Այս տարի նշվում է Ֆրանս-հայկական մասնագիտական ուսումնական կենտրոնի հիմնադրման 20-ամյակը, որը Ֆրանսիայի և Հայաստանի միջև համագործակցության հիմնաքարերից մեկն է:
Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտում այսօր տեղի է ունեցել կենտրոնի 20-ամյակին նվիրված հանդիսավոր միջոցառում, որին մասնակցել են ՀՀ-ում Ֆրանսիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Անն Լույոն, պետական գերատեսչությունների և ուսումնական հաստատությունների ներկայացուցիչներ, հյուրեր:
Կրթության ոլորտում ներդրած ավանդի և Ֆրանս-հայկական մասնագիտական ուսումնական կենտրոնի հիմնադրման 20-ամյակի կապակցությամբ «Ռոն-Հայաստան-կրթություն-փոխանակումներ» ասոցիացիայի նախագահ Լյուկա Մանզարանեսը պարգևատրվել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության մեդալով։ Այն հանձնել է ԿԳՄՍ նախարարության արտաքին կապերի բաժնի պետ Անգելինա Հովհաննիսյանը` ակնկալելով կենտրոնի հետագա արդյունավետ աշխատանք` ի նպաստ հայ-ֆրանսիական կապերի հետագա զարգացման։
«Ռոն-Հայաստան-կրթություն-փոխանակումներ» ասոցիացիան, ի դեմս Լյուկա Մանզանարեսի, որը մինչև այս տարի նախագահել է կենտրոնի հոգաբարձուների խորհուրդը, կանգնած է եղել կենտրոնի հիմնադրման ակունքներում: Լյուկա Մանզանարեսի և իր տիկնոջ՝ հայազգի Սառա Մանզանարեսի ջանքերով 20 տարվա ընթացքում ամբողջությամբ հիմնանորոգվել է հաստատության շենքը, այն զինվել է Ֆրանսիայից բերված նյութատեխնիկական հարուստ բազայով, կատարվել և շարունակվում են մեծ ներդրումներ մի շարք մասնագիտությունների ներդրման և դրանց զարգացման ուղղությամբ՝ աշխատաշուկայի արդի պահանջներին համապատասխան: Վերջինիս նախաձեռնությամբ վերջին 20 տարիների ընթացքում հայ ուսանողների համար հնարավորություն է ստեղծվել ստանալ որակյալ կրթություն ֆրանսիական գործընկերների հետ փոխանակման ծրագրերի շնորհիվ:
Միջոցառմանը ներկայացվել են կենտրոնի գործունեությանն անդրադարձող տեսաֆիլմ՝ «Հետադարձ հայացք կենտրոնի պատմությանը», ինչպես նաև կենտրոնի շրջանավարտների հաջողության պատմությունները: Տեղի է ունեցել նաև մեծահասակների և երեխաների համար նախատեսված հագուստի ցուցադրություն, որը մոդելավորել և պատրաստել են կենտրոնի ուսանողները։
Միջոցառման ընթացքում համագործակցության հուշագրեր են ստորագրվել Ֆրանս-հայկական մասնագիտական ուսումնական կենտրոնի և գործատուների հետ՝ ի դեմս «Քարֆուր Արմենիա» ընկերության, Ֆրանս-հայկական առևտրաարդյունաբերական պալատի և «Հովակիմյան լաբ» ընկերությունների՝ ուսանողների համար ուսումնաարտադրական պրակտիկայի կազմակերպման նպատակով: Միջոցառման ավարտին շնորհակալագրեր են հանձնվել կենտրոնի դասախոսական անձնակազմին և աշխատակիցներին, ինչպես նաև տեղի է ունեցել դիպլոմների հանձնման հանդիսավոր արարողություն:
Նշենք, որ Ֆրանս-հայկական մասնագիտական ուսումնական կենտրոնը ստեղծվել է Ֆրանսիայի և Հայաստանի կառավարությունների միջև 1995 թվականին կնքված մշակութային, գիտական և տեխնիկական համագործակցության համաձայնագրի շրջանակում: ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը, Երևանի և Լիոնի քաղաքապետարանները, Ռոնի գլխավոր խորհուրդը, Լիոնի «Մասնագիտական ուսուցման ընկերություն» (SEPR) և «Ռոն-Հայաստան-կրթություն-փոխանակումներ» ասոցիացիան (RAFE) հանդիսանում են կենտրոնի հիմնադիր անդամներ: Մի քանի տարի անց կենտրոնի հոգաբարձուների խորհրդի անդամներ են դարձել նաև ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունը և Շվեյցարիայում գործող «Հայկական ալյանս» հիմնադրամը: ԿԳՄՍ նախարարությունը շարունակական աջակցություն է ցուցաբերել կենտրոնին՝ նպաստելով մի շարք մասնագիտությունների ներդրմանը և դրանց զարգացմանը:
Ֆրանս-հայկական մասնագիտական ուսումնական կենտրոնն իրականացնում է նախնական/արհեստագործական/ և միջին մասնագիտական կրթական ծրագրեր՝ «Խոհարարական գործ», «Հրուշակեղենի տեխնոլոգիա», «Կարի արտադրության տեխնոլոգիա», «Վարսավիրական արվեստ» «Զարդային դիմահարդարում» և «Ատամնատեխնիկական գործ» մասնագիտություններով՝ հիմնական և միջնակարգ կրթության հիմքով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ