ԿԳՄՍ նախարարության, «Աուտիզմ» ազգային հիմնադրամի և «Ծնողազուրկ հայ երեխաների օգնության միություն–Հայաստան» (ՍՕԱՐ) բարեգործական հիմնադրամի աջակցությամբ կայացել է «Կողք կողքի» հանրապետական ներառական երաժշտական-արտ փառատոնը։
Փառատոնի գալա համերգին ներկա են եղել ՀՀ վաչապետի տիկին Աննա Հակոբյանը, ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարար Նարեկ Մկրտչյանը, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արա Խզմալյանը:
Փառատոնին մասնակցել են «Իմ ուղին» ուսումնավերականգնողական կենտրոնը, «Սորս տնակ» զարգացման կենտրոնը, «ԼՈՒՍԷ» զարգացման և ուսուցման կենտրոնը, «Արև-Երեխաներ» առողջության և զարգացման կենտրոնը, «Էմիլի Արեգակ» Գյումրու վերականգնողական կենտրոնը, Սպիտակի տարածքային մանկավարժահոգեբանական կենտրոնը, «Մայրի» բուժական մանկավարժության և սոցիալական թերապիայի կենտրոնը, Խարբերդի մասնագիտացված մանկատունը, «Զատիկ» երեխաների աջակցության կենտրոնը, «Մանկան տուն» մանկատունը:
Իրենց ելույթներով բեմում երեխաներին աջակցել են նաև հայտնի երաժիշտներ և երգիչներ Ռուբեն Հախվերդյանը, Վահագն Հայրապետյանը, Հայկ Պետրոսյանը, Միքայել Ոսկանյանը, «MVF band»-ը, Կոնստանտին Աբգարյանցը, «Լավ էլի» ռոք խումբը, «Նեմրա» հայկական ռոք խումբը, «Hope For Coffee band»-ը, Լիդուշիկը, «Colors of Music band»-ը, Աննա և Անահիտ Մխիթարյանները: Վերջիններիս ներգրավվածությունը փառատոնին միջոց էր՝ ներառական մտածողությունը հնարավորինս հանրայնացնելու: Փառատոնի կայացմանը կամավորական աշխատանքներով աջակցել են նաև Հայ-ռուսական համալսարանի ուսանողները:
«Կողք կողքի» երաժշտական ներառական-արտ փառատոնը հնարավորություն է տվել ստեղծելու մի միջավայր, որը կարող է նպաստել ստեղծագործական ներուժի բացահայտմանը, տաղանդների զարգացմանը, մշակութային ինքնատիպությանը, զարգացման առանձնահատկություններով երեխաներին հասարակության մեջ ներգրավելուն, ինչպես նաև շնորհաշատ երեխաներին և պատանիներին հնարավորություն կարող է ընձեռել մասնագիտական կողմնորոշման առումով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ