ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ձեռնարկատիրությունը և նորարարությունը՝ Հայաստանի բարձրագույն կրթության ոլորտում

Հոկտեմբերի 14, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ Բրիտանական խորհուրդը՝ ԵՄ-ը բիզնեսի համար նախաձեռնության «Նորարարական տուրիզմի և տեխնոլոգիաների զարգացում Հայաստանի համար» ծրագրի և «Էրազմուս+» գրասենյակի հետ համատեղ հոկտեմբերի 13-ին Ծաղկաձորում անցկացրել է «Ձեռնարկատիրությունը և նորարարությունը Հայաստանի բարձրագույն կրթության ոլորտում» համաժողովը: Ներկայացուցչական հավաքին ներկա է եղել նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը:

«Նախարարությունը շատ է կարևորում ձեռնարկատիրական կրթությունը, և այս ուղղությամբ նորարարական ծրագրերը մեծապես խրախուսվում են»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը՝ ողջունելով ներկաներին: Նրա խոսքով՝ բրիտանական փորձն այս ոլորտում կարող է չափազանց օգտակար լինել, քանի որ այսօր բուհն ավարտած հայ երիտասարդը երբեմն դժվարություններ է ունենում աշխատաշուկայի պահանջներին համապատասխանելու առումով:

Կ. Թռչունյանը նաև նշել է, որ Հայաստանում տարբեր բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ արդեն իսկ իրականացնում են մի շարք նախաձեռնություններ՝ ուսումնասիրելու, փորձարկելու և ինտեգրելու ձեռնարկատիրական կրթության տարրերը կրթական պրակտիկայում՝ հիմնվելով եվրոպական կրթության լավագույն փորձի վրա: Թեև նախաձեռնության շրջանակում որոշ բուհերում արդեն անցկացվել են կոնկրետ նախագծեր, բայց հանդիպումներն ու ծրագրերը շարունակական են լինելու:

Հայաստանում Միացյալ Թագավորության արտակարգ և լիազոր դեսպան Ջոն Գալլագերը, ողջունելով ներկաներին, ասել է, որ մեծ հաճույքով է մասնակցում համաժողովի բացմանը:

«Ես հույս ունեմ, որ այս կոնֆերանսի միջոցով Հայաստանում կտարածվի այս ոլորտում առկա լավագույն փորձը, և չափազանց կարևոր է, որ ձեռնարկատիրությունն ու նորարարությունն առաջնահերթություն լինեն Հայաստանի բուհական համակարգի համար»,- նշել է դեսպանը՝ ավելացնելով, որ ձեռնարկատիրական կրթությունն արձագանքում է տնտեսական և տեխնոլոգիական ներկա զարգացումներին ու մարտահրավերներին: Բացի դրանից՝ այն ուղղված է ստեղծագործական ու նորարարական հմտությունների բարձրացմանը՝ խթանելով տնտեսական աճը և աշխատատեղերի ստեղծումը:

Համաժողովի նպատակն է համախմբել բարձրագույն կրթական հաստատությունների, պետական կառույցների և միջազգային կազմակերպությունների ներկայացուցիչներին` ծանոթանալու ձեռնարկատիրական կրթության ոլորտում առկա նախաձեռնություններին և լավագույն փորձին, ոլորտի վերջին զարգացումներին և միտումներին:

Համաժողովի շրջանակում կքննարկվի նաև Հայաստանի բարձրագույն կրթական համակարգում ձեռնարկատիրական և նորարարական ուղղության զարգացման ու տարածման հնարավորություններն ու անհրաժեշտ քայլերը, ինչպես նաև ձեռնարկատիրական կրթության մոդելի մշակման և ինտեգրման ուղիները:

Տեղեկացնենք նաև, որ միջոցառումն անցկացվել է Հայաստանում Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության հետ համագործակցությամբ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)