ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ Բրիտանական խորհուրդը՝ ԵՄ-ը բիզնեսի համար նախաձեռնության «Նորարարական տուրիզմի և տեխնոլոգիաների զարգացում Հայաստանի համար» ծրագրի և «Էրազմուս+» գրասենյակի հետ համատեղ հոկտեմբերի 13-ին Ծաղկաձորում անցկացրել է «Ձեռնարկատիրությունը և նորարարությունը Հայաստանի բարձրագույն կրթության ոլորտում» համաժողովը: Ներկայացուցչական հավաքին ներկա է եղել նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը:
«Նախարարությունը շատ է կարևորում ձեռնարկատիրական կրթությունը, և այս ուղղությամբ նորարարական ծրագրերը մեծապես խրախուսվում են»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը՝ ողջունելով ներկաներին: Նրա խոսքով՝ բրիտանական փորձն այս ոլորտում կարող է չափազանց օգտակար լինել, քանի որ այսօր բուհն ավարտած հայ երիտասարդը երբեմն դժվարություններ է ունենում աշխատաշուկայի պահանջներին համապատասխանելու առումով:
Կ. Թռչունյանը նաև նշել է, որ Հայաստանում տարբեր բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ արդեն իսկ իրականացնում են մի շարք նախաձեռնություններ՝ ուսումնասիրելու, փորձարկելու և ինտեգրելու ձեռնարկատիրական կրթության տարրերը կրթական պրակտիկայում՝ հիմնվելով եվրոպական կրթության լավագույն փորձի վրա: Թեև նախաձեռնության շրջանակում որոշ բուհերում արդեն անցկացվել են կոնկրետ նախագծեր, բայց հանդիպումներն ու ծրագրերը շարունակական են լինելու:
Հայաստանում Միացյալ Թագավորության արտակարգ և լիազոր դեսպան Ջոն Գալլագերը, ողջունելով ներկաներին, ասել է, որ մեծ հաճույքով է մասնակցում համաժողովի բացմանը:
«Ես հույս ունեմ, որ այս կոնֆերանսի միջոցով Հայաստանում կտարածվի այս ոլորտում առկա լավագույն փորձը, և չափազանց կարևոր է, որ ձեռնարկատիրությունն ու նորարարությունն առաջնահերթություն լինեն Հայաստանի բուհական համակարգի համար»,- նշել է դեսպանը՝ ավելացնելով, որ ձեռնարկատիրական կրթությունն արձագանքում է տնտեսական և տեխնոլոգիական ներկա զարգացումներին ու մարտահրավերներին: Բացի դրանից՝ այն ուղղված է ստեղծագործական ու նորարարական հմտությունների բարձրացմանը՝ խթանելով տնտեսական աճը և աշխատատեղերի ստեղծումը:
Համաժողովի նպատակն է համախմբել բարձրագույն կրթական հաստատությունների, պետական կառույցների և միջազգային կազմակերպությունների ներկայացուցիչներին` ծանոթանալու ձեռնարկատիրական կրթության ոլորտում առկա նախաձեռնություններին և լավագույն փորձին, ոլորտի վերջին զարգացումներին և միտումներին:
Համաժողովի շրջանակում կքննարկվի նաև Հայաստանի բարձրագույն կրթական համակարգում ձեռնարկատիրական և նորարարական ուղղության զարգացման ու տարածման հնարավորություններն ու անհրաժեշտ քայլերը, ինչպես նաև ձեռնարկատիրական կրթության մոդելի մշակման և ինտեգրման ուղիները:
Տեղեկացնենք նաև, որ միջոցառումն անցկացվել է Հայաստանում Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության հետ համագործակցությամբ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ