ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դաս ինքնության

Դեկտեմբերի 27, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

«Ազգային վեպը հայր նախնիներից  մեզ հասած  սահմանադրության , հավատամքի  սրբազան գիրք է»։
Լ․ Խեչոյան

Հայի տեսակի բնութագրում, ազգային դիմանկարի ստեղծում, ինքնաճաչում,  հայ մարդուն  ողջ գիտակցական կյանքում  ուղեկցող բարոյական արժեքների  գնահատում և վեհացում․ահա այն բարձր գաղափարները, որոնք գունի ու գծի, երգի ու բեմականացման,  բանավեճի և սահիկահանդեսի միջոցով հաստատեցին Շիրակի մարզի Նոր Կյանքի միջնակարգ դպրոցի  իններորդ դասարանի աշակերտները  «Սասունցի Դավիթ» էպոսի ընդհանարացման և համակարգման դասաժամին (հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի՝ Լյուդմիլա Ներսիսյան)։

Խմբային հետազոտական մեթոդով համագործակցային ուսուցում կազմակերպելու նպատակով  նախօրոք խմբերի բաժանված  և առաջադրանքներ ստացած աշակերտները հանդես եկան անսովոր անմիջականությամբ և  ոգևորությամբ։

Էպոսի հերսական ոգով  ներշնչված՝ իններորդցիները  երևակայորեն տեղափոխվեցին Արևմտյան Հայաստան, Սասուն գավառ և դյուցազներգության  չորս ճյուղերի բեկումնային իրադարձությունները ներկայացնող բեմականացումներով  հաստատեցին հայի անկոտրում ոգին և ազատաբաղձությունը՝ նորօրյա հերոսների  անունների հիշատակմամբ։

 Ապա էպոսից բերված վառ  օրինակներով հաստատեցին հայրենապաշտության ոգեղեն արժեքների ՝  հայրենի խորհրդանիշների մասին  իրենց ունեցած  խոր և հաստատուն գիտելիքները։  Էպոսի տարբեր դրվագների նկարազարդումներն  էլ առավել կենդանի և խոսուն  դարձրին ասելիքը։

 Ոսուցչուհին սահիկահանդեսի միջոցով   ներկայացրեց՝ ինչ արտացոլում է գտել  մեր ազգային վեպը  արվեստի տարբեր ոլորտներում։  Հարցադրումների միջոցով առանձնակի  մանրամասնությամբ մեկնվեց Է․ Իսաբեկյանի «Սասունցի Դավիթ» կտավը․ նպատակը ՝մեկ անգամ ևս  պայծառ մտքով, խիզախ ու խրոխտ կերպարանքով Դավթի կերպարը իր սաների մեջ արթուն պահելու միտումն էր։

Էպոսի չորրորդ  ճյուղն էլ որպես սպասում –  հույսի ճյուղ մեկնաբանվեց  ըստ Լ․ Խեչոյանի  բանաձևի․ «Փակել մարմնի աչքը  և բացել հոգունը, որովհետև ճշմարիտ և իրական լույսը  տեսանելի է միայն հոգու ամենատես աչքով»։

 Դասն ամփոփվոց այն վեհ  գաղափարով , որ մեր էպոսը մեր նախնիների ուղերձն  է, պատգամն է մեզ այս դժվարին  ժամանակներում․ մեր ինքնությունը պահելու համար պետք է ամուր կառչենք մեր արմատներին, միշտ նորոգվենք բարոյապես  և  հույսով, մարդասիրությամբ  լցված՝ պայքարենք  մեր  ինքնության համար։

Նելլի Ներսիսյան

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…