ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ծաղկաձոր - Մարիոթ» հյուրանոցային համալիրը շնորհավորում է հատուկ խնամքի կարիք ունեցող երեխաների Ամանորը և Սուրբ Ծնունդը

Դեկտեմբերի 28, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

«Ծաղկաձոր - Մարիոթ» հյուրանոցային համալիրի ղեկավարությունն իր աշխատակիցների հետ ավանդույթ է դարձրել իր հանդիպումները Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի հատուկ խնամքի կարիք ունեցող աշակերտների, նրանց ծնողների և ուսուցիչների հետ:
Մարդկային կարեկցանքն ու մարդկային գութը գերիշխող է հյուրանոցային համալիրի և՛ ղեկավարության, և՛ աշխատակիցների մոտ:

Այս անգամ նրանք դպրոցի հատուկ կրթության ստորաբաժանում էին այցելել՝ շնորհավորելու հատուկ խնամքի կարիք ունեցող երեխաներին, նրանց ծնողներին և ուսուցիչներին Ամանորի և Սուրբ Ծննդյան տոների կապակցությամբ:
Ձեռնունայն չէին եկել համալիրի աշխատակիցները:

Հերթական հանդիպումը դպրոցի հատուկ կրթության ստորաբաժանման աշակերտների հետ հուզառատ էր, սրտաբուխ ու երեխաների կողմից սպասված:
Տեղի ունեցավ տոնական արարողություն. երեխաները ցույց տվեցին իրենց գիտելիքները և շնորհքը, իսկ Ձմեռ պապը Ամանորյա մաղթանքների ուղեկցությամբ նվերներ բաժանեց երեխաներին:

Միջոցառման ավարտին շնորհակալական խոսքով հանդես եկավ դպրոցի տնօրեն Մ. Զաքարյանը:

 

Լ.Պետրոսյան
ԴԱԿ

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…