«Հայաստանի Հանրապետության տոների և հիշատակի օրերի մասին» ՀՀ օրենքով հոկտեմբերի 5-ը նշվում է որպես «Ուսուցչի օր»:
Սովորողների կրթության ու դաստիարակության գործում և մանկավարժության բնագավառում ունեցած բազմամյա ու նշանակալի ավանդի համար Ուսուցչի օրվա կապակցությամբ մի խումբ մանկավարժներ ԿԳՄՍ նախարար Վահրամ Դումանյանի հրամանով պարգևատրվել են նախարարության պարգևներով:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության մեդալով պարգևատրվել են.
1. Անահիտ Արտուշի Մկրտչյան - Երևանի Շևչենկոյի անվան թիվ 42 ավագ դպրոցի հայոց լեզվի ուսուցիչ
2. Խաչատուր Հրաչի Խաչատրյան - Երևանի Համո Սահյանի անվան թիվ 70 հիմնական դպրոցի ՆԶՊ-ի ուսուցիչ
3. Նիկոլայ Ավետիսի Ավանեսյան - Երևանի թիվ 108 միջնակարգ դպրոցի ՆԶՊ-ի ուսուցիչ
4. Ռիտա Ասլանի Պետրոսյան - Գեղարքունիքի մարզի Սոթքի միջնակարգ դպրոցի դասվար
5. Ռիտա Վաղինակի Բարսեղյան - Գեղարքունիքի մարզի Կութի միջնակարգ դպրոցի ուսուցիչ
6. Սուրեն Ալեքսանդրի Կարապետյան - Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի ՆԶՊ-ի ուսուցիչ
7. Անահիտ Աշոտի Իշխանյան - Սյունիքի մարզի Խնձորեսկի միջնակարգ դպրոցի ֆիզիկայի ուսուցիչ
8. Ռուզաննա Ժորայի Հովակիմյան - Սյունիքի մարզի Գորայքի միջնակարգ դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության պատվոգրով պարգևատրվել են.
1. Տաթևիկ Սերյոժայի Աբրահամյան - Խ. Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ-ի թիվ 57 հիմն. դպրոցի դասվար
2. Ելիզավետա Գրիգորի Օհանջանյան - Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի Վ. Բաբայանի անվան թիվ 2 հիմն. դպրոցի դասվար
3. Մարգարիտ Վարդկեսի Ներսիսյան Արարատի մարզի Շահումյանի Արտակ Համբարձումյանի անվան միջն. դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ
4. Անի Հարությունի Մկրտչյան - Արմավիրի մարզի Վաղարշապատի Խ. Աբովյանի անվան թիվ 4 հիմն. դպրոցի կենսաբանության ուսուցիչ
5. Նունուֆար Ծերունի Առաքելյան - Արագածոտնի մարզի Արագածի թիվ 2 միջն. դպրոցի ֆրանսերենի ուսուցիչ
6. Անահիտ Ռոմիկի Ալավերդյան - Կոտայքի մարզի Հրազդանի Ա. Իսահակյանի անվան թիվ 9 հիմն. դպրոցի անգլերենի ուսուցիչ
7. Գայանե Կառլենի Սարգսյան - Սյունիքի մարզի Ագարակի միջն. դպրոցի անգլերենի ուսուցիչ
8. Սուսաննա Գևորգի Սիմոնյան - Շիրակի մարզի Գյումրու թիվ 7 հիմն. դպրոցի ֆիզիկայի ուսուցիչ
9. Անահիտ Ավետիքի Կարապետյան - Շիրակի մարզի Ջրափիի միջն. դպրոցի կենսաբանության ուսուցիչ
10. Մարիամ Հայկի Ղազարյան - Վայոց ձորի մարզի Արփիի միջն. դպրոցի գերմաներենի ուսուցիչ
11. Մարգարիտ Ալեքսանի Կարապետյան - Վայոց ձորի մարզի Մալիշկայի թիվ 1 միջն. դպրոցի դասվար
12. Ռուբիկ Աշոտի Մարտիրոսյան - Տավուշի մարզի Արճիսի միջն. դպրոցի հայոց եկեղեցու պատմության ուսուցիչ, Պտղավանի միջն. դպրոցի աշխարհագրության և հայոց եկեղեցու պատմ. ուսուցիչ
13. Արև Բենիկի Չոբանյան - Տավուշի մարզ Այգեհովիտի միջն. դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ
14. Սիրուն Ժորիկի Հովհաննիսյան - Լոռու մարզի Տաշիրի թիվ 1 հիմն. դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ
15. Անահիտ Վահանի Աբրահամյան - Լոռու մարզի Վանաձորի Հ. Թումանյանի անվան թիվ 3 հիմն. դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ