Հոկտեմբերին ձևավորված Տավուշի մարզի Բերդավան և Հաղթանակ համայքների երեխաների շահերի պաշտպանության խմբի անդամների համար կազմակերպվեց նոր դասընթաց կարիքների գնահատման ու տվյալների հավաքագրման ու մշակման վերաբերյալ: Դասընթացի նպատակն էր ծանոթացնել հանրային ծրագրի կառուցվածքի ու իրագործման ճանապարհների, խնդիրների լուծման համար անհրաժեշտ հասարակական հարցումների պատրաստման ու մշակման եղանակներին ու գործիքակազմին: Ուսումնասիրելով ծրագրի բովանդակությունը և տարրերը, մասնակիցները ուրվագծեցին ծրագրի պատկերը դպրոցական ու համայքային հիմնախնդիրների տեսքով: Ուսուցանվեց նաև ծրագրի պլանավորման և հիմնահարցի բովանդակային վերլուծությունը «Հիմնախնդրի ծառ» վարժության միջոցով, որի շնորհիվ ցույց տրվեց պայմանական խնդրի առաջացման հիմքերը և հետևանքները: Խնդրի լուծման համար կարևոր էր նաև տվյալների հավաքագրման մեթոդոլոգիայի մասին ծանոթացումը և նպատակի սահմանումը, որը օգնեց մասնակիցներին հասկանալ,թե ինչու է անհրաժեշտ ճշմարիտ տվյալների հավաքումը թիրախ համայնքի բնակիչների ու որոշում կայացնողների շրջանում: Ուսուցանվեց հարցաթերթիկի կատուցվածքը, հարցումների տարբեր տեսակների , տեղեկատվության քանակական ու որակական մեթոդների առանձնահատկություններ մասին : Քանի որ մինչ այս կազմակերպված դասընթացների ընթացքում խումբն արդեն ներկայացրել էր խնդիրներ, հետևաբար գործնական աշխատանքների միջոցով մշակվեցին ամեն խնդրի համար համապատասխան հարցաթերթիկների նմուշներ: Դրանց օգնությամբ երեխաներն իրենց բնակության վայրերում հանրության շրջանում կիրականացնեն հարցումներ քաղաքացիների շրջանում՝ պարզելու բացահայտված խնդիրների վերաբերյալ դիրքորոշումները, կարծիքները, առաջարկությունները: Տվյալների մշակումից հետո կկազմվի շահերի պաշտպանության գործողությունների պլան:
Շահերի պաշտպանության խումբը, որը ներառում է նշյալ համայնքների մոտ 33 երեխա, դասընթացների միջոցով ձեռք են բերում գիտելիքներ ու հմտություններ՝ համայնքային նախագծեր և քաղաքացիական նախաձեռնությունների, քարոզարշավների ու այլ միջոցառումների իրականացման նպատակով, որոնցում կներգրավվեն նաև որոշում կայացնողներին ու հանրությանը: Ծրագիրն իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային կազմակերպության կողմից:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ