Հայաստանի եվրոպական համալսարանը նշում է հիմնադրման 20-ամյակը: Այդ կապակցությամբ այսօր բուհում հրավիրվել է հանդիսավոր նիստ: Միջոցառմանը մասնակցել են պետական գերատեսչությունների, գործընկեր միջազգային և տեղական կառույցների ներկայացուցիչներ, բուհի պրոֆեսորադասախոսական կազմը և ուսանողները:
Եվրոպական համալսարանի հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ Արթուր Բաղդասարյանը, շնորհավորելով ներկաներին, նշել է, որ 20 տարի առաջ ՀՀ կառավարության և Ֆրանսիայի, Գերմանիայի, Իտալիայի ու Ավստրիայի մի շարք բուհերի մասնակցությամբ հիմնադրվել է Հայաստանի եվրոպական համալսարանը:
«Բուհի տարեդարձը նշանավորվում է նրանով, որ այս տարվանից սկսում ենք կրկնակի դիպլոմների շնորհման գործընթացը Հայաստանի եվրոպական համալսարանի և Ֆրանսիայի, Գերմանիայի ու Իտալիայի մի շարք առաջատար բուհերի կողմից, որի արդյունքում ուսանողները կստանան կրկնակի դիպլոմներ»,- նշել է Արթուր Բաղդասարյանը՝ ներկաներին տեղեկացնելով, որ Հայաստանի եվրոպական համալսարանը վերջերս 4 տարի ժամկետով հավատարմագրվել է ԿԳՄՍՆ-ի կողմից:
ՀՀ նախագահ Արմեն Սարգսյանի և Ազգային ժողովի նախագահ Ալեն Սիմոնյանի ուղերձները փոխանցել են նրանց աշխատակազմի ներկայացուցիչները:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանը, շնորհավորելով բուհի 20-ամյակը, նշել է, որ անվտանգ լինելու համար անհրաժեշտ է ունենալ որակյալ կրթություն. «Կրթության շնորհիվ պետք է զարգանանք և փորձենք հասնել մեր նախանշած նպատակներին: Բուհը եվրոպական կրթական ծրագրերի անմիջական իրականացնողն է Հայաստանում, և ցանկալի է, որ հնարավորության սահմաններում զարգացնի ոչ միայն հումանիտար-հասարակական, այլև բնագիտական և ճշգրիտ գիտությունները: Եվրոպական փորձի փոխանակմամբ տեխնոլոգիական տարբեր ծրագրերի ներմուծումը և զարգացումը գերակա են մեր երկրի համար հատկապես 21-րդ դարում»:
Ներկաներին ողջունել են նաև համալսարանի հոգաբարձուների խորհրդի անդամները՝ «Սինոփսիս Հայաստան» ընկերության գործադիր տնօրեն Հովիկ Մուսայելյանը, Լիոնի Առևտրաարդյունաբերական պալատի «EKLYA» բիզնես դպրոցի և «HYBRIA» բիզնեսի և տեխնոլոգիաների ինստիտուտի տնօրեն Սեբաստիան Արկոսը, Իտալիայի Բոլզանոյի «Եվռակ» հետազոտական կենտրոնի գլխավոր տնօրեն Ռոլան Սեները և այլ հյուրեր: Հայաստանի եվրոպական համալսարանի 20-ամյա գործունեության մասին զեկույցով հանդես է եկել բուհի ռեկտոր Հեղինե Բիշարյանը: Ելույթներով հանդես են եկել նաև բուհի դասախոսները և տեղացի ու արտասահմանցի ուսանողները:
Նպատակ հետապնդելով խորացնել տարբեր երկրների կրթական կառույցների միջև համագործակցությունը, կարևորելով նորարարական կրթական տեխնոլոգիաների շարունակական զարգացումը և առաջնորդվելով կրթության ու հետազոտությունների ոլորտում լավագույն միջազգային փորձով՝ 12 երկրի շուրջ 30 կազմակերպություններ ստորագրել են միջազգային կրթական ալյանս հիմնադրելու մասին հռչակագիր: Այն կրթական համագործակցության հարթակ է նոր գաղափարների, ծրագրերի, հետազոտությունների քննարկման և իրականացման համար, որին կարող են անդամակցել դրա գաղափարները կիսող կրթական և հետազոտական կազմակերպություններ: Հռչակագիրը ստորագրել է ՀՀ-ում գործող 17 կազմակերպություն. մնացած անդամները դա կանեն առցանց: Համագործակցության համաձայնագիր է ստորագրվել նաև Հայաստանի եվրոպական համալսարանի և Եվրոպական հետազոտությունների կենտրոնի միջև:
Հանդիսավոր նիստի ավարտին տեղի է ունեցել պարգևատրման արարողություն: Հայաստանի եվրոպական համալսարանի պատվավոր պրոֆեսորի կոչմանն են արժանացել Լիոնի Առևտրաարդյունաբերական պալատի «EKLYA» բիզնես դպրոցի տնօրեն Սեբաստիան Արկոսը և Իտալիայի Բոլզանոյի «Եվռակ» հետազոտական կենտրոնի տնօրեն Ռոլան Սեները:
Հայաստանի եվրոպական համալսարանի հիմնադրման 20-ամյակի կապակցությամբ հուշամեդալներ են շնորհվել մի շարք անձանց, այդ թվում՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Թռչունյանին: Բուհի կայացման գործում ունեցած ավանդի համար մի շարք անձինք ստացել են շնորհակալագրեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ