ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Գիտելիքի ուժը միավորում է համայնքների երեխաներին

Դեկտեմբերի 27, 2016
Լուրեր կազմակերպություններից

Տավուշի մարզում գործող ԻՄՓԱՔԹ երիտասարդական ակումբների գործունեության մաս է կազմում միջհամայնքային նախաձեռնությունների կազմակերպումը: Արդեն մի քանի անգամ կազմակերպվել են մարզական, մշակութային և կրթական միջոցառումներ: Ազատամուտ, Խաշթառակ և Այգեհովիտ համայնքներում գործող ԻՄՓԱՔԹ ակումբները նախաձեռնեցին «Գիտելիքը միավորում է» միջակումբային ինտելեկտուալ խաղ-մրցույթը, որին մասնակցեցին 11 անդամ յուրաքանչյուր ակումբից։ Այն նաև միջհամայնքային ուսումանական ծառայության ծրագիր էր։ Խաղ-մրցույթը կազմված էր երեք  փուլերից, որոնք ընդմիջվում էին ակումբների անդամների երաժշտական  ներկայացումներով։ Մրցույթի հարցերը շոշափում էին զանազան բնագավառներ թե՛ դպրոցական դասընթացից, թե՛ տրամաբանական և ընդհանուր իմացական հարցեր։ Առաջին փուլում թիմերին տրվեցին հարցեր, որոնց համար նրանք ունեին պատրաստվելու մեկ  րոպե ժամանակ։ Երկրորդ փուլում թիմերից մեկական մասնակիցներ փորձեցին մեկ րոպեի ընթացքում պատասխանել հնարավորինս շատ հարցերի՝ հավաքելով համապատասխան միավորներ: Իսկ երրորդ փուլում յուրաքանչյուր ակումբ մյուս երկու ակումբների համար պատրաստել էր մեկական հետաքրքիր  հարց։ Պատասխանները գնահատվեցին ժյուրիի անդամների կողմից։ Խաղի վերաբերյալ իր տպավորություններով է կիսվում Ազատամուտի ԻՄՓԱՔԹ ակումբի անդամ, 15 ամյա Հրաչուհին. «Խաղին մասնակցելով՝ ամրապնդեցի գիտելիքներս: Հետաքրքիր էր խաղալ արդեն փորձառու թիմերի հետ: Կարծում եմ խաղը հետաքրքիր էր, քանի որ հարցերը կենտրոնացված չէին մի քանի առարկաների վրա, այլ ընդհանուր իմացական էին: Խաղի հիմքում ընկած էր թիմային աշխատանքը, որն իմ կարծիքով, կարևոր նախապայման է հաջողության հասնելու համար»։

Վերջում մասնակիցները և ակումբների առաջնորդները ՎՎՀ  Իջևանի գրասենյակի կողմից ստացան շնորհակալագրեր և գրքեր՝ իրենց գիտելիքի անհուն ծովն առավել ընդարձակելու համար։

ԻՄՓԱՔԹ  ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում` «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: 2016թ. դրությամբ մոտ 33 ակտիվ ԻՄՓԱՔԹ ակումբներ էին գործում  Հայաստանի 6 մարզերում, որոնք ունեն ավելի քան 500 անդամ: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը  ԻՄՓԱՔԹ  խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ: Այն ստեղծագործաբար միավորում է զվարճանքը, ուսուցումը և համայնքային ծառայությունը, նաև խրախուսում է երիտասարդներին` նրանց տրամադրելով սոցիալական, քաղաքական և տնտեսական կյանքում մասնակցելու անհրաժեշտ ունակություններ և կարողություններ:

Անի Միրզոյան
Ազատամուտի ԻՄՓԱՔԹ ակումբի առաջնորդ

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)