ԵՊՀ մեծ դահլիճում այսօր մեկնարկել է ՈՒԳԸ միջազգային 7-րդ երիտասարդական գիտաժողովը, որը շարունակվելու է մինչև հոկտեմբերի 8-ը: Այս տարի այն նվիրված է ՀՀ անկախության 30-ամյակին:
Գիտաժողովն ուսանողներին, ասպիրանտներին և երիտասարդ գիտնականներին իրենց գիտական հետազոտության արդյունքներն ակադեմիական լսարանին ներկայացնելու, ինչպես նաև Հայաստանի և օտարերկրյա հետազոտողների հետ կապեր հաստատելու հնարավորություն է տալիս:
Գիտաժողովի բացմանը ներկա էին ԿԳՄՍ փոխնախարար Կարեն Թռչունյանը, ԵՊՀ ռեկտորի ժ.պ. Հովհաննես Հովհաննիսյանը, պրոռեկտորներ Արթուր Իսրայելյանը, Արման Մալխասյանը, Ռաֆայել Բարխուդարյանը, ստորաբաժանումների ղեկավարներ, պրոֆեսորադասախոսական կազմի ներկայացուցիչներ, ուսանողներ:
Գիտաժողովը սկսվել է ԵՊՀ մշակույթի կենտրոնի երգչախմբի ելույթով, որը կատարել է ՀՀ, ապա ԵՊՀ օրհներգերը:
Այնուհետև ներկաները մեկ րոպե լռությամբ հարգել են ՀՀ 30-ամյա պատմության ընթացքում զոհված անմահ հերոսների հիշատակը:
Բացման խոսքով հանդես է եկել ԵՊՀ ՈՒԳԸ նախագահ Մերի Փանոսյանը: Նա շեշտել է, որ հայերը բոլոր ժամանակներում բարձր են գնահատել գիտության դերն ու նշանակությունը:
«ՈՒԳԸ-ն, առաջնորդվելով հայագիտական ու ազգային ազնիվ գաղափարներով, երիտասարդների շրջանում փորձում է խթանել հայրենական ակադեմիական մտքի զարգացումը՝ իր գործունեությունը ծառայեցնելով հայրենիքի արժեքավոր դերի բարձրացմանն ու գնահատմանը: ՈՒԳԸ գիտական նստաշրջանը ևս մեկ քայլ է՝ համախմբելու հետազոտական կրթության միջազգային առաջատար փորձը, ակադեմիական քաղաքականության ազնվության, ժողովրդավարական հասարակարգերի ստեղծման ու զարգացման նոր ուղիներն ու մոդելները»,- նշել է Մերի Փանոսյանը:
Գիտաժողովի մասնակիցներին ողջունել է նաև ԿԳՄՍ փոխնախարար Կարեն Թռչունյանը, ով շեշտել է միջոցառման անցկացման կարևորությունը հատկապես երիտասարդ գիտնականների և ասպիրանտների համար՝ իրենց կատարած հետազոտական աշխատանքները ներկայացնելու առումով. «Մեր երկրում մեծանում է գիտության նկատմամբ ուշադրությունը, ինչն արտահայտվում է դրան հատկացրած բյուջեն մոտ երկու անգամ մեծացնելով, որը խթան կհանդիսանա, որ երիտասարդներն ապագայում զբաղվեն գիտությամբ»:
Կարեն Թռչունյանը հույս է հայտնել, որ ուսանողները կկարողանան մասնակցել նմանօրինակ գիտաժողովների ոչ միայն Հայաստանում, այլև արտերկրում՝ ներկայացնելով կատարված գիտահետազոտական աշխատանքներն ու բարձր պահելով Հայաստանի անունը:
Ողջույնի խոսքով հանդես է եկել ԵՊՀ ռեկտորի ժ.պ. Հովհաննես Հովհաննիսյանը, ով առանձնահատուկ շեշտել է ՈՒԳԸ միջազգային 7-րդ երիտասարդական գիտաժողովի անցկացման կարևորությունը:
«Աշխարհի բոլոր երկրներում համալսարանները մեծ ուշադրություն են դարձնում այսօրինակ գիտաժողովների հրավիրմանն ու անցկացմանը, քանի որ դրանց ընթացքում տեղի են ունենում նոր մտքերի փոխանակում, քննարկումներ, դեբատներ, որոնց արդյունքում ծնվում են նոր գիտական հոդվածներ, որոնք հրապարակվում և ապահովում են տեսանելիություն տվյալ ուսանողի, գիտնականի համար, և այսպես սկսվում է գիտական ուղին»,- ընդգծել է Հովհաննես Հովհաննիսյանը:
ԵՊՀ ռեկտորի ժ.պ.-ն նույնպես անդրադարձել է գիտությանը հատկացվող ֆինանսավորման խնդրին՝ նշելով, որ այն գնալով ավելանալու է, և Հայաստանում գիտությամբ զբաղվելն ավելի գրավիչ է դառնալու. «Գիտությունը պետք է գրավիչ լինի բոլոր առումներով, քանի որ երբ մարդը սկսում է գիտությամբ զբաղվել, նրա առջև մի հսկայական խորխորատ է բացվում, որտեղից նա ուզում է անընդհատ նոր գիտելիքներ ստանալ: Նոր գիտելիքի ստեղծումը համալսարանի առաջնահերթություններից է, որի ուղղությամբ էլ քայլեր են ձեռնարկվում»:
Հավելենք, որ ՈՒԳԸ միջազգային 7-րդ երիտասարդական գիտաժողովին մասնակցում են ուսանողներ 10 երկրներից:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ