Երևանի պետական համալսարանում տեղի է ունեցել ԵՊՀ մանկավարժության ամբիոնի հիմնադրման 100-ամյակին նվիրված հոբելյանական միջոցառում: Միջոցառմանը ներկա էր նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը:
Ամբիոնի հոբելյանին նվիրված միջոցառման շրջանակներում դասախոսները պարգևատրվել են համալսարանի արծաթե և բրոնզե մեդալներով, պատվոգրերով, ինչից հետո ցուցադրվել է մանկավարժության ամբիոնի գիտակրթական գործունեության, անցած 100-ամյա ուղու մասին պատմող փաստավավերագրական ֆիլմը:
ԵՊՀ մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոնի տնօրեն, մանկավարժության ամբիոնի վարիչ, մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր Նազիկ Հարությունյանը ներկայացրել է «Մանկավարժության ամբիոնի անցած 100-ամյա ուղին» խորագրով գիրքը, որն իր նկարազարդ էջերում ամփոփում է ամբիոնի 100-ամյա գործունեությունը: Նա ընդգծել է, որ գիտական գործունեության ողջ ընթացքում կենտրոնն իր առջև նպատակ է դրել պահպանել ավագ գործընկերների ստեղծած արժեքները, զարգացնել ու նոր որակի բարձրացնել մանկավարժության ամբիոնի գիտակրթական աշխատանքը: Պրոֆեսորը շեշտել է. «Այսօր մեծ հպարտությամբ կարող եմ ասել, որ մենք հավատարիմ ենք մնացել մեր մեծ առաքելությանը»:
Միջոցառման ընթացքում շնորհավորական ուղերձներ են հնչել Ավստրիայի Գրացի, Լեհաստանի Վարշավայի և Ժեշովի, ինչպես նաև ՌԴ Մոսկվայի պետական հոգեբանամանկավարժական համալսարաններից:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը ևս շնորհավորել է ամբիոնի 100-ամյակը և կարևորել ամբիոնի դերակատարությունը նորարարական գաղափարների տարածման և մանկավարժության զարգացման տեսանկյունից. «Մեր բուհական համակարգի ամենակարևոր գործը նոր սերունդ կրթելն է՝ կիրառելով նոր մոտեցումներ ու տեխնոլոգիաներ, քանի որ 20-րդ դարի կրթությունը էապես տարբերվում է նոր ժամանակների կրթությունից: Այն երկրները, որոնք կկարողանան կրթական համակարգը հարմարեցնել ժամանակի պահանջներին, կլինեն առաջամարտիկներ: Այս գործընթացը, որում անչափ կարևոր է մանկավարժների դերը, աստիճանաբար է կատարվում: Վստահ եմ, որ ԵՊՀ մանկավարժության ամբիոնը կունենա իր ներդրումը տվյալ գործում»:
ԵՊՀ ռեկտորի ժամանակավոր պաշտոնակատար Հովհաննես Հովհաննիսյանը հոբելյանի առթիվ Նազիկ Հարությունյանին է նվիրել Արցախից բերված «Մոխանք Արևագորգ›› անունը կրող գորգ:
«Մանկավարժության ամբիոնը այն հիմնասյուներից է, որի վրա կառուցվել է համալսարանի հարյուրամյա պատմությունը: Մենք բոլորս մանկավարժներ ենք, մեր կյանքը նվիրել ենք մեր հայրերին ու պետությանն արժանի երիտասարդ սերնդի դաստիարակությանը: Այս գործում անգնահատելի է համալսարանի դերը»,- ասել է Հովհաննես Հովհաննիսյանը և հավելել, որ մանկավարժության ամբիոնն այսօր էլ շարունակում է լինել մանկավարժական առաջատար գաղափարների ներմուծողն ու նորարարը։
Միջոցառմանը «Լավագույն ուսանող» անվանակարգում խրախուսական պատվոգրեր են շնորհվել կենտրոնի երկու ուսանողի՝ բակալավրիատի «Սոցիալական մանկավարժություն» կրթական ծրագրի չորրորդ կուրսի ուսանողուհի Մարգարիտա Ոսկանյանին և մագիստրատուրայի «Կրթության կազմակերպում» կրթական ծրագրի երկրորդ կուրսի ուսանողուհի Մանե Ալեքսանյանին:
Միջոցառման ավարտին ցուցադրվել է ԵՊՀ մանկավարժության ամբիոնի՝ աշխարհով մեկ սփռված շրջանավարտների երախտագիտության խոսքերն ու շնորհավորանքներն ամփոփող տեսաֆիլմ, որից հետո հանդիսավոր միջոցառումը եզրափակվեց «Էլեգիա» երաժշտական քառյակի կատարումներով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ