ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նոր բարեկամներ

Դեկտեմբերի 28, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

2016թ. դեկտեմբերի 27-ին Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի հատուկ կրթության ստորաբաժանման հյուրերն էին «Ռոսգոսստրախ» ապահովագրական գործակալության Հրազդանի մասնաճյուղի ներկայացուցիչները՝ իրենց տնօրեն Հովիկ Ավագյանի գլխավորությամբ:

Ապահովագրական գործակալության ղեկավարության և աշխատակիցների նպատակն էր հանդիպել հատուկ խնամքի կարիք ունեցող երեխաների հետ, ծանոթանալ նրանց հետ մոտիկից:

Ուշագրավ է, որ գործակալության աշխատակիցները ընտրել են իրենց շփումները հենց հատուկ խնամքի կարիք ունեցող աշակերտների հետ: Գործակալության Հրազդանի մասնաճյուղի տնօրենի խոսքով կարեկցանքը մարդկային արժանապատվության կարևոր մասերց է:

Հասարակության խնդիրներից է բարեգութ լինել նմանատիպ երեխաների նկատմամբ, սիրել նրանց և նրանց մեջ տեսնել հասարակության լիիրավ անդամին:
Իսկ մարդկային քնքշանքը կարող է վերադարձնել նրանց այն, ինչ կորցրել են:
Երեխաները, ծնողները և ուսուցիչները կարճ ժամանակահատվածում ծանոթացան իրենց նոր բարեկամների հետ, սիրեցին իրար՝ իրար մեջ գտնելով մարդուն, իսկական մարդուն, Աստծո ստեղծած մարդուն:

Միջոցառմանը մասնակցում էին նաև դպրոցի տնօրեն Մ. Զաքարյանը, փոխտնօրեն Հ. Հակոբյանը, ուսուցիչներ, ծնողներ:

Միջոցառումն ավարտվեց նվերների բաժանումով:

Շնորհակալություն ապահովագրական գործակալության և՛ ղեկավարությանը, և՛ աշխատակիցներին:

Կ. Ստեփանյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)