորհավորեց բոլոր ներկաներին` հոբելյանական ժողովի կապակցությամբ, հղեց ամենամյա ուղերձ և աշակերտական բարձրագույն մարմնում ներկայացրեց դպրոցի ներքին գնահատման հաշվետվությունը:

ԱԽ նախագահ Հրաչ Արզումանյանին և փոխնախագահ Դավիթ Սարգսյանին չխանգարեց արդեն Կապանի թիվ 2 ավագ դպրոցի սան լինելու հանգամանքը և անցած ուստարվա վառ հիշողությամբ ու թանկ հուշերով համեմեցին հաշվետու զեկույցը, վստահաբար փաստեցին, որ ԱԽ-ի գործունեությունը նպաստում է աշակերտի` որպես քաղաքացու կայացմանը:

Ախ քարտուղար Միլենա Ղազարյանը բարձր գնահատեց հասարակական աշխատանքի դերը ուսումնառության ընթացքում:
- Առանց հմտությունների գիտելիքն անպաճույճ է և ինքնաննպատակ,- այսպես ավարտեց նա իր հաղորդումը:

Լսելով բոլոր դասարանական նախագահների և 9-րդ ա, 9-րդ բ դասարանների դասղեկներ Ա. Հայրապետյանի և Ս. Մարգարյանի ելույթները, կոնֆերանսը որոշեց`
1. Ուստարվա ընթացքում ի գիտություն ընդունել դպրոցի տնօրենի ուղերձը:
2. ԱԽ-ի մեկ տարվա կատարած աշխատանքները գնահատել լավ:
3. ԱԽ-ի օրինակելի կանոնադրությունն ընդունել որպես գործունեության ուղենիշ և մնալ դրույթներին հավատարիմ:
4. Արձագանքել դպրոցական առօրյայում և համայնքի կյանքում ծագած սովորողներին վերաբերող խնդիրներին:

Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի ԱԽ

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)