ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանն այսօր ընդունել է Հայաստանի Հանրապետությունում Ղազախստանի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Բոլատ Իմանբաևին: Հանդիպմանը մասնակցել է նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
Ողջունելով դեսպանին՝ Վահրամ Դումանյանը հայ-ղազախական հարաբերությունների 30-ամյակի կապակցությամբ կարևորել է կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի ոլորտներում համատեղ ծրագրերի իրականացման միջոցով երկու երկրների միջև համագործակցության կայուն զարգացումը:
«Այդ առումով ի դեմս Ձեզ՝ հարգելի՛ դեսպան, ցանկանում եմ նշել Հայաստանի Հանրապետությունում Ղազախստանի Հանրապետության դեսպանության հատուկ դերն ու գործունեությունը և շնորհակալություն հայտնել Ձեր ակտիվ և բեղմնավոր համագործակցության համար՝ ուղղված երկու ժողովուրդների միջև բարեկամական կապերի ամրապնդմանը»,- նշել է նախարարը:
Վահրամ Դումանյանը կարևորել է, որ ՀՀ կառավարության ծրագրում մեծ տեղ է հատկացված ԿԳՄՍ ոլորտներին, և նախանշված են բավականին հավակնոտ ծրագրեր, որոնք պետք է իրագործվեն նաև գործընկերների հետ համագործակցությամբ:
Դեսպան Բոլատ Իմանբաևն իր հերթին նշել է, որ երկու երկրների միջև հարաբերությունները բոլոր ուղղություններով դինամիկ զարգանում են, մասնավորապես՝ հումանիտար և մշակութային ոլորտներում: Նա անդրադարձել է բարձրագույն կրթության որակի ապահովման, միջբուհական համագործակցության շրջանակում կարճաժամկետ ծրագրերի և ուսանողների ու դասախոսների փոխանակման հնարավորություններին:
Բոլատ Իմանբաևն ընդգծել է նաև գիտական և մշակութային համատեղ նախագծերի, ինչպես նաև երիտասարդության և սպորտի ոլորտներում համագործակցության կարևորությունը: Այդ կապակցությամբ դեսպանը շեշտել է, որ հոկտեմբերի 26-29-ը Ղազախստանի Հանրապետությունում կանցկացվի III «Nobel Fest» գիտակրթական փառատոնը, որին դասախոսություններով հանդես կգան Նոբելյան 10 մրցանակակիրներ: Նա կարևորել է միջոցառմանը ՀՀ ներկայացուցիչների մասնակցությունը:
Բոլատ Իմանբաևը նաև տեղեկացրել է, որ Ղազախստանի անկախության հռչակման 30-ամյակի կապակցությամբ առաջիկայում Երևանում նախատեսվում է կազմակերպել Ղազախստանի կատարողական արվեստի ներկայացուցիչների մասնակցությամբ մշակութային մեծ միջոցառում:
Կողմերն անդրադարձել են Հայաստանի պատմության թանգարանի և Ղազախստանի կենտրոնական պետական թանգարանի միջև փոխըմբռնման հուշագրի ստորագրման հնարավորությանը՝ վստահություն հայտնելով, որ այդ համագործակցությունը ևս կպսակվի հաջողությամբ և կստեղծի նախադրյալներ՝ նոր նախագծերի իրականացման համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ