ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանն այսօր ընդունել է Հայաստանի Հանրապետությունում Ղազախստանի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Բոլատ Իմանբաևին: Հանդիպմանը մասնակցել է նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
Ողջունելով դեսպանին՝ Վահրամ Դումանյանը հայ-ղազախական հարաբերությունների 30-ամյակի կապակցությամբ կարևորել է կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի ոլորտներում համատեղ ծրագրերի իրականացման միջոցով երկու երկրների միջև համագործակցության կայուն զարգացումը:
«Այդ առումով ի դեմս Ձեզ՝ հարգելի՛ դեսպան, ցանկանում եմ նշել Հայաստանի Հանրապետությունում Ղազախստանի Հանրապետության դեսպանության հատուկ դերն ու գործունեությունը և շնորհակալություն հայտնել Ձեր ակտիվ և բեղմնավոր համագործակցության համար՝ ուղղված երկու ժողովուրդների միջև բարեկամական կապերի ամրապնդմանը»,- նշել է նախարարը:
Վահրամ Դումանյանը կարևորել է, որ ՀՀ կառավարության ծրագրում մեծ տեղ է հատկացված ԿԳՄՍ ոլորտներին, և նախանշված են բավականին հավակնոտ ծրագրեր, որոնք պետք է իրագործվեն նաև գործընկերների հետ համագործակցությամբ:
Դեսպան Բոլատ Իմանբաևն իր հերթին նշել է, որ երկու երկրների միջև հարաբերությունները բոլոր ուղղություններով դինամիկ զարգանում են, մասնավորապես՝ հումանիտար և մշակութային ոլորտներում: Նա անդրադարձել է բարձրագույն կրթության որակի ապահովման, միջբուհական համագործակցության շրջանակում կարճաժամկետ ծրագրերի և ուսանողների ու դասախոսների փոխանակման հնարավորություններին:
Բոլատ Իմանբաևն ընդգծել է նաև գիտական և մշակութային համատեղ նախագծերի, ինչպես նաև երիտասարդության և սպորտի ոլորտներում համագործակցության կարևորությունը: Այդ կապակցությամբ դեսպանը շեշտել է, որ հոկտեմբերի 26-29-ը Ղազախստանի Հանրապետությունում կանցկացվի III «Nobel Fest» գիտակրթական փառատոնը, որին դասախոսություններով հանդես կգան Նոբելյան 10 մրցանակակիրներ: Նա կարևորել է միջոցառմանը ՀՀ ներկայացուցիչների մասնակցությունը:
Բոլատ Իմանբաևը նաև տեղեկացրել է, որ Ղազախստանի անկախության հռչակման 30-ամյակի կապակցությամբ առաջիկայում Երևանում նախատեսվում է կազմակերպել Ղազախստանի կատարողական արվեստի ներկայացուցիչների մասնակցությամբ մշակութային մեծ միջոցառում:
Կողմերն անդրադարձել են Հայաստանի պատմության թանգարանի և Ղազախստանի կենտրոնական պետական թանգարանի միջև փոխըմբռնման հուշագրի ստորագրման հնարավորությանը՝ վստահություն հայտնելով, որ այդ համագործակցությունը ևս կպսակվի հաջողությամբ և կստեղծի նախադրյալներ՝ նոր նախագծերի իրականացման համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ