ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դաս ինքնության

Դեկտեմբերի 27, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

«Ազգային վեպը հայր նախնիներից  մեզ հասած  սահմանադրության , հավատամքի  սրբազան գիրք է»։
Լ․ Խեչոյան

Հայի տեսակի բնութագրում, ազգային դիմանկարի ստեղծում, ինքնաճաչում,  հայ մարդուն  ողջ գիտակցական կյանքում  ուղեկցող բարոյական արժեքների  գնահատում և վեհացում․ահա այն բարձր գաղափարները, որոնք գունի ու գծի, երգի ու բեմականացման,  բանավեճի և սահիկահանդեսի միջոցով հաստատեցին Շիրակի մարզի Նոր Կյանքի միջնակարգ դպրոցի  իններորդ դասարանի աշակերտները  «Սասունցի Դավիթ» էպոսի ընդհանարացման և համակարգման դասաժամին (հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի՝ Լյուդմիլա Ներսիսյան)։

Խմբային հետազոտական մեթոդով համագործակցային ուսուցում կազմակերպելու նպատակով  նախօրոք խմբերի բաժանված  և առաջադրանքներ ստացած աշակերտները հանդես եկան անսովոր անմիջականությամբ և  ոգևորությամբ։

Էպոսի հերսական ոգով  ներշնչված՝ իններորդցիները  երևակայորեն տեղափոխվեցին Արևմտյան Հայաստան, Սասուն գավառ և դյուցազներգության  չորս ճյուղերի բեկումնային իրադարձությունները ներկայացնող բեմականացումներով  հաստատեցին հայի անկոտրում ոգին և ազատաբաղձությունը՝ նորօրյա հերոսների  անունների հիշատակմամբ։

 Ապա էպոսից բերված վառ  օրինակներով հաստատեցին հայրենապաշտության ոգեղեն արժեքների ՝  հայրենի խորհրդանիշների մասին  իրենց ունեցած  խոր և հաստատուն գիտելիքները։  Էպոսի տարբեր դրվագների նկարազարդումներն  էլ առավել կենդանի և խոսուն  դարձրին ասելիքը։

 Ոսուցչուհին սահիկահանդեսի միջոցով   ներկայացրեց՝ ինչ արտացոլում է գտել  մեր ազգային վեպը  արվեստի տարբեր ոլորտներում։  Հարցադրումների միջոցով առանձնակի  մանրամասնությամբ մեկնվեց Է․ Իսաբեկյանի «Սասունցի Դավիթ» կտավը․ նպատակը ՝մեկ անգամ ևս  պայծառ մտքով, խիզախ ու խրոխտ կերպարանքով Դավթի կերպարը իր սաների մեջ արթուն պահելու միտումն էր։

Էպոսի չորրորդ  ճյուղն էլ որպես սպասում –  հույսի ճյուղ մեկնաբանվեց  ըստ Լ․ Խեչոյանի  բանաձևի․ «Փակել մարմնի աչքը  և բացել հոգունը, որովհետև ճշմարիտ և իրական լույսը  տեսանելի է միայն հոգու ամենատես աչքով»։

 Դասն ամփոփվոց այն վեհ  գաղափարով , որ մեր էպոսը մեր նախնիների ուղերձն  է, պատգամն է մեզ այս դժվարին  ժամանակներում․ մեր ինքնությունը պահելու համար պետք է ամուր կառչենք մեր արմատներին, միշտ նորոգվենք բարոյապես  և  հույսով, մարդասիրությամբ  լցված՝ պայքարենք  մեր  ինքնության համար։

Նելլի Ներսիսյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)