ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության և ՀՀ-ում Ֆրանսիայի Հանրապետության դեսպանության աջակցությամբ, Երևանի «Ժամանակակից արվեստի թանգարանի» նախաձեռնությամբ «Եվրոպական ժառանգության օրերի» շրջանակներում հոկտեմբերի 17-ին՝ ժամը 18:00-ին, «Առնո Բաբաջանյան» համերգասրահի վերաբացված սրահում կմեկնարկի «Հայաստան-Ֆրանսիա. մշակութային երկխոսություն» խորագրով ցուցահանդեսի երևանյան փուլը:
Կցուցադրվեն համաշխարհային ճանաչում ունեցող ֆրանսահայ անվանի արվեստագետներ Գառզուի (Գառնիկ Զուլումյան, 1907 – 2000 թթ.) և Ժանսեմի (Հովհաննես Սեմերջյան, 1920 – 2013 թթ.) գրաֆիկական աշխատանքները:
Ցուցադրության երևանյան փուլի մեկնարկից առաջ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության մշակութային ժառանգության և ժողովրդական արհեստների վարչության պետ Աստղիկ Մարաբյանը, ՀՀ-ում Ֆրանսիայի Հանրապետության դեսպանության մշակույթի և համագործակցության հարցերով խորհրդական Գիյոմ Նարժոլեն, Երևանի ժամանակակից արվեստի թանգարանի տնօրեն Նունե Ավետիսյանը, Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիայի գլխավոր պրոդյուսեր Արմեն Մանասյանը «Ժամանակակից արվեստի թանգարանի» մշտական ցուցասրահում, որտեղ ներկայացված են Ժանսեմի և Գառզուի աշխատանքերը, հանդես են եկել մամուլի ասուլիսով:
ԺԱԹ տնօրեն Նունե Ավետիսյանն ընդգծել է, որ ցուցադրությունն իրականացվել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության դրամաշնորհային ծրագրի միջոցով, ինչն էլ հնարավորություն է ընձեռել նման կարևոր և հետաքրքիր ցուցադրությունը նախ և առաջ ներկայացնել Գյումրիում, Վանաձորում, ապա՝ Երևանում:
«Բավականին մեծ նախապատրաստական աշխատանքներ են իրականացվել, որպեսզի կարողանանք Գյումրիում, Վանաձորում, Երևանում պատշաճ ներկայացնել և ճանաչելի դարձնել ֆրանսահայ անվանի արվեստագետների՝ Գառզուի և Ժանսեմի ստեղծագործությունները: Ցուցահանդեսի շրջանակներում արվեստաբան, նկարիչ, ԺԱԹ-ի ցուցահանդեսային բաժնի ղեկավար Լուսինե Նաղդալյանն անցկացրել է «Մենատիպ և խառը տեխնիկա. ստեղծագործենք միասին» խորագրով աշխատարանը, որին մասնակցել է շուրջ 80 երիտասարդ արվեստագետ: Նախագծի շրջանակներում Արամ Սուքիասյանի հեղինակությամբ նկարահանվել է նաև տեսաֆիլմ՝ անգլերեն ենթագրերով, որտեղ ներկայացվում են երկու նկարիչների կյանքն ու գործունեությունը: Գյումրիում բացման արարողությանը ելույթ է ունեցել «Կադանս» երաժշտախումբը (գեղարվեստական ղեկավար` Հակոբ Ջաղացպանյան), իսկ Վանաձորում` Վանաձորի կամերային նվագախմբի լարային քառյակը (գեղարվեստական ղեկավար` Ռուբեն Ասատրյան): Այնուհետև, ՀՀ-ում Ֆրանսիայի Հանրապետության դեսպանության աջակցությամբ հրատարակվել է ցուցադրության երկլեզու (հայերեն, ֆրանսերեն) պատկերագիրքը»,- նշել է Նունե Ավետիսյանը՝ հավելելով, որ և՛ ցուցադրությունը, և՛ արվեստագետների համար անցկացրած աշխատարանը մարզերում մեծ արձագանք են ստացել, և հույս է հայտնել, որ նման ծրագրերը կլինեն շարունակական, և բոլոր մարզերում հնարավոր կլինի ներկայացնել ցուցադրությունը:
Նունե Ավետիսյանը շնորհակալություն է հայտնել աջակիցներին, գործընկերներին և տեղեկացրել, որ հոկտեմբերի 17-ին կայանալիք ցուցահանդեսի երևանյան փուլի գործընկերն է Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիան:
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության մշակութային ժառանգության և ժողովրդական արհեստների վարչության պետ Աստղիկ Մարաբյանի նշմամբ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության դրամաշնորհային ծրագրով իրականացված այս նախագիծը, որը կազմվել էր ԺԱԹ-ի կողմից, բազմաբովանդակ և բազմաշերտ է: Վարչության պետը հիշեցրել է, որ 2018 թվականից մշակութային ծրագրերն ընտրվում են մրցութային կարգով, և այս տարի թանգարանների ծրագրերի շրջանակներում հանձնաժողովի կողմից մեծ հավանության է արժանացել «Հայաստան-Ֆրանսիա. մշակութային երկխոսություն» խորագրով ցուցահանդեսը:
«Այս նախաձեռնությունը հետաքրքիր և մրցունակ է մի շարք բաղադրիչներով. նախ՝ նախարարության ռազմավարական գերակայությունների մեջ կարևորվում է մշակութային ապակենտրոնացումը, և սա այն բաղադրիչներից մեկն էր, որի միջոցով ծրագիրը մեկնարկելու էր Գյումրիից, հետո՝ Վանաձոր, ապա վերադառնալու էր Երևան: Շատ կարևոր էր ծրագրի թեմատիկան՝ Հայաստան-Ֆրանսիա, հայ-ֆրանսիական մշակութային կապերի ամրապնդմանն ուղղված համագործակցությունը, որի շրջանակներում ՀՀ-ում Ֆրանսիայի դեսպանության ֆինանսավորմամբ լույս է ընծայվել ցուցադրության պատկերագիրքը»,- ասել է Աստղիկ Մարաբյանը՝ շնորհակալություն հայտնելով ֆրանսիացի գործընկերներին:
ՀՀ-ում Ֆրանսիայի Հանրապետության դեսպանության մշակույթի և համագործակցության հարցերով խորհրդական Գիյոմ Նարժոլեն էլ շեշտել է, որ Ֆրանսիայի դեսպանությունն անչափ կարևորում է մշակույթն ու մշակութային ժառանգությունը, դրա շրջանակներում՝ նախագծերի իրականացումն ու զարգացումը, որ հայ-ֆրանսիական համագործակցության ամուր կապերի երաշխիքն է:
«Մշակույթն ու մշակութային ժառանգությունն այն ոլորտներից են, որտեղ պետք է առավել խորացնենք մեր համագործակցությունը: Հայաստանում Ֆրանսիայի դեսպանությունը շարունակելու է համագործակցությունը տարբեր մշակութային հաստատությունների հետ՝ իրականացնելու տարբեր նախագծեր և փորձի փոխանակման ծրագրեր: Այս համատեքստում, երբ ԺԱԹ տնօրեն Նունե Ավետիսյանը ներկայացրեց ցուցադրության ծրագիրը, այն մեզ շատ հետաքրքրեց, այդ պատճառով ստանձնեցինք ցուցադրության պատկերագրքի հրատարակման աջակցությունը»,- ասել է Գիյոմ Նարժոլեն և ընդգծել, որ աջակցությունն այս ծրագրին աջակցություն է արվեստին և հավելյալ հնարավորության ընձեռում՝ հանրությանը երկու մեծանուն նկարիչների ստեղծագործություններին ծանոթացնելու:
Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիայի գլխավոր պրոդյուսեր Արմեն Մանասյանը, շարունակելով համագործակցության թեման, նշել է, որ Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիայի և ժամանակակից արվեստի թանգարանի միջև «Հայաստան-Ֆրանսիա. մշակութային երկխոսություն» խորագիրը կրող ցուցահանդեսով հիմք դրված համագործակցությունը շարունակաբար կզարգանա և կամրապնդվի:
«Հատկանշական է, որ այս ծրագիրը համընկնում է «Առնո Բաբաջանյան» համերգասրահում ընթացող ծավալուն փոփոխություններին՝ և՛ բովանդակային, և՛ ստեղծագործական առումով: Մասնավորապես, վերջերս վերաբացվել են դահլիճի հարակից երկու ճեմասրահները, որտեղ էլ հոկտեմբերի 17-ին կբացվի «Հայաստան-Ֆրանսիա. մշակութային երկխոսություն» խորագիրը կրող ցուցահանդեսի երևանյան փուլը, որը կգործի մինչև հոկտեմբերի 24-ը: Ցուցադրության շրջանակներում տեղի կունենա հայ և ֆրանսիացի կոմպոզիտորների դասական երաժշտության համերգ «Սարյան» լարային քառյակի, միջազգային ու հանրապետական մրցույթների դափնեկիր, դաշնակահար Լիլիթ Զաքարյանի մասնակցությամբ»,- եզրափակել է Արմեն Մանասյանը:
Հիշեցնենք, որ սեպտեմբերի 25-28-ը «Հայաստան-Ֆրանսիա. մշակութային երկխոսություն» խորագրով ցուցահանդեսը իրականացվել է նաև Գյումրիի «Ժողովրդական ճարտարապետության, քաղաքային կենցաղի և ազգային ճարտարապետության թանգարանում» և հոկտեմբերի 1-4-ը Վանաձորի «Կերպարվեստի թանգարանում»:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ