ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մեկնարկում է հանրապետական ամենամյա «Կողք կողքի» ներառական երաժշտական արտ-փառատոնը

Սեպտեմբերի 30, 2021
Մշակութային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության, «Աուտիզմ» ազգային հիմնադրամի «Իմ ուղին» ուսումնավերականգնողական կենտրոնի և «Ծնողազուրկ հայ երեխաների օգնության միություն (ՍՕԱՐ-Հայաստան)» բարեգործական հիմնադրամի աջակցությամբ հոկտեմբերի 1-ին կմեկնարկի «Կողք կողքի» երաժշտական ներառական արտ-փառատոնը։

Միջոցառումը կանցկացվի Երևանի Հովհաննես Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոնում: Բացի երաժշտական համերգային ծրագրից՝ այս տարի նախատեսվում է նաև փառատոնի մասնակից կենտրոնների սաների ձեռքի աշխատանքների ցուցահանդես (կավագործություն, գեղանկարչություն): Ծրագրում ներգրավված են Երևանի և մարզերի վերականգնողական կենտրոնների կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող, երաժշտական կարողություններով երեխաներ և դեռահասներ: Ծրագրին կմասնակցեն հիսուն սան և քսան անվանի երաժիշտներ: Մասնակից երաժիշտներն են Ռուբեն Հախվերդյանը, Վահագն Հայրապետյանը, Միքայել Ոսկանյանը, «MVF band»-ը, «Nemra» երաժշտական խումբը, «Լավ Էլի» ռոք խումբը, «Hope for coffeе» երաժշտական խումբը, «Colors of music band»-ը, Անահիտ և Աննա Մխիթարյանները, Ռոմանոս Մելիքյանի անվան պետական երաժշտական քոլեջի սաները:

Փառատոնի գլխավոր նպատակն է բացել հասարակության դռները կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների և դեռահասների առջև՝ հավասար պայմաններ ընձեռելով բոլորի համար, երաժշտության, արվեստի միջոցով ամրացնել կապը՝ երկու կողմերի համար ապահովելով մտքի, երևակայության փոխանակում, ձևավորել հանդուրժողականություն, ինչպես նաև հասարակության կողմից ճանաչված մարդկանց ներգրավվածության միջոցով հնարավորինս հանրայնացնել և տեղայնացնել ներառական մտածողությունը:

Փառատոնն անցկացվում է 2019 թ.-ից:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)