Օրերս Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 6-րդբ դասարանում,Կոմիտասի անվան դասասենյակում անցկացվեց դաս-ցերեկույթ՝ նվիրված Հայ Մեծ երգահան,երգիչ ,երաժշտագետ,հայ դասական երաժշտության հիմնադիր,վարդապետ , ուսուցիչ ,բանահավաք,խմբավար Մեծն Կոմիտասին (Սողոմոն Գևորգի Սողոմոնյան)։
«Երաժշտություն» առարկայի ուսուցչուհի Մարիետա Վարդանյանը ներկայացրեց Մեծ երաժշտի ավանդը հայ հոգևոր երաժշտության ասպարեզում,կենսագրությունը,կյանքի վաղ տարիները Էջմիածնում,Գևորգյան ճեմարանում։
«ՀԵՊ» առարկայի ուսուցչուհի Քնարիկ Քոչարյանն ուսանելի դրվագներ պատմեց Կոմիտասի կյանքից, Գևորգյան ճեմարանում ուսանողական տարիներից և Սուրբ Գայանե վանքում գործունեության շրջանից,որտեղ ձեռնադրվել է աբեղա՝ Կոմիտաս անունով, ներկայացրեց գործունեությունը Բեռլինում, Թիֆլիսում, աքսորի և կյանքի վերջին տարիներին։
Աշակերտներն ունկնդրեցին Կոմիտասի ձայնով «Կաքավիկը», «Կռունկը» երգերը, կատարեցին «Նայ,նայ» երգը։
Աշակերտները ներկայացրին իրենց հավաքած նյութերը, ռեֆերատները Կոմիտասի կյանքից, գործունեությունից և ժամանակակիցների խոսքերը երաժշտական մշակույթի բազմակողմանի գործչի՝ Կոմիտասի մասին։
Դպրոցի տնօրեն Աիդա Մուրադյանն իր գոհունակությունը հայտնեց դաս-ցերեկույթի կազմակերպման համար և նշեց, որ դեռ դպրոցական նստարանից աշակերտները պետք է սիրեն, շատ սիրեն և ունկնդրեն Մեծն Կոմիտասին,ծանոթանան նրա գողտրիկ երգերին, նրա կյանքին ու գործունեությանը։
Կոմիտասը հայկական երաժշտական ազգագրության ռահվիրաններից է։
Դաս-ցերեկույթը հագեցած էր և ուսանելի։
Տնօրենի՝ մասնագիտացված կրթական աջակցությունների գծով տեղակալ՝ Նարինե Դավթյան
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ