ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հանդիպում է ունեցել «Դի-Վի-Վի Ինթերնեյշնլ» կազմակերպության փոխտնօրեն Ուվե Գարտենշլեգերի, կազմակերպության Ուկրաինայի տարածաշրջանային (Ուկրաինա, Բելառուս, Մոլդովա) ղեկավար Բետտինա Բրանդի, կազմակերպության Մակեդոնիայի գրասենյակի տնօրեն Մայա Ավրամովսկայի և հայաստանյան գրասենյակի ղեկավար Էսթեր Հակոբյանի հետ:
Հանդիպման ժամանակ անդրադարձ է կատարվել Հայաստանում կազմակերպության կողմից արդեն իրականացված աշխատանքներին, ինչպես նաև քննարկվել են համագործակցության զարգացմանն առնչվող հարցեր:
Ողջունելով «Դի-Վի-Վի Ինթերնեյշնլ» կազմակերպության ներկայացուցիչներին՝ նախարարի տեղակալն ասել է, որ բարձր է գնահատում «Դի-Վի-Վի Ինթերնեյշնլ»-ի գործունեությունը Հայաստանում մեծահասակների կրթության զարգացման գործում՝ հատկապես կարևորելով կազմակերպության փորձագիտական աշխատանքը և ուսումնասիրությունները: Նա ներկայացրել է, որ այսօր Հայաստանում կրթական բարեփոխումների գործընթացն իրականացման ակտիվ փուլում է՝ չնայած անցած տարի համաճարակի և պատերազմի հարուցած դժվարություններին:
Արթուր Մարտիրոսյանը բարձրացրել է ռազմավարական փաստաթղթերում ֆորմալ կրթության կողքին ոչ ֆորմալ կրթության ներառման հարցը՝ նշելով, որ հարափոփոխ աշխարհում նոր գիտելիքների, հմտությունների ձեռքբերումը, գիտելիքի թարմացումը հաճախ ավելի արդյունավետ իրականացվում է ոչ ֆորմալ կրթության միջոցով:
«Դի-Վի-Վի Ինթերնեյշնլ»-ի փոխտնօրեն Ուվե Գարտենշլեգերի խոսքով՝ Հայաստանում շուրջ 12 տարի աշխատող կազմակերպության առաքելությունն է աջակցել կրթության (հատկապես մեծահասակների կրթության) և երիտասարդության ոլորտներում օրենսդրական բարեփոխումներին և ապագային միտված երկարաժամկետ ծրագրերի իրականացմանը: Նրա հավաստմամբ՝ 21-րդ դարում աշխարհը չափազանց կարևորում է նաև մեծահասակների կրթության հիմնախնդիրը, և իրենց կատարած ուսումնասիրությունների նախնական արդյունքները ցույց են տալիս, որ դա Հայաստանում նույնպես առաջնահերթություն է:
Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է, որ այսօր չափազանց կարևոր է երիտասարդների ակտիվ մասնակցությունը հանրային կյանքում, որոշումների կայացման գործընթացում պատասխանատվության ստանձնումը:
Ամփոփելով հանդիպումը՝ նախարարի տեղակալն արձանագրել է նաև այն հիմնական ուղղություններն ու ծրագրերը, որոնց շուրջ «Դի-Վի-Վի Ինթերնեյշնլ» կազմակերպության հետ կարող է ծավալվել հետագա համագործակցությունը: Հայկական կողմը գործընկերներից ակնկալում է «ՀՀ լրացուցիչ և շարունակական կրթության ռազմավարության և գործողությունների պլանի (2013-2017 թթ.) փորձագիտական գնահատում, համագործակցություն «Մեծահասակների կրթությունը ի նպաստ կայուն զարգացման նպատակների» արշավի շրջանակում, մարզերում երիտասարդական կենտրոնների ստեղծում, լրացուցիչ և շարունակական կրթության զարգացմանը միտված փորձագիտական աջակցություն և այլն:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ